Налягане на маслото
Започната от Silver E200, 21 фев 2012 - 23:04:21
67 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 март 2012 - 19:16
Не, в покой не стига чак до там.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#32
Публикувано 08 март 2012 - 21:30
Така аз продължавам с моя разказ.Днес на ниски обороти стрелката си замръзваше на 0 а при подаване на газ си се вдига.Нещата станаха от малки на огромни днес двигателя беше свален от колата и разглобен, помпата която създава налягането на маслото е за смяна и за това не вдига стрелката при ниски обороти.И понеже двигателя харчеше масло (1 литър на 2000 км) реших и започнах направо основен ремонт.... днес само хубави преживявания имаше.
Дано колегата да не е със същия проблем, че става дълга и скъпа.
Дано колегата да не е със същия проблем, че става дълга и скъпа.
#33
Публикувано 11 март 2012 - 13:14
и при мен е така май кажи колко горе долу излиза процедурата по смяна. При теб и на студен и на загрял двигател ли при свободен ход я лепи на 0 ? Защото при мен го прави когато стигне 90 градуса преди това си се държи нормално
Този пост е редактиран от Silver E200: 11 март 2012 - 13:17
#34
Публикувано 11 март 2012 - 15:27
Колеги тази стрелка е една формалност,та колко от вас с този проблем си замериха наистина налягането на маслото.Има си инструменти за мерене на налягание.
Никога не оставям магарето си в калта.
#35
Публикувано 11 март 2012 - 18:00
да като се замислих повечето от колите даже нямат такава явно не е от голямо значение и ми е странно те как разбират ако помпата им е заминала като нямат стрелка за налягане? май е най добре да се премери с манометър
#36
Публикувано 11 март 2012 - 18:06
Аз имах същия проблем и се оказа датчика за налягането.Измериха ми налягането,смених датчика и сега си е ОКи при мен е така май кажи колко горе долу излиза процедурата по смяна. При теб и на студен и на загрял двигател ли при свободен ход я лепи на 0 ? Защото при мен го прави когато стигне 90 градуса преди това си се държи нормално
#37
Публикувано 11 март 2012 - 20:43
При мен още на 50 градуса стрелката започва да пада докато на 80 градуса вече си седи на 0 .
#38
Публикувано 11 март 2012 - 21:14
А измерихте ли с манометър колко е налягането?
С какво масло караше колата? Да не би в маслото да е бил проблема.
С какво масло караше колата? Да не би в маслото да е бил проблема.
#39
Публикувано 11 март 2012 - 23:22
не съм мерил нищо нямам пари да се усмихна и чакам някой тук да ме отеши че е просто датчик и мога да си я карам за сега така то и да е друго няма пари сега за смяна тъй че да стиска зъби колата
#40
Публикувано 11 март 2012 - 23:25
както и да е като събера малко пари скоро първото нещо е да отида да измерят налягането и дано се окаже датчик като разбера проблема ще напиша от какво е защото гледам че доста хора имат такъв проблем
#41
Публикувано 12 март 2012 - 19:50
и чакам някой тук да ме отеши
Ако Бенцо:
Не трака грубо,
пали
върви доволно
не харчи брутално
не загрява
хич не му се коркай , дева и дачик.
Сменяй си редовно маслото и джиткай докато не се разпадне мотора. Ако е рекъл да се троши, той ще се строши, не си заслужава да се ремонтира. Малко са мераклийте който ще го направят както трябва! Та ако е решил да сдава , по-добре друг здрав 2 употреба. Има толкова хубави мотори и са на цена, колкото две оригинални гарнитури.....ремонта излиза ....мамма мия шаш!.
Пробвай с някое хубаво масло препоръчвано за мотори с по-голям пробег.
Този пост е редактиран от бай Васил: 12 март 2012 - 19:54
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#42
Публикувано 14 април 2012 - 16:01
И моята стрелка на маслото притрепваше показваше 2 после 1 и накрая я размързя въобще да мърда.Купих маслен датчик ама от фирмата дето го поръчах ми казаха ,че имат за мотор 111940 /демек двулитровия Е класа 136 кончета.Моя мотор е 111960 /демек 2200 кубика/ 150 кончета.Мисля ,че е същия.Някой има ли мнение и познания дали е еднн и същ за двата мотора???Направи ми впечатление ,че в кутийката с датчика няма дифтунг или нещо подобно служещо за упрътняване като се завие /нали все пак има налягане/Тези дни ще го монтирам.
Този пост е редактиран от 220TE: 14 април 2012 - 16:06
#43
Публикувано 14 април 2012 - 16:20
Не вярвам двата мотора да имат разлика в налягането на маслото,според мен трябва да е същия.
Този пост е редактиран от бай Васил: 14 април 2012 - 16:20
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#44
Публикувано 15 април 2012 - 16:21
Колеги при мен се оказа помпата и добре, че веднага го забелязах проблема.Двигатела така и така беше свален от купето та смених и ризи, клапани, сигменти, и т.н.Сега колата е пушка дано на колегите да е от датчика, а много възможно и да е от самата спойка в таблото.
#45
Публикувано 25 април 2012 - 16:42
Крайният резултат при мене се оказа повреден датчик за масло.Както каза Бай Васил при моя мотор /111960/ датчика се намира под изпускателния колектор.Сваля се кората и с къс ключ № 17 се сменя датчика ,има и дифтунг/бях си купил предварително/.Датчика който купих от "ЕВРО 07" се оказа че е един и същ и за двата мотора....може би става и за много други модели.Здраве и безаварийно на всички!!!И моята стрелка на маслото притрепваше показваше 2 после 1 и накрая я размързя въобще да мърда.Купих маслен датчик ама от фирмата дето го поръчах ми казаха ,че имат за мотор 111940 /демек двулитровия Е класа 136 кончета.Моя мотор е 111960 /демек 2200 кубика/ 150 кончета.Мисля ,че е същия.Някой има ли мнение и познания дали е еднн и същ за двата мотора???Направи ми впечатление ,че в кутийката с датчика няма дифтунг или нещо подобно служещо за упрътняване като се завие /нали все пак има налягане/Тези дни ще го монтирам.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни