Караме по магистралите вече със 140 км/ч
Започната от Алфонсо, 25 яну 2012 - 17:57:12
а по скоростните пътища-120км
111 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 януари 2012 - 18:21
Ами , Плевен-Елхово(250км) си ги взимам съвсем спокойно за 4 часа без да бързам за никъде.
Плевен-Варна или Бургас (330км) пак спокойно за 4 часа .
Правил съм си експеримент до Велико Търново ( 120км) съм стигал за 1час с скорост от 140-150.Друг път стигам за час и 15 мин , е 15 мин ли ми е живота...Ако знаете , в Северна България магистрали няма , няма и да има по незнайни причини.
Не мисля ,че ако стигна със 15 20 1 час по късно , ще съм уморен и каталясъл.
Никой не може да ме обори , че по бг пътищата е нормално да се кара , като на състезание.
Давате пример със Германия , ами пътищата там нямат база за сравнение , ходил съм из цяла Европа и как пък не видях 1 да кара със 200+.
Всеки си спазва ограниченията , само тука в България се мислим за състезатели , дори и да съм засегнал някой тука в темата , няма да се направя на приятно разсеян.
Сериозни неща са си , ама проблема не е във вас , защото съм сигурен ,че 99 % от вас спазват правилата , а във политиката ни и т.н.
Е нека да карам ес-класа и да я карам със 120 , всеки си избира начина на шофиране
И да го направят на 140км пак ще се кара по същия бързащ начин.
Плевен-Варна или Бургас (330км) пак спокойно за 4 часа .
Правил съм си експеримент до Велико Търново ( 120км) съм стигал за 1час с скорост от 140-150.Друг път стигам за час и 15 мин , е 15 мин ли ми е живота...Ако знаете , в Северна България магистрали няма , няма и да има по незнайни причини.
Не мисля ,че ако стигна със 15 20 1 час по късно , ще съм уморен и каталясъл.
Никой не може да ме обори , че по бг пътищата е нормално да се кара , като на състезание.
Давате пример със Германия , ами пътищата там нямат база за сравнение , ходил съм из цяла Европа и как пък не видях 1 да кара със 200+.
Всеки си спазва ограниченията , само тука в България се мислим за състезатели , дори и да съм засегнал някой тука в темата , няма да се направя на приятно разсеян.
Сериозни неща са си , ама проблема не е във вас , защото съм сигурен ,че 99 % от вас спазват правилата , а във политиката ни и т.н.
Е нека да карам ес-класа и да я карам със 120 , всеки си избира начина на шофиране
И да го направят на 140км пак ще се кара по същия бързащ начин.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#47
Публикувано 28 януари 2012 - 18:55
Не знам на какво гориво са, може да им е развален бензиномера. Накрая вдигнаха капака и не видях газова.
Ама ти видя ли за какъв кош става въпрос...
Иначе перфектна такава поддържа 300км/ч. Не ме питай защо съм толкова убеден
Да, то Поршето няколко пъти им направи ластици, ама роди ме мамо без акъл, пък аз сам ще се утрепя явно е мотото на тея...
До Варна си е път... До Бургас е 4ч.30м. нормално каране.
Такава кретения не бях гледал скоро.
Тия са такива смешници,че няма накъде повече.
И как се радваха все едно,че са го подминали, а то
на BMW-то щяха да му изкочат буталцата от напиняне,докато
Поршето стремително се отдалечаваше...обаче на тия им е смешно...
С над 200 при такъв трафик и то криволичейки през всички платна....
Заслужават бой,ама як бой...
