Фантастик!
Публикувано 09 март 2014 - 11:26
Фантастик!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 10 март 2014 - 10:16
Трябва да добавя едно важно пояснение, а именно че когато се подменя кабле на пин 8 който се намира под зъбното колело на моторчето задължително трябва кабела да се вкара в предвиденото му каналче, за да ме опира в колелото!
Публикувано 23 април 2014 - 17:42
Здравей колега. Ще правя и аз процедурата с кабела на дросела. Да попитам само - скобата изглеждаща като телена на кожуха как се маха и трябва ли да се махне.А също и за втория кабел на моторчето трябва ли да се махне зъбното колелце и ако да - как?
Такааа...махнах скобата но май няма много файда от това. Внимателно отпоих и кабел 8 от подколелцето (така смятам да запоя и новия) тествах и ключето дали е в ред което е отвън на кожуха до лосчето от газта - работи си и кабелите не са му напукани (сигурно са от друга партида)
Този пост е редактиран от xcool: 24 април 2014 - 07:20
Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения
Публикувано 24 април 2014 - 11:04
Значи кабелчето за ключето не съм го подменял и мисля че не е много желателно да се подменя защото трябва да се разглоби самия дросел.
Скобата е "FAKE", може би '95 година е имало файда от нея.
Зъбното колело се маха малко кофти, аз имам два дросела на единия зъбното колело излезе много лесно, просто с тънък нож се подпъхва и се повдига самата ос на колелото, и когато се извади тази ос колелото нищо друго не го държи, а на втория дросел го напъвах повече и се счупи малката периферия на оста която е като шайба ( именно под нея се подпъхва ножа за повдигане ). В лошия случай се работи с пинсети и тънка отверка с която се притиска кабела да влезе в каналчето.
Може би най-добрия съвет който ще ти дам е следния: гадното твърдо черно уплътнение което е под скобата и пречи на влагата да влиза в дросела НЕ ГО РЪЧКАЙ ( ЧЕГЪРТАЙ ). Първо си записваш схемата на пиновете от буксата кой къде отива вътре в дросела и после кабела го режеш плътно до дросела, после с бургийка 10мм (или 12мм) пробиваш централно дупка в която ще мушкаш новите кабели, по малка дупка от 10мм НЕ върши работа.
Буксата на дросела е гадна за отваряне зависи колко е спечена. Единия вариянт е да я срежеш на точно определено място което ако намеря снимка ще ти го кажа и в добрия случай пиновете ще излязат без проблем, ако ли не продължаваш да режеш докато не остане само вътрешната цилиндрично-овална част, ама това е малко специфично и трябва май да го видиш някъде преди да режеш!
П.С. ако нямате киселина за запояване се ползва аспирин, но миризмата е задушлива "Внимавайте!!!"
Този пост е редактиран от dzuvko: 24 април 2014 - 11:09
Публикувано 04 февруари 2015 - 21:52
Да добавя че освен всички бензинови двигатели М111,М104,М119,М120 от 1992 до 1996, от тази болка страдат и някой дизелови мотори.
W124 E300D OM603.960 е единия от дизелите с проблемната ел.инсталация.Също така съм виждал и при W202 но не помня с кой двигател беше.
Публикувано 09 май 2016 - 21:43
Здравейте колеги
Захванах се и аз да сменя кабелите на дросела четейки хубавата тема.
Направих обаче един пропуск, не си записах схема на пиновете от буксата кой къде отива в дросела.
Ако може малко инфо за невнимателните, че по цветове е изключено ( падна изолацията)
Благодаря предварително
Публикувано 10 май 2016 - 09:38
Кофти работа
Drosel-shema-2.jpg 77,1K 4 Брой сваляния
124-ката вече я чувствам като прочетена книга.
Публикувано 11 май 2016 - 06:41
Благодаря колега
Сглобявам и пробвам.
А как са кабелите от другата букса на комутатора, тях не съм ги разбутвал още но ми изглеждат по читави.
На следващ етап смятам и тях да сменя
Публикувано 11 май 2016 - 08:00
При мен бяха читави
Публикувано 11 май 2016 - 08:14
Значи мога да ги отложа за сега.
Благодаря.
Отивам да сглобявам, че от женската букса на дросела като я откачих видях че освен всичко и два кабела се бяха откъснали от нея 2 и 7 пин.
Публикувано 12 май 2016 - 07:31
Благодаря за съдействието колега.
Снощи приключих с подмяната на кабелите от пин до пид и дойде време за проба.
Подавам контакт и моторчето на дросела почна да чука.Постоянно бръмчеше и движеше клапата.Пали и след 20-30с. угасва.
След малко мислене върху нещата и спомени от някакви цветове на кабелите на дросела размених пин 4 и 8. Всичко си дойде на място.
Така че при мен те са обратно на тези от схемата. Не съм мерил дали комутатора подава сигналите разменено или самият дросел е така.
Комутатора е 012 545 53 32 Bosh, на дросела се е изтрил номера.
Публикувано 12 май 2016 - 08:21
Браво колега, 4 и 8 са самото моторче ( възможно е да са разменени на снимката )
Публикувано 20 декември 2016 - 22:35
Публикувано 21 февруари 2017 - 16:05
Публикувано 22 февруари 2017 - 19:40
Към автора. Здравей, колега. И аз смених кабелите на моята 124-ка. Използвах силиконови, топлоустойчиви. Обаче има един проблем. Предишният собственик е правил опит за този ремонт (неуспешен) и буксата, която влиза в термодатчика на двигателя е унищожена. Датчика е двоен и в него влизат 4 кабела. 2-та кабела отиват в комутатора, другите 2 са за компютъра. Въпроса е кои кабели къде да свържа. Единия датчик в корпуса е около 2к, другия е около 8-10к
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
C180 111.920 проблем с празен ход и при студен стартЗапочната от SRankovski, 02 фев 2021 C180, 111.920, празен ход, Ц180 и още 2 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W201(190) →
Проблем с обороти 190 2.0 122Проблем с обороти на бензин и на газ Започната от deniizle, 16 юни 2017 проблем, обороти, мерцедес 190 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W124 →
Поток на охладителна течност / малък воден кръг М111.960Започната от zeemax, 11 фев 2017 W124, M111, воден кръг, Е200 |
|
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни