Същите са и вървят от 50 до 300лв......зависи продавача дали знае какво продава. Нова не знам колко е.
Купих 124 3000ТД 4 матик
Започната от zdravko_dimitrov, 15 дек 2011 - 20:42:52
133 мнения по тази тема
#76
Публикувано 04 януари 2012 - 23:05
Това май беше бъзик за цената....
Същите са и вървят от 50 до 300лв......зависи продавача дали знае какво продава. Нова не знам колко е.
Същите са и вървят от 50 до 300лв......зависи продавача дали знае какво продава. Нова не знам колко е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#77
Публикувано 04 януари 2012 - 23:31
нова я изработват на ръка от 150 до 300лв. зависи дебелина, площ...
Но пак трябва да се пазиш от коловози--предната проня се чупи лесно
Но пак трябва да се пазиш от коловози--предната проня се чупи лесно
#78
Публикувано 05 януари 2012 - 12:40
Координати на някоя проверена морга, която да има избор на мерцедес чаркове.
Поздрави.
Поздрави.
#79
Публикувано 05 януари 2012 - 12:45
отваряш мобиле.бг и координати колкото искаш
Joro-teneketo от форумите има доста мерцове на части
Joro-teneketo от форумите има доста мерцове на части
#80
Публикувано 05 януари 2012 - 13:19
Аз мисля че пази бронята. Моя влиза точно и лепва плътно за бронята,..... като веднага започва да прави корем /такава му е извивката-на щита/ , което пък срещне ли коловоз, повдига Бенца и го плъзва.
Ако имаш пред вид предвиденото и огъване при среща с бордюр....да.....няма го.
Недостатъците и са че че леко намаля клиренса точно под картера и тежи към 25/30 кила, обаче пък срещне ли буца лед или по кекав камък, ги пръсва на малки парченца.
Аз съм изключително доволен от щита!
Ако имаш пред вид предвиденото и огъване при среща с бордюр....да.....няма го.
Недостатъците и са че че леко намаля клиренса точно под картера и тежи към 25/30 кила, обаче пък срещне ли буца лед или по кекав камък, ги пръсва на малки парченца.
Аз съм изключително доволен от щита!
Този пост е редактиран от бай Васил: 05 януари 2012 - 13:37
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#81
Публикувано 05 януари 2012 - 14:12
Ето кодове:
Models Model Years
124.230 124.290 1990-1993
NOTE: Engine must be at idle to read and clear 4MATIC fault codes.
FAULT CODE TABLE
DTC Readout Possible Cause of Failure
1 No fault found
2 4MATIC control module
3 Brake light switch
4 Left front axle vehicle speed sensor
5 Right front axle vehicle speed sensor
6 Rear speed sensor signal
7 All 3 vehicle speed sensors
8 Over volts protection relay, front axle train valve
9 Over volts protection relay, central differential lock valve
10 Over volts protection relay, stop lamp switch, Rear axle differential lock valve
11 Steering angle sensor signal
The following faults cannot be detected by the 4MATIC controller:
< 4MATIC function indicator lamp defective.
< 4MATIC MIL defective.
< Oil Pressure Switch defective.
Мотора да къкри, както пише по-горе.
Вдясно на моторния отсек, до акумулатора, има едина 8 или 16 пинова букса. Там - 5-ти пин е за 4-матик.
На 4-ти пин пък ти е управлението на мотора - ELR или EDS.
Взимаш един светодиод - минуса връзваш на 1, плюса на 5. Окъсяваш му двата извода за 3-сек и после броиш светванията. Има схема с бутонче, вързано паралелно на светодиода, а може и с два кабела - от единия край "бананчета" от другия "крокодилчета". Бананчетата в буксите, крокодилчетата защипваш за крачетата на светодиода. Като трябва да окъсиш - само допираш крачетата. Не е елегантно, но върши работа.
Има и друг начин за диагностика - дърпаш лостчето, на което пише 4-матик, и броиш миганията на лампата на таблото, но него не го знам точно в детайли.
Models Model Years
124.230 124.290 1990-1993
NOTE: Engine must be at idle to read and clear 4MATIC fault codes.
FAULT CODE TABLE
DTC Readout Possible Cause of Failure
1 No fault found
2 4MATIC control module
3 Brake light switch
4 Left front axle vehicle speed sensor
5 Right front axle vehicle speed sensor
6 Rear speed sensor signal
7 All 3 vehicle speed sensors
8 Over volts protection relay, front axle train valve
9 Over volts protection relay, central differential lock valve
10 Over volts protection relay, stop lamp switch, Rear axle differential lock valve
11 Steering angle sensor signal
The following faults cannot be detected by the 4MATIC controller:
< 4MATIC function indicator lamp defective.
< 4MATIC MIL defective.
< Oil Pressure Switch defective.
Мотора да къкри, както пише по-горе.
Вдясно на моторния отсек, до акумулатора, има едина 8 или 16 пинова букса. Там - 5-ти пин е за 4-матик.
На 4-ти пин пък ти е управлението на мотора - ELR или EDS.
Взимаш един светодиод - минуса връзваш на 1, плюса на 5. Окъсяваш му двата извода за 3-сек и после броиш светванията. Има схема с бутонче, вързано паралелно на светодиода, а може и с два кабела - от единия край "бананчета" от другия "крокодилчета". Бананчетата в буксите, крокодилчетата защипваш за крачетата на светодиода. Като трябва да окъсиш - само допираш крачетата. Не е елегантно, но върши работа.
Има и друг начин за диагностика - дърпаш лостчето, на което пише 4-матик, и броиш миганията на лампата на таблото, но него не го знам точно в детайли.
Прикачени файлове
#82
Публикувано 05 януари 2012 - 18:19
Много, много благодаря за този отговор.
Понеже виждам че имаш разни таблици и схеми много ще ти бъда благодарен, ако можеш да ми изпратиш литературата с която разполагаш на е майл - [email protected]
Понеже виждам че имаш разни таблици и схеми много ще ти бъда благодарен, ако можеш да ми изпратиш литературата с която разполагаш на е майл - [email protected]
#83
Публикувано 07 януари 2012 - 21:42
Днеска сутринта усъмнах с 50см сняг в града - само разчистих леко колата запалих и газ сутринта без никакви ядове.
Вечерта се прибирам от работа и минавам зад блока - нито минал снегорин нито нищо - 50см сняг. Направих три обиколки около блока без ядове и на четвъртата се забих в една огромна пряспа итам си останах.
Рих като прасе с лопата и се обадих на един приятел с 190 да ме дръпне. Дойде момчето и с дърпане и бутане излезнах. Естествено 190 беще стъпила на утъпкан сняг и за това стана. Колата ми беше увиснала направо във въздуха.
Приставката на предната броня си отиде.
Вечерта се прибирам от работа и минавам зад блока - нито минал снегорин нито нищо - 50см сняг. Направих три обиколки около блока без ядове и на четвъртата се забих в една огромна пряспа итам си останах.
Рих като прасе с лопата и се обадих на един приятел с 190 да ме дръпне. Дойде момчето и с дърпане и бутане излезнах. Естествено 190 беще стъпила на утъпкан сняг и за това стана. Колата ми беше увиснала направо във въздуха.
Приставката на предната броня си отиде.
#84
Публикувано 07 януари 2012 - 21:43
Хеххехехехх колега като гледам ти скоро време от проби, без предница ще останеш

