Караме по магистралите вече със 140 км/ч
Started by Алфонсо, 25 Jan 2012 - 17:57:12
а по скоростните пътища-120км
111 replies to this topic
#61
Posted 30 January 2012 - 16:48
Егаси как му е разграфен спидометъра на това нещо - от 0 до 350 заема по-малко място, отколкото на моя от 0 до 100...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#62
Posted 31 January 2012 - 10:02
Порше не е за всички, то се владее доста по-различно от нормалните на пътя!
Всички водачи и млади и стари, да си имат едно наум когато седнат в някое, било за проба, било в нова придобивка. Порше си иска малко повече умения или с други думи, подход с повишено внимание!
Инак ластиците му, трудно се забравят.
Всички водачи и млади и стари, да си имат едно наум когато седнат в някое, било за проба, било в нова придобивка. Порше си иска малко повече умения или с други думи, подход с повишено внимание!
Инак ластиците му, трудно се забравят.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#63
Posted 31 January 2012 - 10:13
Невероятно ускорение..................
Пешка трайкаш си ти ............ама и тебе те жиже главата
Пешка трайкаш си ти ............ама и тебе те жиже главата
By Batev
#64
Posted 31 January 2012 - 14:08
Ако искате да ви снимам на Форд Мондео 1.8TD с развалена турбина и прецакано ГНП ускорението да видите .. По груби изчисления с телефон беше 22.5 секунди
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#65
Posted 02 February 2012 - 20:05
дали няма кретени по българските пътища ... 112 и полицията са винаги на пост и ни пазят !!!!
#66
Posted 02 February 2012 - 20:30
ЕЕЕЕ тая ме уби
NO PAIN - NO GAIN!
#67
Posted 02 February 2012 - 23:26
На тая/тоя с полото доживот без книжка + конфискация на колата + солидна глоба
#68
Posted 03 February 2012 - 00:04
Тая наистина е за убиване !
Иначе относно скоростта от 140 км/ч на магистрала аз съм ЗА !
Който си кара бързо ще си кара винаги бързо.Този който си се легави винаги ще се лигави по магистралата.
Така поне по малко ще пълним гушките на родната милиция
Иначе относно скоростта от 140 км/ч на магистрала аз съм ЗА !
Който си кара бързо ще си кара винаги бързо.Този който си се легави винаги ще се лигави по магистралата.
Така поне по малко ще пълним гушките на родната милиция
By Batev
#70
Posted 04 February 2012 - 10:29
А шофьорът на Полото сигурно псува всички които карат срещу него в платно му и си вика "Тия идиоти к'во са се объркали, ...".
Посети моя сайт или станицата ми във Facebook
#71
Posted 06 February 2012 - 10:33
Сега в това време и с тея изчистени пътища и с 40 е много
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#72
Posted 06 February 2012 - 10:39
Станиоле, друже............тфа е срамна скорост за Бенцо.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#73
Posted 06 February 2012 - 11:00
Е с повече не смея гледайки през страничния джам : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#74
Posted 06 February 2012 - 11:19
Наскоро у големия снег и тапата на 'Хемус' застигнах колона с единствен "мъчещ" се Бенц на края и....ама мъчението му беше / на бат Анди/ че нямаше от къде да ги задминава, понеже нали у нас се почиства само един коридор, та като закъса некой клозет с предно да не можеме да минеме и ние.
Малко по-нататък платната станаха едно и половина и както си бехме последни, се оказахме едни от най-проходимите и стабилни макини.
Малко по-нататък платната станаха едно и половина и както си бехме последни, се оказахме едни от най-проходимите и стабилни макини.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#75
Posted 07 February 2012 - 16:34
Незнам какви системи против боксуване са му наблъскали германците, но CLK-то върви като танк из тия снегове. Жълтото триъгълниче на ESP светка непрекъснато, обаче колата не поднася когато ускорявам по хлъзгавия асфалт, а като се ровна в някоя преспа сама намира начин да издрапа.
Посети моя сайт или станицата ми във Facebook
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users