Буксуване,ESP, блокажи и прочие...
Started by jan_klod1, 24 Dec 2011 - 23:04:47
117 replies to this topic
#46
Posted 27 December 2011 - 10:31
Който е пускал на първа и е слизал да бута, явно не е гледал youtube достатъчно.... аз като съм се на нагледал на клипове от там, никога не съм го правил... само веднъж с опела, бях паркирал върху нещо, докато има сняг, после снегът се беше разтопил и колата беше увиснала с гумите във въздуха, това е единствения път, когато съм оставял колата на скорост и със запален двигател и да сляза от колата...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#47
Posted 27 December 2011 - 12:15
И аз със печката колко пъти съм го правил това, пускам първа, колелата си въртят и слизам да я бутам, хората като го видят тва така се ококорват Ама като е сам човек какво да направи, пък и на мен дизела ми си беше с доста приятен празен ход, много стабилен и като го пусна си движеше с 3-4км/ч, никакъв шанс да подскочи и да не мога да я хвана колата.. Не веднъж ме е спасявало това
За Quaife-тата им бях гледал един път списъка с продуктите - предимно за АМГ-тата видях че правят LSD касети, за 190 не успях да видя, но ако е 5 бона наистина.. доста по малко ще излезе вграждането на някой шпер от бмв примерно, или просто диференциал от 2.3/2.5-16..
За Quaife-тата им бях гледал един път списъка с продуктите - предимно за АМГ-тата видях че правят LSD касети, за 190 не успях да видя, но ако е 5 бона наистина.. доста по малко ще излезе вграждането на някой шпер от бмв примерно, или просто диференциал от 2.3/2.5-16..
Follow your own star...
#48
Posted 31 December 2011 - 11:17
Колеги искам само да отбележа нещо! Днес една от областите, в която е обявен код жълто е и мойта (Пловдивска). Имах възможността в реални условия да разбера колко велико нещо е тази система ESP Колата тръгна да се върти на завой точно преди един мост и за момент такава студена пот ме обля, че думи нямам, но ЕСП-то беше включено, аз без да правя резки движения или въртене на волана, колата сякаш сама се вкара в пътя и продължи првилната траектория на джижение. Доста се поизплаших.. пфффф
Това ESP e голяма работа ЕВАЛА..
Това ESP e голяма работа ЕВАЛА..
Edited by jan_klod1, 31 December 2011 - 11:46 .
#49
Posted 31 December 2011 - 15:01
От догодина всички нови коли произведени в ЕС ,задължително трябва да са оборудвани с ESP.
Освен това трябва да се знае че ESP-то не е панацея и не може да се разчита изцяло на него. Който не вярва може да пробва някъде на широко да завърти колата и да се убеди че възможностите му не са безгранични!
Освен това трябва да се знае че ESP-то не е панацея и не може да се разчита изцяло на него. Който не вярва може да пробва някъде на широко да завърти колата и да се убеди че възможностите му не са безгранични!
#50
Posted 12 January 2012 - 15:47
ЕСП-то е хубаво нещо, но е добре чат пат да се изключва в определени ситуации.
Пример от миналата събота: трябваше да се изкатеря по една средно-стръмна естакада покрита от 15-20 см пресен сняг. Естественно в началото бях забравил да изключа ЕСП-то и след първите 3-4 метра и последвалото пребуксуване ЕСП-то се намеси категорично и си останах на място. Последва изключване, пускане малко да се махна от загладеният сняг, после пълна газ и изкатерване на баира (не без буксуване и постоянно сучене на задницата).
Предполагам че хората които посетиха MВ Driving Experience 2010 си спомнат въпроса на инструктора:
Защо има бутон за изключване на ЕПС след като е толкова добра система?
хубаво е зимно време багажниците на Бенцовете да са пълни и най-добре с чувал с пясък -хем подобрява сцеплението, хем кат се наложи човек може да си опесъчи
Пример от миналата събота: трябваше да се изкатеря по една средно-стръмна естакада покрита от 15-20 см пресен сняг. Естественно в началото бях забравил да изключа ЕСП-то и след първите 3-4 метра и последвалото пребуксуване ЕСП-то се намеси категорично и си останах на място. Последва изключване, пускане малко да се махна от загладеният сняг, после пълна газ и изкатерване на баира (не без буксуване и постоянно сучене на задницата).
Предполагам че хората които посетиха MВ Driving Experience 2010 си спомнат въпроса на инструктора:
Защо има бутон за изключване на ЕПС след като е толкова добра система?
хубаво е зимно време багажниците на Бенцовете да са пълни и най-добре с чувал с пясък -хем подобрява сцеплението, хем кат се наложи човек може да си опесъчи
#51
Posted 13 January 2012 - 00:00
хубаво е зимно време багажниците на Бенцовете да са пълни и най-добре с чувал с пясък -хем подобрява сцеплението, хем кат се наложи човек може да си опесъчи
Може багажниците да са пълни и с пасажери
#52
Posted 13 January 2012 - 09:29
Когато си се глобнал е трябвало да си на втора с по малко газ а не на първа с много газ : ))
А и по принцип в такива ситуации на втора се оправям. За толкова зими печката не ме е остявала никъде.
А и по принцип в такива ситуации на втора се оправям. За толкова зими печката не ме е остявала никъде.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#53
Posted 13 January 2012 - 14:04
Е да ама аз защо нямам копче за изключване на ЕПС?Защо има бутон за изключване на ЕПС след като е толкова добра система?
Иначе мен много си ме радва тази система. Баща ми има джип и като му изключиш предното си боксува и си се върти както си иска.
Иначе цедката съм я пробвал няколко пъти как ще се справи в снега и доста добре се представя, даже имаше една ситоация в която аз влязох в един заснежен двор а един мой приятел с Хонда сивик остана на улицата.
#54
Posted 13 January 2012 - 15:24
Е да ама аз защо нямам копче за изключване на ЕПС?
Иначе мен много си ме радва тази система. Баща ми има джип и като му изключиш предното си боксува и си се върти както си иска.
Иначе цедката съм я пробвал няколко пъти как ще се справи в снега и доста добре се представя, даже имаше една ситоация в която аз влязох в един заснежен двор а един мой приятел с Хонда сивик остана на улицата.
По-интересно ми е как си излязъл от заснеженият двор или изчака да се стопи снега напролет
#55
Posted 13 January 2012 - 18:49
То затова има едни модели, дето климатика и парното духат и в багажника - познай защоМоже багажниците да са пълни и с пасажери
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#56
Posted 13 January 2012 - 23:52
Парно за багажника не е много нужно. По-важен е климатика за да не се развалят пасажерите!
#57
Posted 14 January 2012 - 00:07
Е да ама аз защо нямам копче за изключване на ЕПС?
Радко ти нямаш ESP bro, имаш ETS и затова нямаш копче за изключване....
By Batev
#60
Posted 14 January 2012 - 01:55
И аз гасих днес ЕСП-то, че съм на Боровец. Уличките са проходими, ама да паркираш някъде си е приключение.
Увъртях се в една преспа, добре че имаше добри хора в близост да побутнат... иначе на кикдоун ЕСП-то си не дава да боксуваш.
Изключих го, ама файда нихт, бая се бях поринал и добре че имаше хора да побутнат...
Сега вали силно, чудя се утре как ще слизам?
Увъртях се в една преспа, добре че имаше добри хора в близост да побутнат... иначе на кикдоун ЕСП-то си не дава да боксуваш.
Изключих го, ама файда нихт, бая се бях поринал и добре че имаше хора да побутнат...
Сега вали силно, чудя се утре как ще слизам?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users