By Batev
#85
Публикувано 07 януари 2012 - 21:57
Има нещо вярно - такова затъване не бах правил - предните гуми не можеха да се въртят от сняг по калниците.
Но всичко свърши добре за сега.
Но всичко свърши добре за сега.
#86
Публикувано 07 януари 2012 - 22:06
Нищо сериозно не си направил.......човек цял живот се учи 
Карай си колицата и се радвай на живота
Карай си колицата и се радвай на живота

By Batev
#87
Публикувано 07 януари 2012 - 22:27
Тия брони и престилки и кори ги нямаш за нищо

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#88
Публикувано 08 януари 2012 - 17:45
Здравейте. Искам да в попитам дали салона от комби 124 става за седан.
Искам да си сменя салона защото е скъсан на едно място - кажете от какви други модели стават на 124 или трябва да е само от 124 .
Също искам и подлакътник да си взема - гледам има и някакво махагоново барче ли е не знам какво е, което стои под подлакътника или нещо такова.
Малко разяснения за тези чаркове ще може ли.
Искам да си сменя салона защото е скъсан на едно място - кажете от какви други модели стават на 124 или трябва да е само от 124 .
Също искам и подлакътник да си взема - гледам има и някакво махагоново барче ли е не знам какво е, което стои под подлакътника или нещо такова.
Малко разяснения за тези чаркове ще може ли.
#89
Публикувано 08 януари 2012 - 17:47
Опп сетих се още нещо - на 124 какви джанти се слагат - централен отвор, ширина, офсет, отвори за болтове и така нататък.
Мисля да минавам на лети джанти по натам. Също така и за гумите - колко широки се събират без да опират и така нататък.
Мисля да минавам на лети джанти по натам. Също така и за гумите - колко широки се събират без да опират и така нататък.
#90
Публикувано 08 януари 2012 - 19:28
За салонта... предните седалки и корите на предните врати пасват 1 към 1. Задната седалка и корите на задните врати не пасват от комби на седан и обратно.
От купе на седан нищо не става.
Аз на 124ката.. съм с ЕТ 35... 112мм е централния отвор , ширината на мойте по спомен е или 7 или 7.5..
Гумите са 205/55/16 и не опира никъде (след като направих реглаж на предния мост , че имах леки изкривявания)
От купе на седан нищо не става.
Аз на 124ката.. съм с ЕТ 35... 112мм е централния отвор , ширината на мойте по спомен е или 7 или 7.5..
Гумите са 205/55/16 и не опира никъде (след като направих реглаж на предния мост , че имах леки изкривявания)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









