Подмяна изолацията на слаботоковата ел. инсталация
Започната от dzuvko, 20 яну 2012 - 16:11:38
W124 M111 изолация кабели обороти
52 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 февруари 2012 - 16:23
Тя като се покара ще си направи разни нейни проверки и ако кабелите и свещите са ти чук, ще заспи окончателно!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 13 март 2012 - 12:57
Във връзка с темата като допълнение може някой да сподели гениални методи и начини за хубаво изолиране на проблемните букси ( на дросела и мъжката и женската, на комутатора, които не се разглобяват )
Аз и до момента мисля и опитвам различни варианти така че мултицета да не покаже проводимост ( при късо ), но перфектен метод не откривам
Аз и до момента мисля и опитвам различни варианти така че мултицета да не покаже проводимост ( при късо ), но перфектен метод не откривам
Този пост е редактиран от dzuvko: 13 март 2012 - 12:58
#18
Публикувано 14 март 2012 - 07:12
Имам познат, който сменя кабелите за 150-200 лв на 124-ка. Няколко дни си играе, но го прави добре. Ако някой се интересува, ще пусна и координати.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
#19
Публикувано 29 март 2012 - 22:14
Страхотна тема и много полезна при условие че това е много чест проблем с тия кабели.И аз ще действам по темата че и моите ме съмняват нещо че не са в час,понеже имам проблемче с оборотите както дискутираме в друга тема. ааа и относно незнайните датчици и букси ето една програмка която открих във нета за по образованите могат да разеснят кое за какво понеже е на английски а на мен не ми се отдава http://www.zamunda.n...at=1&incldead=1
Този пост е редактиран от 200E-16V: 29 март 2012 - 22:39
#20
Публикувано 09 декември 2012 - 22:53
http://forums.mbclub...вигател-111940/ Схема на кабелите за всички който решат да правят това начинание и по случайно клъцнат някой кабел в повече преди да са го проследили.И един съвет най сигурния начин за подмяна на кабелите е от пин до пин буксите който не се разглобяват се отварят чрез рязане.
#21
Публикувано 05 юли 2013 - 20:36
кажете сега има ли зна4ение коя букса в кои инжектор влиза 4е малко ги омещах и ония кабел дето казваш 4е слиза надоло как се маха 4е и аз сам се хванал да правя твоята процедура
#22
Публикувано 07 юли 2013 - 15:42
Кой е тоя ония кабел????Има значени за коя букса на кой инжектор е.Те са на групи 2-3 и 1-4. Като инжектори 2-3 са на пин 13 на букса В на комутатора,а инжектори 1-4 са на пин 4 на същатата букса.
#23
Публикувано 07 юли 2013 - 16:29
Кабела, който ти излиза от дросела ли ? Ако е той, намира се под всмукателния колектор и има закопчалка. Закопчалката ако я строшиш не се плаши, после със свинска опашка можеш да я фанеш
Немеца го е измислил !
#24
Публикувано 08 юли 2013 - 09:04
Именно този кабел има навпредвид колегата ( буксата на дросела ), отдолу под смукателния колектор е и 99% ще я счупиш защото от горещината пластмасата се е спекла
П.С. преди да свалиш буксите беше задължително да ги бележиш за да ги сглобиш после коректно, сега може да се поровиш по схемите и както казва колегата 200E-16V да се ориентираш по самите номера на пиновете като замериш с мултицета за късо съединение.
Този пост е редактиран от dzuvko: 08 юли 2013 - 09:07
#25
Публикувано 08 юли 2013 - 23:28
И за да не стават обърквания с буксите народа е казал - "ТРИ ПЪТИ РЕЖИ ЕДИН ПЪТ МЕРИ" !!!!!!!!!! ХАХАХАХАХА
Немеца го е измислил !
#26
Публикувано 09 юли 2013 - 08:45
И за да не стават обърквания с буксите народа е казал - "ТРИ ПЪТИ РЕЖИ ЕДИН ПЪТ МЕРИ" !!!!!!!!!! ХАХАХАХАХА
Странно аз три пъти го режа и все е късо
#27
Публикувано 20 декември 2013 - 23:32
Който има въпроси относно ел.инсталацията да пита на изуст я знам вече.
#28
Публикувано 05 март 2014 - 22:25
2 години по късно темата е още жива
Сега реших да подменя инсталацията от пин до пин, със съдействието на 200E-16V
ето и малко снимков материал:
photo 1.JPG 84,58K 12 Брой сваляния photo 1 (1).JPG 97,54K 10 Брой сваляния photo 1 (2).JPG 130,54K 8 Брой сваляния
photo 2.JPG 105,98K 9 Брой сваляния photo 2 (1).JPG 203,7K 7 Брой сваляния photo 2 (2).JPG 143,44K 6 Брой сваляния
photo 3.JPG 145,65K 8 Брой сваляния photo 3 (1).JPG 125,11K 5 Брой сваляния photo 3 (2).JPG 150,91K 7 Брой сваляния
photo 4.JPG 106,11K 6 Брой сваляния photo 4 (1).JPG 108,76K 9 Брой сваляния photo 4 (2).JPG 136,15K 6 Брой сваляния
photo 5.JPG 85,68K 8 Брой сваляния
#29
Публикувано 06 март 2014 - 10:39
Браво,много добре си направил!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#30
Публикувано 09 март 2014 - 00:45
След тази интервенция не ми се оправи както очаквах проблема с прания ход, за това минах на втора стъпка кабелите на дросела.
photo 1.JPG 121,93K 7 Брой сваляния
photo 2.JPG 124,13K 8 Брой сваляния
photo 3.JPG 117,83K 9 Брой сваляния
photo 4.JPG 117,7K 8 Брой сваляния
photo 5.JPG 110,71K 7 Брой сваляния
След което свободния ход се оправи
Този пост е редактиран от dzuvko: 09 март 2014 - 00:46
Also tagged with one or more of these keywords: W124, M111, изолация, кабели, обороти
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
C180 111.920 проблем с празен ход и при студен стартЗапочната от SRankovski, 02 фев 2021 C180, 111.920, празен ход, Ц180 и още 2 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W201(190) →
Проблем с обороти 190 2.0 122Проблем с обороти на бензин и на газ Започната от deniizle, 16 юни 2017 проблем, обороти, мерцедес 190 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W124 →
Поток на охладителна течност / малък воден кръг М111.960Започната от zeemax, 11 фев 2017 W124, M111, воден кръг, Е200 |
|
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни