 
	
Питане за автоматични скорости в снега
		 Започната от mechoka 77, 07 фев 2012 - 10:49:23 
	
	
	
	
		44 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#16
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 февруари 2012 - 20:38
					722.3/4 Taм режимите са Е и S Е-Еconomy , S-standart както казах по-горе разлика 200 об/мин.
722.6 Режими W- winter и S - summer - На зимния режим тръгва от втора предвка и превключва на по-ниски обороти , при летния режим тръгва винаги от първа предавка и преевключва на по-високи обороти.
При някой автомобили (w220) съм забелязал ,че на икономичния режим превключват по-меко ,но от друга страна не е толкова полезно за автомата ,затова се препоръчва каране на стандартен режим.
					
				
				
				
				
				
								
				
					722.6 Режими W- winter и S - summer - На зимния режим тръгва от втора предвка и превключва на по-ниски обороти , при летния режим тръгва винаги от първа предавка и преевключва на по-високи обороти.
При някой автомобили (w220) съм забелязал ,че на икономичния режим превключват по-меко ,но от друга страна не е толкова полезно за автомата ,затова се препоръчва каране на стандартен режим.
	
	NO PAIN - NO GAIN!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#17
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 февруари 2012 - 20:45
					Имаш плюсче от мен  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 
					
					
	
	Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
				
				
				
			
				Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
			
				
					
						
					
					#18
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 февруари 2012 - 21:44
					В по-новите варианти на 722.6
W е заменено със С (comfort) , а S се води стандарт или спорт, иначе другото е същото
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				W е заменено със С (comfort) , а S се води стандарт или спорт, иначе другото е същото
			
				
					
						
					
					#19
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 февруари 2012 - 22:26
					Колеги нека убобщим че доста ги поумотахме: 
- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен )) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.
)) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите. 
За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.
За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.
При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен
 )) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.
)) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите. За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.
За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.
При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
			
				
					
						
					
					#20
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 февруари 2012 - 22:33
За да нулирате настроиките просто даватв на контакт три четири пати ряско натискате гаста до краи и исключвате , това нулира таи наречения тротъл респонд.
 и това го има на W140
  и това го има на W140Мен ми се струва че го няма, но аз съм лаик нека някои спец каже.
	
	Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
				
				
				
			
				Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
			
				
					
						
					
					#21
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 08 февруари 2012 - 22:46
					Е, за по-старичките по-различно стоят нещата. В твоя случай не бих могал да ти отговоря точно, тъй като в тия години не са мислили за такова усложняване на електрониката на автомобила. А и то е само при подаване на газ - електронно, посредством кабел, което е от 1997-1998, а в твоя случаи е с жило.
					
					
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
							Този пост е редактиран от Subsonic: 15 февруари 2012 - 15:33  
							
								
								Колега, туряй по някоя точка-запетая. Гледам и че буквите "ъ" и "й ги нямаш за нищо :)
							
						
			
				
					
						
					
					#22
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 09 февруари 2012 - 10:56
					Много интересна и полезна темичка се заформи.Научих неща, за които винаги съм се питал.Благодаря за мненията.
Да отговоря на въпросите на ХаРu.Като пробвах колата копчето покриваше S натисках педала настоятелно но явно не съм превключил кика и затова предавка не свали.Сега няма сняг по улиците за да пробвам и да отговоря на Стани и бай Васил.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Да отговоря на въпросите на ХаРu.Като пробвах колата копчето покриваше S натисках педала настоятелно но явно не съм превключил кика и затова предавка не свали.Сега няма сняг по улиците за да пробвам и да отговоря на Стани и бай Васил.
			
				
					
						
					
					#23
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 09 февруари 2012 - 14:29
Това е истината!Имаш плюсче от мен.В по-новите варианти на 722.6
W е заменено със С (comfort) , а S се води стандарт или спорт, иначе другото е същото
			
				
					
						
					
					#24
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2012 - 09:28
					Здравейте 
И аз може ли да попитам нещо макар кутията да ми е от по старите автоматици 722.434 без копчета за зима и спорт економия и други споменати по горе в темата двигателя е дизел ОМ 605.911.Въпросът ми е как се превключва от Д на 3 или 2 трябва ли автомобила да е в пълен покой или може и в движение с ниска скорост да се превключва към понижаващите предавки.
Благодаря Ви предварително.
					
				
				
				
				
				
								
				
					И аз може ли да попитам нещо макар кутията да ми е от по старите автоматици 722.434 без копчета за зима и спорт економия и други споменати по горе в темата двигателя е дизел ОМ 605.911.Въпросът ми е как се превключва от Д на 3 или 2 трябва ли автомобила да е в пълен покой или може и в движение с ниска скорост да се превключва към понижаващите предавки.
Благодаря Ви предварително.
	
	ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#25
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2012 - 09:33
					Косио, може и в движение. 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 
					
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#26
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2012 - 10:05
					Можеш да го правиш, както го правиш и с ръчни скорости...
Например при изпреварване, когато за кратко ти трябва повече мощност, за да набереш скорост - дърпаш на 3 или на 2, зависи от баира и като задминеш - връщаш на D.
					
				
				
				
				
				
								
				
					Например при изпреварване, когато за кратко ти трябва повече мощност, за да набереш скорост - дърпаш на 3 или на 2, зависи от баира и като задминеш - връщаш на D.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
			
				
					
						
					
					#27
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2012 - 13:07
					Благодаря за отговорите на въпроса ми.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#28
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2012 - 15:18
					Извън темата.
Косе,преди години имал ли си проблем със жило на скоростите? 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Косе,преди години имал ли си проблем със жило на скоростите?
 
					
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#29
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2012 - 15:56
					Е аз откъде да знам че скоро е купил колата от някой си......не следя нещата толкова горещо.
Преди години помогнах на колега от Добрич с автоматик, подарих му нещо което тогава го нямаше в района им.... беше възпитан и приятен човек.... реших че може да е той и питам.
					
				
				
				
				
				
								
				
					Преди години помогнах на колега от Добрич с автоматик, подарих му нещо което тогава го нямаше в района им.... беше възпитан и приятен човек.... реших че може да е той и питам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#30
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 13 февруари 2012 - 10:49
Все пак при +130 км/час не опитвай да включваш от D на 2, пък макар и да минава първо през 3.......Благодаря за отговорите на въпроса ми.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				








