
Проблем с W163/ 320 дебитомер???
Започната от ionata, 07 фев 2012 - 11:57:25
53 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 февруари 2012 - 10:12
Вече се посъветвах с няколко профисионалиста, утре ще обиколя 4 сервиза, да се надяваме, че ще има резултат от това нещо.
#17
Публикувано 10 февруари 2012 - 09:46
Пиши какво е станало след това и успех

ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#18
Публикувано 10 февруари 2012 - 10:15
Проблема е дребен а подхода с разглобяването е грешен!
Колата има проблем с меренето на въздуха и съответно работата на дросела!
За лаMбда контрола не се ли спомена в някой от сервизите?
Колата има проблем с меренето на въздуха и съответно работата на дросела!
За лаMбда контрола не се ли спомена в някой от сервизите?
Този пост е редактиран от бай Васил: 11 февруари 2012 - 09:52
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:25
Това горното мнение не го разбрах. Или може би колегата не е достатъчно изчерпателен? Защо ако има проблем с дебитомера, той не се проявява и на газ? Споменава и "ламбда контрол", но дали има предвид допълнително монтиран към газовата /това всички знаем не може да стане при ГИ/ или оригиналния ламбда контрол на автомобила?
#20
Публикувано 11 февруари 2012 - 09:38
Колеги, все още нямам отоговор на това какво й е на колата, вчера докато я ръчкаха за момент се оправи, но можеше да вдига оборотите само на място, след като я изкарахме на пътя, отново умря. Вече дори не излиза никаква грешка, просто не може да се форсира над 2800/3000 оборота в движение, както си карам и като стигне тези обороти забива предницата. Поръчах нов дебитомер, ако не е от него, ще я закарам пред някой музей, за да стой като експонат и хората да я гледат и да й се чудят

#21
Публикувано 11 февруари 2012 - 10:09
Това горното мнение не го разбрах. Или може би колегата не е достатъчно изчерпателен? Защо ако има проблем с дебитомера, той не се проявява и на газ? Споменава и "ламбда контрол", но дали има предвид допълнително монтиран към газовата /това всички знаем не може да стане при ГИ/ или оригиналния ламбда контрол на автомобила?
Та относно проблема, колата започна да не върви на бензин, на газ също но не чак толкова осезаемо.
Славчо, оригинална или друга, ако прочетеш добре темата, ще разбереш защо питам. На газ винаги е по-малко осезаемо!
Също така меренето не се свежда само до дебитомер! То зависи и от връзките между него, компа и дросела!
Този пост е редактиран от бай Васил: 11 февруари 2012 - 10:15
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 11 февруари 2012 - 10:11
вчера докато я ръчкаха за момент се оправи
като я изкарахме на пътя, отново умря. Вече дори не излиза никаква грешка, просто не може да се форсира над 2800/3000 оборота в движение, както си карам и като стигне тези обороти забива предницата.
При забиване, пуши ли черно отзад?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Публикувано 11 февруари 2012 - 10:58
Не ,поне аз не забелязах да пуши.
NO PAIN - NO GAIN!
#24
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:02
НЕ, няма пушек, няма нищо. Като продължавам да държа педала на газта, все едно се опитва да тръгне, и само прихлъцва или нещо подобно, ръмжи ама не върви.
#25
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:18
Чакай, как 'ръмжи'.....? Опиши ми този звук? Да не би да е нещо от трансмисията? Казваш на място се е форсирала, а като си я изкарал.....забива с ръмжене? Нали така?
п.с.
Хари, ако си я тествал.... дай още жокери?
п.с.
Хари, ако си я тествал.... дай още жокери?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:23
Не мисля, че е от трансмисията, просто все пак като седи на 3000 оборота си ръмжи колата, и някак си присецва, всякаш нещо не й достига. Пък и това за на място беше само моментно, защото след това пак не желаше да се изфорсира дори и на място, а ако го направи трябва леко и плавно да се опдава газ и не всеки път успява
#27
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:25
НЕ, няма пушек, няма нищо.
Черният пушек трудно се забелязва, при работа той няма как да е на кълбета.... съсредоточете се дали го има на бензин. Важно е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:30
Сега, ще сляза и ще проверя за всеки случай, но вчера колата работи около 1 час и повече в сервиза на Хари с форсажи и нормнална работа, но не сме видяли да има пушек. Но все пак ако го има, какво ще да рече това?
#29
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:33
Пък и това за на място беше само моментно, защото след това пак не желаше да се изфорсира дори и на място
Аааа, това е друго.

Проверка на бензиновата помпа и евентуална смяна на горивния филтър, правена ли е? Ако да?
Съсредоточете се върху буксите по линията за меренето. Напръскайте с 'контакт' и при пробите, бутайте кабелите. Не казвам че инсталацията му е зле....ако е имало няква интервенция преди него и някъде е прекъсната важна връзка.......това ще е ....след разглобяване и сглобяване, ту работи, ту не.
Чистихте ли дебитомера?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:36
Сега, ще сляза и ще проверя за всеки случай, но вчера колата работи около 1 час и повече в сервиза на Хари с форсажи и нормнална работа, но не сме видяли да има пушек. Но все пак ако го има, какво ще да рече това?
Щом е била там, те са щели да го забележат!
Ако го има, ще рече че пропорцийте за сместа не са наред.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни