Здравейте колеги, реших да си подменя старата и изгоряла изолация на двигателя.
Понеже не се имам за майстор, но не харесвам и автосервизите се реших да извърша тази операция сам.
Изчетох доста теми по въпроса, даже проведох и разговор по телефона с нашия колега Бай Васил,
за да си изясня по точно как стоят нещата и да добия смелост да започна интервенцията.
Сега ще започна тема наподобяваща фото-отчет, но тъй като в мен възникнаха доста въпроси и отговори
смятам че заедно ще ми помогнете да оформиме доста полезна тема в няколко поста
През изминалите два дни ( сряда и четвъртък ) започнах да се подготвям за работа:
1) Трябва да се осигури топъл гараж
2) Термошлаух ( около 10м. ако е необходимо ще докупувате още )
3) пистолет за топъл въздух
4) поялник, тинол, колофон
5) изолираща лента Бишоп 962 ( 20лв. ) или 963 ( 10 лв. ). Веднага пояснявам че може и с
обикновена изолираща лента за 1 лв. но това е краткотрайно решение.
Започва се със свалянето на въздуховода от въздушния филтър до дросела: откачат се щипките на
възд. филтър и с отверка се отвива скобата при дросела и се откача датчика за входящия въздух
След това се сваля дросела, той се държи на четири болта които се отвиват със шестограм, на снимката са показани два, а другите два са отдолната страна.
drosel.JPG 151,07K 254 Брой сваляния
Закрепения вакуум на дросела също се маха ( издърпва )
vakuum.JPG 131,99K 310 Брой сваляния
Сега тук възникна един въпрос как се откача буксата на дросела:
buksa.JPG 96,72K 259 Брой сваляния
Предварително се извинявам, че темата ще я развия в няколко поста понеже съм на работа и няма възможност да съм на 100% във форума
to be continued ..........................
Този пост е редактиран от dzuvko: 20 януари 2012 - 16:43