Проблем с W163/ 320 дебитомер???
Започната от ionata, 07 фев 2012 - 11:57:25
53 мнения по тази тема
#46
Публикувано 01 март 2012 - 14:13
Здравейте колеги, нарочно не Ви писах нищо, защото имах доста разправии за които някой от Вас (Бай Васил) са в течение. Та, след като отидох при един майстор от който останах определено очарован се оказа че си е дебитомера, даже човека направи нещо (но не казва какво и как ) така че колата да си върви и да не дава грешки и тн. Но ми каза да си намеря дебитомер, че е по - добре да го сменя. Както бях писъл по - горе, намерих няколко варианта и първо се спрях на английския, който след като престигна майстора го постави и поработи няколко минути след което умря отново. Върнах го този дебитомер и ми пратиха някакъв немски, който бил мн по-добър и наистина си беше немски с номерата му и тн., но за съжаление въобще не тръгна с него, не знам дали не е бил за друг модел автомобил или нещо такова но не пожела. Преди няколко дена изпратих и този дебитомер обратно.
Майстора отново ровичка нещо по колата и пак я направи да си върви с моя дебитомер и то доста добре, само сутрин като я запаля и е мн студена при рязко настъпване на газта се замисля какво да прави. Та се чудех дали да си купав нов дебитоемр, който реазбира се ще е вече БОШ или да си карам така, тъй като колата си върви доста добре, пък и не виждам разлика в разхода.
Поздрави и благодарности на всички и най- вече на Бай Васил!
Майстора отново ровичка нещо по колата и пак я направи да си върви с моя дебитомер и то доста добре, само сутрин като я запаля и е мн студена при рязко настъпване на газта се замисля какво да прави. Та се чудех дали да си купав нов дебитоемр, който реазбира се ще е вече БОШ или да си карам така, тъй като колата си върви доста добре, пък и не виждам разлика в разхода.
Поздрави и благодарности на всички и най- вече на Бай Васил!
#47
Публикувано 06 април 2012 - 17:11
Здравейте всички.
Iona, подозирам че аз имам същия проблем като твоя и бих искал да те помоля за координати на този майстор. Все пак е добре да я погледне човек, който разбира и от който си останал доволен. При мен проблема е че колата гасне в температурен диапазон 65-78 градуса на ниски обороти или поне на обороти под 1200. След като загасне няма палене докато не охлади мотора до към 50-55 градуса, после си пали от раз. Проблема го дава и на бензин и на газ, така че изключвам да е от горивоподаването. С извадена букса на дебитомера е пак същото положението, с разлика че намирисва доста на бензин, което си е нормално. Другото ми подозрение е някой термодатчик да е дефектирал, но предполадам една диагностика ще го установи.
Благодаря предварително!
Iona, подозирам че аз имам същия проблем като твоя и бих искал да те помоля за координати на този майстор. Все пак е добре да я погледне човек, който разбира и от който си останал доволен. При мен проблема е че колата гасне в температурен диапазон 65-78 градуса на ниски обороти или поне на обороти под 1200. След като загасне няма палене докато не охлади мотора до към 50-55 градуса, после си пали от раз. Проблема го дава и на бензин и на газ, така че изключвам да е от горивоподаването. С извадена букса на дебитомера е пак същото положението, с разлика че намирисва доста на бензин, което си е нормално. Другото ми подозрение е някой термодатчик да е дефектирал, но предполадам една диагностика ще го установи.
Благодаря предварително!
#48
Публикувано 06 април 2012 - 17:14
Забравих да поясня, че колата и мотора са ми като твоите затова и пиша в тази тема, w163 бензинов 6-так преди фейса.
#49
Публикувано 06 април 2012 - 20:01
Здравейте всички.
Iona, подозирам че аз имам същия проблем като твоя и бих искал да те помоля за координати на този майстор. Все пак е добре да я погледне човек, който разбира и от който си останал доволен. При мен проблема е че колата гасне в температурен диапазон 65-78 градуса на ниски обороти или поне на обороти под 1200. След като загасне няма палене докато не охлади мотора до към 50-55 градуса, после си пали от раз. Проблема го дава и на бензин и на газ, така че изключвам да е от горивоподаването. С извадена букса на дебитомера е пак същото положението, с разлика че намирисва доста на бензин, което си е нормално. Другото ми подозрение е някой термодатчик да е дефектирал, но предполадам една диагностика ще го установи.
Благодаря предварително!
0888741189 Чавдар - човека при когото беше Йоната.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#50
Публикувано 06 април 2012 - 20:05
Вече писах на Л.С. на човека, даже му предложих да пробваме първо със стария ми дебитомер да видим ефекта
#51
Публикувано 07 април 2012 - 09:23
Вили, пич си бро!!!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#52
Публикувано 07 април 2012 - 09:44
ГоУем, гоуем
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#53
Публикувано 07 април 2012 - 12:35
Уча се от вас момчета, все пак трябва да си помагаме
#54
Публикувано 07 април 2012 - 17:36
Благодаря ти Йона за съдеиствието и бързия отговор. Ще ти пиша на лични ако се наложи да експериментираме нещо.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни