Проблем с W163/ 320 дебитомер???
Started by ionata, 07 Feb 2012 - 11:57:25
53 replies to this topic
#16
Posted 09 February 2012 - 10:12
Вече се посъветвах с няколко профисионалиста, утре ще обиколя 4 сервиза, да се надяваме, че ще има резултат от това нещо.
#17
Posted 10 February 2012 - 09:46
Пиши какво е станало след това и успех
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#18
Posted 10 February 2012 - 10:15
Проблема е дребен а подхода с разглобяването е грешен!
Колата има проблем с меренето на въздуха и съответно работата на дросела!
За лаMбда контрола не се ли спомена в някой от сервизите?
Колата има проблем с меренето на въздуха и съответно работата на дросела!
За лаMбда контрола не се ли спомена в някой от сервизите?
Edited by бай Васил, 11 February 2012 - 09:52 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 10 February 2012 - 22:25
Това горното мнение не го разбрах. Или може би колегата не е достатъчно изчерпателен? Защо ако има проблем с дебитомера, той не се проявява и на газ? Споменава и "ламбда контрол", но дали има предвид допълнително монтиран към газовата /това всички знаем не може да стане при ГИ/ или оригиналния ламбда контрол на автомобила?
#20
Posted 11 February 2012 - 09:38
Колеги, все още нямам отоговор на това какво й е на колата, вчера докато я ръчкаха за момент се оправи, но можеше да вдига оборотите само на място, след като я изкарахме на пътя, отново умря. Вече дори не излиза никаква грешка, просто не може да се форсира над 2800/3000 оборота в движение, както си карам и като стигне тези обороти забива предницата. Поръчах нов дебитомер, ако не е от него, ще я закарам пред някой музей, за да стой като експонат и хората да я гледат и да й се чудят
#21
Posted 11 February 2012 - 10:09
Това горното мнение не го разбрах. Или може би колегата не е достатъчно изчерпателен? Защо ако има проблем с дебитомера, той не се проявява и на газ? Споменава и "ламбда контрол", но дали има предвид допълнително монтиран към газовата /това всички знаем не може да стане при ГИ/ или оригиналния ламбда контрол на автомобила?
Та относно проблема, колата започна да не върви на бензин, на газ също но не чак толкова осезаемо.
Славчо, оригинална или друга, ако прочетеш добре темата, ще разбереш защо питам. На газ винаги е по-малко осезаемо!
Също така меренето не се свежда само до дебитомер! То зависи и от връзките между него, компа и дросела!
Edited by бай Васил, 11 February 2012 - 10:15 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Posted 11 February 2012 - 10:11
вчера докато я ръчкаха за момент се оправи
като я изкарахме на пътя, отново умря. Вече дори не излиза никаква грешка, просто не може да се форсира над 2800/3000 оборота в движение, както си карам и като стигне тези обороти забива предницата.
При забиване, пуши ли черно отзад?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 11 February 2012 - 10:58
Не ,поне аз не забелязах да пуши.
NO PAIN - NO GAIN!
#24
Posted 11 February 2012 - 11:02
НЕ, няма пушек, няма нищо. Като продължавам да държа педала на газта, все едно се опитва да тръгне, и само прихлъцва или нещо подобно, ръмжи ама не върви.
#25
Posted 11 February 2012 - 11:18
Чакай, как 'ръмжи'.....? Опиши ми този звук? Да не би да е нещо от трансмисията? Казваш на място се е форсирала, а като си я изкарал.....забива с ръмжене? Нали така?
п.с.
Хари, ако си я тествал.... дай още жокери?
п.с.
Хари, ако си я тествал.... дай още жокери?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 11 February 2012 - 11:23
Не мисля, че е от трансмисията, просто все пак като седи на 3000 оборота си ръмжи колата, и някак си присецва, всякаш нещо не й достига. Пък и това за на място беше само моментно, защото след това пак не желаше да се изфорсира дори и на място, а ако го направи трябва леко и плавно да се опдава газ и не всеки път успява
#27
Posted 11 February 2012 - 11:25
НЕ, няма пушек, няма нищо.
Черният пушек трудно се забелязва, при работа той няма как да е на кълбета.... съсредоточете се дали го има на бензин. Важно е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Posted 11 February 2012 - 11:30
Сега, ще сляза и ще проверя за всеки случай, но вчера колата работи около 1 час и повече в сервиза на Хари с форсажи и нормнална работа, но не сме видяли да има пушек. Но все пак ако го има, какво ще да рече това?
#29
Posted 11 February 2012 - 11:33
Пък и това за на място беше само моментно, защото след това пак не желаше да се изфорсира дори и на място
Аааа, това е друго.
Проверка на бензиновата помпа и евентуална смяна на горивния филтър, правена ли е? Ако да?
Съсредоточете се върху буксите по линията за меренето. Напръскайте с 'контакт' и при пробите, бутайте кабелите. Не казвам че инсталацията му е зле....ако е имало няква интервенция преди него и някъде е прекъсната важна връзка.......това ще е ....след разглобяване и сглобяване, ту работи, ту не.
Чистихте ли дебитомера?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 11 February 2012 - 11:36
Сега, ще сляза и ще проверя за всеки случай, но вчера колата работи около 1 час и повече в сервиза на Хари с форсажи и нормнална работа, но не сме видяли да има пушек. Но все пак ако го има, какво ще да рече това?
Щом е била там, те са щели да го забележат!
Ако го има, ще рече че пропорцийте за сместа не са наред.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








