Купих 124 3000ТД 4 матик
Започната от zdravko_dimitrov, 15 дек 2011 - 20:42:52
133 мнения по тази тема
#106
Публикувано 09 февруари 2012 - 19:52
Пичове не че нещо но сега проблема е в паленето - не 4 матика.
Ако можете помагайте.
Днес се пробва с акомулатор минал през майстор - перфектен е. Откачих едната тръба за гориво до дъзите и до там стига гориво. Пробвах да и пръскам и етер в всмукателният колектор през един отвор който се намира на колектора точно над двигателят. Почистих и малко релето за свещите защото имаше леко нагар. Накрая я отдърпахме в гаража на един приятел и там ще се умува повече.
Давайте съвети и акъли моля.
Ако можете помагайте.
Днес се пробва с акомулатор минал през майстор - перфектен е. Откачих едната тръба за гориво до дъзите и до там стига гориво. Пробвах да и пръскам и етер в всмукателният колектор през един отвор който се намира на колектора точно над двигателят. Почистих и малко релето за свещите защото имаше леко нагар. Накрая я отдърпахме в гаража на един приятел и там ще се умува повече.
Давайте съвети и акъли моля.
#107
Публикувано 09 февруари 2012 - 21:23
Реле, откачен вакум, генератор, там турси причините, занеси релето на сервиз, с чистене на нагар няма да стане.

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#108
Публикувано 09 февруари 2012 - 21:42
Щом с пръскане на етер не е запалила не е реле.Разбира се ако сте пръскали където трябва.Тоест отваряш въздушния филтър и леко в него и щом пръснеш малко, втори човек веднага върти на стартер.Поне опита ли да превърти да припука и да изпуши нещо от ауспуха.
#109
Публикувано 10 февруари 2012 - 00:48
само да не се окаже слаба компресията за тия студове..
Пробвай да дадеш + от акумолатора на свещите, задръж 3-4 секунди и пали.
Ако пак не стане, докато някой върти, ти пръскаш-старт спрея, само не се оливай. един опит, ако не стане, не я мъчи.
В гараж би трябвало да запали.
Пробвай да дадеш + от акумолатора на свещите, задръж 3-4 секунди и пали.
Ако пак не стане, докато някой върти, ти пръскаш-старт спрея, само не се оливай. един опит, ако не стане, не я мъчи.
В гараж би трябвало да запали.
#110
Публикувано 10 февруари 2012 - 08:54
Значи не може да е компресия защото палеше като не е карана 3 дни и палеше с малко зор на -19. После веднъж ми замръзна нафтата и я нагрявах сд бензинова лампа и я запалих. После сипах и добавка. Колата работеше. Оставих я пред работата и след 8 часа няма никой.
Не знам за тия 8 часа какво може да се е случило за да не пали повече..
Вчера на непълно зареден акомулатор в гаража почти е запалила и е изчадила много здраво отзад.
После акомулатора е паднал.
Не знам за тия 8 часа какво може да се е случило за да не пали повече..
Вчера на непълно зареден акомулатор в гаража почти е запалила и е изчадила много здраво отзад.
После акомулатора е паднал.
#111
Публикувано 10 февруари 2012 - 19:23
в краката на пасажера какво реле има и ако цъка постоянно какво значи това.
#112
Публикувано 10 февруари 2012 - 19:43
Добре де .. провери ли тази пластина за която стана на въпрос по-нагоре ?
Абсолютно същите симптоми , по абсолютно същия начин ...
Абсолютно същите симптоми , по абсолютно същия начин ...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#113
Публикувано 10 февруари 2012 - 20:29
Миналата седмица имаше подобен проблем с БМВ 324 . Удавихме го в етер, подкачвахме, нафта излизаше на дюзите и какво ли не докато не дойде едно светило замери и се оказа датчика на маховика. До дюзите идва ли нафтичка
#114
Публикувано 10 февруари 2012 - 21:27
Днес колата се запали като и се подаде топъл въздух след турбото. После цял ден един приятел се разкарва с нея и сипа хубава нафта за 50лв.
Истинският тест е утре сутринта - дано запали.
Въпросното реле за подгревните свещи беше зачистено защото имаше малко нагар по точките където въпросната пластина прави контакт.
паяви се проблем с 4 матика - лампата свети постоянно - поръчах си релето с двата бушона дето стои зад акомулатора - 118лв ново.
УЯтре пристига и ще пиша.
Под краката на пасажера какво реле има - за какво служи.
Истинският тест е утре сутринта - дано запали.
Въпросното реле за подгревните свещи беше зачистено защото имаше малко нагар по точките където въпросната пластина прави контакт.
паяви се проблем с 4 матика - лампата свети постоянно - поръчах си релето с двата бушона дето стои зад акомулатора - 118лв ново.
УЯтре пристига и ще пиша.
Под краката на пасажера какво реле има - за какво служи.
#115
Публикувано 11 февруари 2012 - 00:45
Днес колата се запали като и се подаде топъл въздух след турбото. После цял ден един приятел се разкарва с нея и сипа хубава нафта за 50лв.
Истинският тест е утре сутринта - дано запали.
Въпросното реле за подгревните свещи беше зачистено защото имаше малко нагар по точките където въпросната пластина прави контакт.
паяви се проблем с 4 матика - лампата свети постоянно - поръчах си релето с двата бушона дето стои зад акомулатора - 118лв ново.
УЯтре пристига и ще пиша.
Под краката на пасажера какво реле има - за какво служи.
И със смяна на релето с бушоните, ще трябва да се изчистят грешките. Предполагам се чистят като на ASD-то, има писано по форума доста. В тия снегове често дефектират стоп машинки, доколкото имам опит с моята.
#116
Публикувано 11 февруари 2012 - 08:56
Ако е от стоп машинката - лампата за 4 матика постоянно ли ще свети.
Днес на - 15 колата е запалила но от 4 път - с подгреване на свещи и въртене - демек малкто трудно е запалила, но е запалила.
Днес на - 15 колата е запалила но от 4 път - с подгреване на свещи и въртене - демек малкто трудно е запалила, но е запалила.
#117
Публикувано 11 февруари 2012 - 14:51
защо сменяш това реле? (118лв)
Ако стреляш напосоки-колата ще излезе златна.
Трудното палене не е заради това реле с бушоните. А проблема с 4-матика е възможно да е свързан с него, НО преди това чети грешките да видим какво ще излезе.
#118
Публикувано 11 февруари 2012 - 16:14
Сменям въпросното реле заради 4 матика.
Преди няколко дни имах същият проблем и след като презапоихме въпросното реле се оправи. За това предполагам, че е от него.
Отивам да го взимам и да го слагам на колата.
Дано стане.
Преди няколко дни имах същият проблем и след като презапоихме въпросното реле се оправи. За това предполагам, че е от него.
Отивам да го взимам и да го слагам на колата.
Дано стане.
#119
Публикувано 11 февруари 2012 - 18:44
Така - взех новото реле и го сложих - отначало лампата пак светеше, след няколко пъти гасене и палене на колата се оправи и лампата не свети постоянно - има си 4 матик.
Колата отново запали след като подгревах 2 пъти свещите и така.
За сега проблемите са разрешени и се надявам да няма повече такива.
Колата отново запали след като подгревах 2 пъти свещите и така.
За сега проблемите са разрешени и се надявам да няма повече такива.
#120
Публикувано 11 февруари 2012 - 22:55
като я запали и 6те ли цилиндъра заработиха от раз, или тресеше?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








