Купих 124 3000ТД 4 матик
Started by zdravko_dimitrov, 15 Dec 2011 - 20:42:52
133 replies to this topic
#16
Posted 17 December 2011 - 00:27
има десетки марки подобни, НО аз съм тествал тази от БС. и работи. Сипах на един леко виещ диф и за 20хил км виенето изчезна. струва-30лв
щом не вие, остави за следващата смяна
щом не вие, остави за следващата смяна
#17
Posted 17 December 2011 - 08:48
Преди година някъде питах в Б.С. за тази добавка и ми казаха че вече не се продавала,и че в самото масло имало каквото трябва.
#18
Posted 17 December 2011 - 09:55
Да така еПреди година някъде питах в Б.С. за тази добавка и ми казаха че вече не се продавала,и че в самото масло имало каквото трябва.
А на колегата да му е 4естита новата придобивка
И не се плаши,радвай му се,все пак е 124,а те не се предават лесно
#19
Posted 19 December 2011 - 18:50
Здравейте!Колега,аз имам 124 300Е чматик в перфектно състояние и мога да ти кажа,че колата е фантастична и при всякакви условия се справя идеално,но имай предвид,че колкото е приятен вървежа и проходимостта,толко е и скъпа поддръжката.Да чукна на дърво за сега съм сменял само масла и ми предстои смяна на една кормилна щанга,но мога да ти дам цени на някои от частите.За съжаление се поръчват само оригинални от германия и цените наистина са солени:маншон-396лв,кормилна щанга-280,дискове Бремб(отпред)+феродо отзад (500лв)масло в скоростите -около 300лв За сега това се сещам,а относно дали си заслужава колата или не....определено си заслужава,но разхода и поддръжката определено са високи !
Лека и безавърийна
#20
Posted 19 December 2011 - 19:42
Много скъпи тези части бре. Сигурен съм, че има заместители на доста по сносни цени.
Получи се проблем със закл,чването на волана и вчера се заключи и нямаше отключване.
Днеска викнах ключар и проблема беше оправен срещу 30лв.
Сега вечерта сложих блока на абс и пробвахме двойното - работи и съм много радостен защото наистина искам безпроблемна кола с двойна.
Според бившият собственик остават още 20хил километра до смяна на масло в скорости. Маслото в дифовете сменя ли се.
Разправяше ми за някаква лепенка на скоростите, който показва до каква температура са били нагрявани и дали не са били прегрявани и така.
Каза ми като сменям маслото на скоростите то да е АТФ десктрон2 и ми каза да се източи турбината на скоростите.
Иначе само на задно тази кола зимата просто не може да се кара.
Получи се проблем със закл,чването на волана и вчера се заключи и нямаше отключване.
Днеска викнах ключар и проблема беше оправен срещу 30лв.
Сега вечерта сложих блока на абс и пробвахме двойното - работи и съм много радостен защото наистина искам безпроблемна кола с двойна.
Според бившият собственик остават още 20хил километра до смяна на масло в скорости. Маслото в дифовете сменя ли се.
Разправяше ми за някаква лепенка на скоростите, който показва до каква температура са били нагрявани и дали не са били прегрявани и така.
Каза ми като сменям маслото на скоростите то да е АТФ десктрон2 и ми каза да се източи турбината на скоростите.
Иначе само на задно тази кола зимата просто не може да се кара.
#21
Posted 19 December 2011 - 19:50
Не съм имал 4-матик, но и аз мисля че има доволно много заместители на оригиналните части с не по-лошо качество.
Феби, Лемфьордер, Сваг, Юрид и т.н. Не говорим за "италиянски" части, които изкарват от ден до пладне, а за производители които са ползвани за първично вграждане. Винаги всичко, което идва в кутийка от мерцедес е по-скъпо.
Сигурно и аз ако поръчам накрайник от Балкан-а, няма да падна под 200лв., пък макар и с обикновена 124-ка.
Колега, не се плаши от зимата, особено пък ако ти работи и 4-матика.
Даже само задния блокаж ще ми бъде достатъчен на твое място. Истината е в зимните гуми.