#48
Публикувано 28 януари 2012 - 19:14
ТОва са кретени. КАто с а решили да си чупят главите да си ги чупят, но не да поставят и другите в опасност
#49
Публикувано 28 януари 2012 - 21:04
Тия с М5 са за затвора да им се порадват и посмеят там !!! Такава кретения и аз не бях гледал скоро .. относно ограниченията едва ли ще променят нещо, който си е опасен дали с висока или с по-ниска скорост или пълзейки пак си е опасен . На последък не знам за вас, но забелязвам едно тотално изродило се движение по улиците на София. Сакаш зад волана на всеки 2 ри автомобил е седнал тотален кретен с празна глава ... то не е каране с 20 км/ч в лява лента, то това усещането че си всъщност на път с 2 платна и осовата линия ги разделя а не си самолет който трябва да кара по нея и т.н Според мен вдигането на ограничението с 10км/ч няма да промени нищичко ... Всичко е до затягането на контрола по пътищата, подобряването и обезопасяването им ... интересно, но във Великобритания и Швейцария са стигнали до извода, че един загинал човек на пътя им струва към 30 милиона паунда и за да намалят жертвите по пътищата решението за тях е само едно и то е да се подобрят точно тези 2 фактора ... контрол и подобряване на пътната мрежа . В Швейцария няма не осветени пътища били те градски или извън градски като пример и още куп подобрения. Тук кой ни е смятал колко струваме .. .последно знам че човешкия живот в България струва 30 000 лв .. следователно на никой не му пука . Както каза колега по-горе ето ви + 10 км/ч на магистралите но -10км/ч извън тях ... пак ще ни дерат по хранилки !!!! Доказа се че всяка една камера поставена където и да е било само за няколко дена си избива парите и въпреки всичко камери няма по магистралите и голяма част от пътищата защо ? Пуснали някакви глупаци дето и колело си нямат да ме спира рано сутрин докато бързам за работа 10 метра след като съм потеглил от паркинга в кварталната уличка ( и те катаджии станали ) Заклел съм се повече на такива да не спирам ако ще и турско да е ?!?! Извода за мен е че тези 10 км/ч ще са бонус само за турците дето се пребират или отиват от и към Германия и на всички транзитно минаващи .. останалите отново ще се мъчим с тъпи и гладни полицаи по села и градове!!!
#50
Публикувано 28 януари 2012 - 22:06
Така е до някъде, съгласен съм.
Обаче има и друга гледна точка, няма как да не изпреварваш като има катили, които карат с 60 извънградско,
А докато се изпреварва, ще има и ситуации.
Обаче има и друга гледна точка, няма как да не изпреварваш като има катили, които карат с 60 извънградско,
А докато се изпреварва, ще има и ситуации.
#52
Публикувано 30 януари 2012 - 14:28
Не знаех Но му личеше, че е пипан леко... или поне махнат ограничител.
Иначе щеше да умира на 250, а това от 260 тръгваше зверски на клипчето!
Иначе щеше да умира на 250, а това от 260 тръгваше зверски на клипчето!
#53
Публикувано 30 януари 2012 - 14:36
Не знаех Но му личеше, че е пипан леко... или поне махнат ограничител.
Иначе щеше да умира на 250, а това от 260 тръгваше зверски на клипчето!
Коце, кое Порше е с ограничител бре ? Поне аз не знам да има
Това е за Бокстер, какво остава за Карера и Турбо :
Manual Porsche Doppelkupplung (PDK) Top speed 264 km/h 262 km/h Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 5.8 secs 5.7 secs (5.5 secs Sport+) Acceleration from 0 - 160 km/h (0 - 99 mph) 13.1 secs 13.0 secs (12.7 secs Sport+) Elasticity 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) 8.2 secs in 5th gear - In-gear acceleration 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) - 3.7 secs
П.П. Ето и за Турбо
Manual Porsche Doppelkupplung (PDK) Top speed 194 mph (312 km/h) 194 mph (312 km/h) Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 3.7 s 3.6 s (3.4 s Sport+) Acceleration from 0 - 160 km/h (0 - 99 mph) 7.8 s 7.7 s (7.4 s Sport+) Elasticity 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) 3.7 s in 5th gear - In-gear acceleration 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) - 2.1 s
Този пост е редактиран от eMs1: 30 януари 2012 - 14:41
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#54
Публикувано 30 януари 2012 - 14:42
Мислех, че им слагат на 250
#55
Публикувано 30 януари 2012 - 15:03
Поршаците нямат ограничители.
А това хич не е пипано малко
Мога да пусна на едно Turbo какво му причинявам, ама ще ме оплюете
А това хич не е пипано малко
Мога да пусна на едно Turbo какво му причинявам, ама ще ме оплюете
#56
Публикувано 30 януари 2012 - 15:26
Ааааа.. аз искам да видя
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#57
Публикувано 30 януари 2012 - 16:01
Мен също!Ааааа.. аз искам да видя
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#60
Публикувано 30 януари 2012 - 16:44
И аз искам такова Малее не признава километрите това порше
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни