Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Налягане на маслото


  • Please log in to reply
67 мнения по тази тема

#31 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2012 - 19:16

Не, в покой не стига чак до там.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#32 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 08 март 2012 - 21:30

Така аз продължавам с моя разказ.Днес на ниски обороти стрелката си замръзваше на 0 а при подаване на газ си се вдига.Нещата станаха от малки на огромни :D днес двигателя беше свален от колата и разглобен, помпата която създава налягането на маслото е за смяна и за това не вдига стрелката при ниски обороти.И понеже двигателя харчеше масло (1 литър на 2000 км) реших и започнах направо основен ремонт.... днес само хубави преживявания имаше.

Дано колегата да не е със същия проблем, че става дълга и скъпа.
  • 0

#33 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 март 2012 - 13:14

и при мен е така май кажи колко горе долу излиза процедурата по смяна. При теб и на студен и на загрял двигател ли при свободен ход я лепи на 0 ? Защото при мен го прави когато стигне 90 градуса преди това си се държи нормално

Този пост е редактиран от Silver E200: 11 март 2012 - 13:17

  • 0

#34 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 март 2012 - 15:27

Колеги тази стрелка е една формалност,та колко от вас с този проблем си замериха наистина налягането на маслото.Има си инструменти за мерене на налягание.
  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#35 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 март 2012 - 18:00

да като се замислих повечето от колите даже нямат такава явно не е от голямо значение и ми е странно те как разбират ако помпата им е заминала като нямат стрелка за налягане? май е най добре да се премери с манометър
  • 0

#36 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 11 март 2012 - 18:06

и при мен е така май кажи колко горе долу излиза процедурата по смяна. При теб и на студен и на загрял двигател ли при свободен ход я лепи на 0 ? Защото при мен го прави когато стигне 90 градуса преди това си се държи нормално

Аз имах същия проблем и се оказа датчика за налягането.Измериха ми налягането,смених датчика и сега си е ОК ;)
  • 0
Публикувано изображение

#37 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 11 март 2012 - 20:43

При мен още на 50 градуса стрелката започва да пада докато на 80 градуса вече си седи на 0 .
  • 0

#38 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 март 2012 - 21:14

А измерихте ли с манометър колко е налягането?
С какво масло караше колата? Да не би в маслото да е бил проблема.
  • 0

#39 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 март 2012 - 23:22

не съм мерил нищо нямам пари да се усмихна и чакам някой тук да ме отеши че е просто датчик и мога да си я карам за сега така то и да е друго няма пари сега за смяна тъй че да стиска зъби колата
  • 0

#40 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 март 2012 - 23:25

както и да е като събера малко пари скоро първото нещо е да отида да измерят налягането и дано се окаже датчик като разбера проблема ще напиша от какво е защото гледам че доста хора имат такъв проблем :)
  • 0

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2012 - 19:50

и чакам някой тук да ме отеши


:help

Ако Бенцо:

Не трака грубо,
пали
върви доволно
не харчи брутално
не загрява

хич не му се коркай , дева и дачик.

Сменяй си редовно маслото и джиткай докато не се разпадне мотора. Ако е рекъл да се троши, той ще се строши, не си заслужава да се ремонтира. Малко са мераклийте който ще го направят както трябва! Та ако е решил да сдава , по-добре друг здрав 2 употреба. Има толкова хубави мотори и са на цена, колкото две оригинални гарнитури.....ремонта излиза ....мамма мия шаш!.

Пробвай с някое хубаво масло препоръчвано за мотори с по-голям пробег. ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 12 март 2012 - 19:54

  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 14 април 2012 - 16:01

И моята стрелка на маслото притрепваше показваше 2 после 1 и накрая я размързя въобще да мърда.Купих маслен датчик ама от фирмата дето го поръчах ми казаха ,че имат за мотор 111940 /демек двулитровия Е класа 136 кончета.Моя мотор е 111960 /демек 2200 кубика/ 150 кончета.Мисля ,че е същия.Някой има ли мнение и познания дали е еднн и същ за двата мотора???Направи ми впечатление ,че в кутийката с датчика няма дифтунг или нещо подобно служещо за упрътняване като се завие /нали все пак има налягане/Тези дни ще го монтирам.

Този пост е редактиран от 220TE: 14 април 2012 - 16:06

  • 0

#43 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2012 - 16:20

Не вярвам двата мотора да имат разлика в налягането на маслото,според мен трябва да е същия. ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 14 април 2012 - 16:20

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#44 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 15 април 2012 - 16:21

Колеги при мен се оказа помпата и добре, че веднага го забелязах проблема.Двигатела така и така беше свален от купето та смених и ризи, клапани, сигменти, и т.н.Сега колата е пушка :) дано на колегите да е от датчика, а много възможно и да е от самата спойка в таблото.
  • 0

#45 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 25 април 2012 - 16:42

И моята стрелка на маслото притрепваше показваше 2 после 1 и накрая я размързя въобще да мърда.Купих маслен датчик ама от фирмата дето го поръчах ми казаха ,че имат за мотор 111940 /демек двулитровия Е класа 136 кончета.Моя мотор е 111960 /демек 2200 кубика/ 150 кончета.Мисля ,че е същия.Някой има ли мнение и познания дали е еднн и същ за двата мотора???Направи ми впечатление ,че в кутийката с датчика няма дифтунг или нещо подобно служещо за упрътняване като се завие /нали все пак има налягане/Тези дни ще го монтирам.

Крайният резултат при мене се оказа повреден датчик за масло.Както каза Бай Васил при моя мотор /111960/ датчика се намира под изпускателния колектор.Сваля се кората и с къс ключ № 17 се сменя датчика ,има и дифтунг/бях си купил предварително/.Датчика който купих от "ЕВРО 07" се оказа че е един и същ и за двата мотора....може би става и за много други модели.Здраве и безаварийно на всички!!!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни