Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Питане за автоматични скорости в снега


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#1 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 10:49

Здравете някой може ли да ми поясни защо при движение на заледен път и превъртане на гумите при ускорение автомата не сваля по ниска предавка и оборотите не надвишават 2000.Когато се ускорява плавно колата набира и над тези обороти.Колата е 200це.
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 11:00

Пробвай на другия режим и като натиснеш по рязко газта?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 11:10

Ще пробвам.Когато се вижда( Е )в какъв режим е автомата(S e скрито под копчето) и обратно.
  • 0

#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 13:24

Не сваля предавка и не вдига обороти, защото така ще имаш повече мощност към колелата, което е предпоставка за поднасяне...
То и с ръчни скорости да караш, когато е хлъзгаво, мокро, заснежено или заледено пак не е добре да сваляш предавка и да качваш оборотите...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2012 - 18:26

И на мен ми звучи ,че се включва ASR ,но колегата не казва за блокажи има ли ,няма ли светят ли лампи и т.н. Според мен имаш АСР и той ти отнема от газта, съответно няма как автомата да свали предавка.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 10:32

Колега ХаРu четох че тези с АSR ACP имат индикация на таблото а при мен няма.И пак да питам когато копчето покрива S или E какви са режимите съответно.
  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 11:21

Аз така и така не ги запомних. На някой са W/S на други E/S....... W било зимен,S стандарт, Е економи.....други на S викат спорт.....и все съм в грешка. :wacko
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 11:34

На Гейнста примерно, щото нали в Петрич нема зима, W е вагинален режим - лежерно и плавно включване за предварителен релакс увеличаващ надеждата пасажерката да се отпусне максимално преди офертата и вероятноста да я приеме.

Другият режим при него S значи 'срам' и се включва когато колата е с 15ки джанти, тънки гуми и евентуално ако не е запалила от студовете.

Бабадауууу!
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 08 февруари 2012 - 11:39

При мене е Е и S,в момента копчето покрива Е-то и се вижда S-a,разликата е че сега скоростите са ми по къси,включва по рано.Когато копчето покрива S-a реди скоростите малко по дълго.Това е което ми е направило впечатление.Аз лично карам на S т.е копчето покрива Е-то.

Този пост е редактиран от alipi: 08 февруари 2012 - 11:42

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#10 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 17:26

При мен са S и W. Summer / Winter разликата е че на зимния тръгва
от 2ра ако не види зор и превключва на по-ниски обороти.

  • 1
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 февруари 2012 - 17:56

S и Е - "стандартен" и "икономичен".
На economy тръгва от втора, освен ако не я сриташ и превключва на по-ниски обороти.
Много интересно - значи казваш колелата боксуват, а кутията не превключва.
  • 0

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 18:15

Taзи буквичка която виджаш (не тази която е скрита ,а другата) та на този режим си в момента. Е - икономичен S- стандартен разликата е 200 об при превключването , а иначе и на двата си тръгва от 2-ра ,ако не си с пълна газ. Ти с каква скорост караш ,когато и настъпиш кик-а и не иска да върне ,да не би да си на 2-ра ,защото тогава няма да иска да ти върне първа лесно.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#13 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 08 февруари 2012 - 19:24

На S тръгва от първа и задържа с 8км преди да превключи.На w тръгва от втора.
  • 0

#14 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 19:47

Колега това което пишеш е за кутия 722.6 , която има режими S и W. Там на S тръгва от първа ,но в случая става дума за кутия 722.3 или 722.4 където режимите са Е и S и там филма е друг.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#15 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2012 - 19:54

Е-е-е-е вече се омотах. :wacko
10 мнения 10 различни за E и S и W :happy
Иначе и аз съм ги чувал:
W- winter зима би трябвало да тръгва от втора и да превключва на по малко обороти
S- sport/summer спорт или лято кой знае, може би да превключва по късно тоест да са по дълги
Е- economic икономичен пак би трябвало на по ниски да ги сменя.
Това са мой си мисли да не си помислите че е така :D

Моля да внесете малко яснота :flag

п.п. докато се чудех кво да пиша Хари е написал :thumbup

Този пост е редактиран от staniola: 08 февруари 2012 - 19:55

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни