Налягане на маслото
Started by Silver E200, 21 Feb 2012 - 23:04:21
67 replies to this topic
#16
Posted 26 February 2012 - 09:01
Дилянски, допуснах още назаде, когато написа че е под масления, баце. Ама нали колегата е с ник Е 200 а па на Е200 мотора е друг, попитах и кой е мотора.... Сам знаеш че понякога ни мързи да препрочитаме и разчитаме на инфото около аватара....и доста често точно от там се получава разминаване. Е, някой ще кажат - ами четете по-подробно......е да ама не сте 5 човека в нужда, доста повечко сте.
п.с.
Колеги,често неточностите около аватарите ви ни объркват....не го забравяйте......за вас си е.
Често проблема се оправя с изваждане и почистване на буксичката.
п.с.
Колеги,често неточностите около аватарите ви ни объркват....не го забравяйте......за вас си е.
Често проблема се оправя с изваждане и почистване на буксичката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Posted 26 February 2012 - 21:24
Ами имам и Е200 W210 но въпроса ми е за другата 200Е
#18
Posted 26 February 2012 - 22:52
Здраве да е....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 27 February 2012 - 00:15
W124ка 122коня = М102 2.0
#20
Posted 27 February 2012 - 19:43
Датчик или букса е за мен.Поздрави
#21
Posted 06 March 2012 - 13:13
Нищо не съм правил по тази тема и днес стрелката на налягането при загрял двигател и на свободен ход окончателно падна на 0. Като е на скорост стои почти до 3 но като освободя от скорост пада до 0 подскача до 1 и пак пада и се установява на 0. Най-лошото е че няма пари за сервиз ако може някой да качи снимка да видя поне къде е този датчик и да каже почиства ли се или ако сдаде багажа се хвърля. Да не би нещо помпата да си отива от този свят
#22
Posted 06 March 2012 - 21:28
Гори ли масло?
С какво масло го караш?
За смяна ли е, на колко км. е?
С какво масло го караш?
За смяна ли е, на колко км. е?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 06 March 2012 - 23:10
От днес моята 124ка 200Е 122 коня също прави този проблем, но не пада под 1 а го държи малко над.Ще видя тази седмица да сменя маслото (така и така е вече за смяна) и дано да се оправи.Иначе до онзи ден стрелката на празен ход си сочи малко под 3.
Ще пиша за развитието.
Ще пиша за развитието.
#24
Posted 06 March 2012 - 23:25
маслото е на около 4000-5000 км има масло не е черно а си е нормалния цвят. Разбира се че гори все пак е на 20 години около 1-1,5 на 10 000 км и то основно като се дава повече газ. Маслото е 15 40
#25
Posted 06 March 2012 - 23:28
Сменяй датчика.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 07 March 2012 - 11:20
колко пари? в една тема се говореше нещо за 80 лв ако е толкова да ме извинят но ще си карам така
#27
Posted 07 March 2012 - 11:44
Мр. Биг ще ти го даде на много по-хубава цена.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Posted 07 March 2012 - 16:34
е зависи за всеки разбира различно под хубава цена е 10 лева примерно майтап ами като се поопарича малко ще го имам предвид и ще знам от кой да го търся мерси за информацията
#29
Posted 07 March 2012 - 19:55
Рискувай с 10 кинта втора употреба...... шанса да работи е голям.
Тъкмо ще видиш как се сваля и си ти.
Тъкмо ще видиш как се сваля и си ти.
Edited by бай Васил, 07 March 2012 - 19:56 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 08 March 2012 - 17:14
я кажи за да го сменя трябва ли да източа маслото да не вземе да го развия и да текне
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users