Питане за автоматични скорости в снега
Started by mechoka 77, 07 Feb 2012 - 10:49:23
44 replies to this topic
#16
Posted 08 February 2012 - 20:38
722.3/4 Taм режимите са Е и S Е-Еconomy , S-standart както казах по-горе разлика 200 об/мин.
722.6 Режими W- winter и S - summer - На зимния режим тръгва от втора предвка и превключва на по-ниски обороти , при летния режим тръгва винаги от първа предавка и преевключва на по-високи обороти.
При някой автомобили (w220) съм забелязал ,че на икономичния режим превключват по-меко ,но от друга страна не е толкова полезно за автомата ,затова се препоръчва каране на стандартен режим.
722.6 Режими W- winter и S - summer - На зимния режим тръгва от втора предвка и превключва на по-ниски обороти , при летния режим тръгва винаги от първа предавка и преевключва на по-високи обороти.
При някой автомобили (w220) съм забелязал ,че на икономичния режим превключват по-меко ,но от друга страна не е толкова полезно за автомата ,затова се препоръчва каране на стандартен режим.
NO PAIN - NO GAIN!
#17
Posted 08 February 2012 - 20:45
Имаш плюсче от мен
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#18
Posted 08 February 2012 - 21:44
В по-новите варианти на 722.6
W е заменено със С (comfort) , а S се води стандарт или спорт, иначе другото е същото
W е заменено със С (comfort) , а S се води стандарт или спорт, иначе другото е същото
#19
Posted 08 February 2012 - 22:26
Колеги нека убобщим че доста ги поумотахме:
- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен )) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.
За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.
За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.
При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
- W = E = C , както и да ги наричаме селта им е една да се исползват в есенно зимния сезон както се саветва в книжката и от производителя.
- C = S , комфорт или стандарт целта е да се се исползват само в топло и сухо време .
- M , за тези които имат steering wheel shifters е за включване на ръчен режим или по точно воланен )) , като при типтроника но при стигане на максимални обороти на определена предавка не превключва сам и обратното при минимални обороти сащо не превключва а чака да превключите.
За разхода между W и S няма съществена разлика а всичко зависи от начина на каране, а именно модула се самонастройва на всеки 1000км а иммено ако карате спокойно и галите педала е едно а ако ви тежи крака и натискате яко е друго.
За да нулирате настройките просто давате на контакт, три четири пъти рязко натискате газта до край и изключвате. Това нулира така наречения тротъл респонд.
При мен след каране по двата начина на спорт за 1000км разликата е около 1 литър на 100км , повторено на зимен или комфорт пак за 1000км пак е малко над 1литър. За справка колата ми е бензин и при дизела може да е по малко.
#20
Posted 08 February 2012 - 22:33
и това го има на W140За да нулирате настроиките просто даватв на контакт три четири пати ряско натискате гаста до краи и исключвате , това нулира таи наречения тротъл респонд.
Мен ми се струва че го няма, но аз съм лаик нека някои спец каже.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#21
Posted 08 February 2012 - 22:46
Е, за по-старичките по-различно стоят нещата. В твоя случай не бих могал да ти отговоря точно, тъй като в тия години не са мислили за такова усложняване на електрониката на автомобила. А и то е само при подаване на газ - електронно, посредством кабел, което е от 1997-1998, а в твоя случаи е с жило.
Edited by Subsonic, 15 February 2012 - 15:33 .
Колега, туряй по някоя точка-запетая. Гледам и че буквите "ъ" и "й ги нямаш за нищо :)
#22
Posted 09 February 2012 - 10:56
Много интересна и полезна темичка се заформи.Научих неща, за които винаги съм се питал.Благодаря за мненията.
Да отговоря на въпросите на ХаРu.Като пробвах колата копчето покриваше S натисках педала настоятелно но явно не съм превключил кика и затова предавка не свали.Сега няма сняг по улиците за да пробвам и да отговоря на Стани и бай Васил.
Да отговоря на въпросите на ХаРu.Като пробвах колата копчето покриваше S натисках педала настоятелно но явно не съм превключил кика и затова предавка не свали.Сега няма сняг по улиците за да пробвам и да отговоря на Стани и бай Васил.
#23
Posted 09 February 2012 - 14:29
Това е истината!Имаш плюсче от мен.В по-новите варианти на 722.6
W е заменено със С (comfort) , а S се води стандарт или спорт, иначе другото е същото
#24
Posted 10 February 2012 - 09:28
Здравейте
И аз може ли да попитам нещо макар кутията да ми е от по старите автоматици 722.434 без копчета за зима и спорт економия и други споменати по горе в темата двигателя е дизел ОМ 605.911.Въпросът ми е как се превключва от Д на 3 или 2 трябва ли автомобила да е в пълен покой или може и в движение с ниска скорост да се превключва към понижаващите предавки.
Благодаря Ви предварително.
И аз може ли да попитам нещо макар кутията да ми е от по старите автоматици 722.434 без копчета за зима и спорт економия и други споменати по горе в темата двигателя е дизел ОМ 605.911.Въпросът ми е как се превключва от Д на 3 или 2 трябва ли автомобила да е в пълен покой или може и в движение с ниска скорост да се превключва към понижаващите предавки.
Благодаря Ви предварително.
ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ
#25
Posted 10 February 2012 - 09:33
Косио, може и в движение.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 10 February 2012 - 10:05
Можеш да го правиш, както го правиш и с ръчни скорости...
Например при изпреварване, когато за кратко ти трябва повече мощност, за да набереш скорост - дърпаш на 3 или на 2, зависи от баира и като задминеш - връщаш на D.
Например при изпреварване, когато за кратко ти трябва повече мощност, за да набереш скорост - дърпаш на 3 или на 2, зависи от баира и като задминеш - връщаш на D.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#27
Posted 10 February 2012 - 13:07
Благодаря за отговорите на въпроса ми.
ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ
#28
Posted 10 February 2012 - 15:18
Извън темата.
Косе,преди години имал ли си проблем със жило на скоростите?
Косе,преди години имал ли си проблем със жило на скоростите?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Posted 10 February 2012 - 15:56
Е аз откъде да знам че скоро е купил колата от някой си......не следя нещата толкова горещо.
Преди години помогнах на колега от Добрич с автоматик, подарих му нещо което тогава го нямаше в района им.... беше възпитан и приятен човек.... реших че може да е той и питам.
Преди години помогнах на колега от Добрич с автоматик, подарих му нещо което тогава го нямаше в района им.... беше възпитан и приятен човек.... реших че може да е той и питам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 13 February 2012 - 10:49
Все пак при +130 км/час не опитвай да включваш от D на 2, пък макар и да минава първо през 3.......Благодаря за отговорите на въпроса ми.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users