Феби, Лемфьордер, Сваг, Юрид и т.н. Не говорим за "италиянски" части, които изкарват от ден до пладне, а за производители които са ползвани за първично вграждане. Винаги всичко, което идва в кутийка от мерцедес е по-скъпо.
Сигурно и аз ако поръчам накрайник от Балкан-а, няма да падна под 200лв., пък макар и с обикновена 124-ка.
Колега, не се плаши от зимата, особено пък ако ти работи и 4-матика.
Даже само задния блокаж ще ми бъде достатъчен на твое място. Истината е в зимните гуми.
#22
Posted 19 December 2011 - 20:35
Истината е в зимните гуми.
И водача!
Edited by бай Васил, 19 December 2011 - 20:35 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 19 December 2011 - 20:40
лелеее поредните локуми.. ама са ти ги разтягали ама...
тва с лепенката...направо издави рибата.... с лопатата...
земи си смени маслата,че щом ти е обявил некви лепенки, значи маслото е било за смяна отпреди 20хил....
Да не скапеш автомата. то не че лесно се скапва де, ама..
тва с лепенката...направо издави рибата.... с лопатата...
земи си смени маслата,че щом ти е обявил некви лепенки, значи маслото е било за смяна отпреди 20хил....
Да не скапеш автомата. то не че лесно се скапва де, ама..
#24
Posted 19 December 2011 - 22:14
И аз видях въпросната лепенка.С хубави зимни гуми е но на задно само не мога. Трудно ми е от кола на предно да се прехвърля на такава със задно.
Момчето не мисля че ме лъжа - даде ми да си я гледам на канал и каквото ми е казал е така за сега.
Надявам се да съм доволен от мерчо.
Въпрос - баба ми има един варел с нафта сигурно от преди 15-20 години. Дали ще има проблем да го карам с такава нафта.
Момчето не мисля че ме лъжа - даде ми да си я гледам на канал и каквото ми е казал е така за сега.
Надявам се да съм доволен от мерчо.
Въпрос - баба ми има един варел с нафта сигурно от преди 15-20 години. Дали ще има проблем да го карам с такава нафта.
#25
Posted 19 December 2011 - 22:24
приятел, от 10г само с мерцедес се занимавам. Доста автоматици съм свалил. дори и такива, които никога не са били пипани преди мен. Че има разни лепенки по него-има, ама такава за прегряване--няма такъв филм.
#26
Posted 19 December 2011 - 22:29
А добри съвети ли ми е дал за обслужването и за маслата.
А за нафтата какво ще кажеш.
А за нафтата какво ще кажеш.
#27
Posted 19 December 2011 - 22:31
Нищо и няма на нафтата Здравко, тъкмо се е утаила.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Posted 19 December 2011 - 22:33
Въпрос - баба ми има един варел с нафта сигурно от преди 15-20 години. Дали ще има проблем да го карам с такава нафта.
Баба ти едва ли е карала дизел преди 20г.
Тази нафта, баба ти е ползвала да се топли, и най-вероятно парафин в нея.
Един колега прекара такава нафта на неговата кола, но слагаше и нормална 50/50..... аз не бих рискувал...
Хората са го казали "икономията е майка на мизерията"
приятел, от 10г само с мерцедес се занимавам. Доста автоматици съм свалил. дори и такива, които никога не са били пипани преди мен. Че има разни лепенки по него-има, ама такава за прегряване--няма такъв филм.
И аз тава за "прегряване" не съм срещал.....
.... няма такъв филм ти го казвам и аз.
Edited by grosmaster, 19 December 2011 - 22:35 .
#29
Posted 19 December 2011 - 22:55
тая нафта ако е с парафин, ше става само за пиене...
#30
Posted 20 December 2011 - 08:33
Вуйчо ми я сипва на рено еспейс 2.1 дизел и кара с нея.
Ако и аз ще я ползвам ще я разреждам с такава от бензиностанция.
Ако и аз ще я ползвам ще я разреждам с такава от бензиностанция.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








