Скъса ми нервичките
Започната от mbthepower, 10 дек 2011 - 15:31:00
106 мнения по тази тема
#16
Публикувано 18 декември 2011 - 01:00
Виж първо гумите. И после стоп машинката.
Ако проблема е в гумите - може да имаш записан код за АБС датчици.
Ако проблема е в гумите - може да имаш записан код за АБС датчици.
#17
Публикувано 18 декември 2011 - 01:22
имаш я достатъчната разлика в диаметъра на гумите.
оправиги и си готов
оправиги и си готов
#18
Публикувано 18 декември 2011 - 02:12
УФФ дано сте ми правички , че тая надежди да е от гумите , в сряда ще ми докарват 2 гуми за отпред и до тогава няма да я карам.
И си записвам час за диагностика , пак за сряда и ще видим какво ще стане
Добре де , толкова ли да са чувствителни тия датчици.
Чета и други проблеми в други форуми и имат проблеми с абс и блокаж , но чак да им спират колите , да не могат да вървят , не срещнах такъв проблем...
И си записвам час за диагностика , пак за сряда и ще видим какво ще стане
Добре де , толкова ли да са чувствителни тия датчици.
Чета и други проблеми в други форуми и имат проблеми с абс и блокаж , но чак да им спират колите , да не могат да вървят , не срещнах такъв проблем...
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#19
Публикувано 18 декември 2011 - 02:22
Разликата в диаметрите на гумите реално е 12 мм и я дават като допустима ..
чак пък толкова да е капризен този твой Бенц ме съмнява
Аз карам с гуми с разликата в диаметрите 20 мм и нямам проблеми
Според мен просто някъде нещо е откачено и дава грешки и те така
чак пък толкова да е капризен този твой Бенц ме съмнява
Аз карам с гуми с разликата в диаметрите 20 мм и нямам проблеми
Според мен просто някъде нещо е откачено и дава грешки и те така
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Публикувано 18 декември 2011 - 09:39
При положение че след смяната се е случило, кво да е? Оправяш гумите,т.е. пробваш с еднакви и ако не се оправи..............датчиците,ама се съмнявам да са те.....
Макар и с еднакъв профил на гумите, дори и най-малката разлика в широчина, го променя във височина поради еднаквото J на джантата.
Датчиците 'броят' точно, само и единствено когато всички колелета се въртят с абсолютно еднакви обороти.....а това никога няма да се случи при еднакво J на джантата и получаващата се разлика от това в диаметъра!
Че нали на това ТОЧНО броене разчита АСР.
Макар и с еднакъв профил на гумите, дори и най-малката разлика в широчина, го променя във височина поради еднаквото J на джантата.
Датчиците 'броят' точно, само и единствено когато всички колелета се въртят с абсолютно еднакви обороти.....а това никога няма да се случи при еднакво J на джантата и получаващата се разлика от това в диаметъра!
Че нали на това ТОЧНО броене разчита АСР.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 19 декември 2011 - 12:01
направо всичко върви на майка си в г*за.Всичко на обратно тази седмица.
Сега го дават за сняг цялата седмица , аз предни гуми нямам , предните са летни
Дойдох си в габрово без яке и зимни обувки , заваля сняг .
В сряда на диагностика трябва да хода , в тоя сняг , добре че е ограничена скоростта до 40км
Сега го дават за сняг цялата седмица , аз предни гуми нямам , предните са летни
Дойдох си в габрово без яке и зимни обувки , заваля сняг .
В сряда на диагностика трябва да хода , в тоя сняг , добре че е ограничена скоростта до 40км
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#23
Публикувано 19 декември 2011 - 14:55
Няма да се плашиш колега, то като е сняг е малкия дявол. Заледи ли се те тогава си е*ава майката. А иначе с интерес следя темата и се надявам проблема ти да бъде разрешен в най-скоро време и по възможно най-безболезнения начин. Дано се окаже размера на гумите
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#24
Публикувано 19 декември 2011 - 14:59
На мен ми се е случвало, с Кайена три 22-ки и една 20-ка отпред, PASM свети, пищи, скъса се.
Друга кола не ми е правила такива проблеми, а съм карал с резервна гума.
И на мен ми е много интересно какво ще се окаже!
Друга кола не ми е правила такива проблеми, а съм карал с резервна гума.
И на мен ми е много интересно какво ще се окаже!
#25
Публикувано 19 декември 2011 - 15:22
При положение че след смяната се е случило, кво да е? Оправяш гумите,т.е. пробваш с еднакви и ако не се оправи..............датчиците,ама се съмнявам да са те.....
Макар и с еднакъв профил на гумите, дори и най-малката разлика в широчина, го променя във височина поради еднаквото J на джантата.
Датчиците 'броят' точно, само и единствено когато всички колелета се въртят с абсолютно еднакви обороти.....а това никога няма да се случи при еднакво J на джантата и получаващата се разлика от това в диаметъра!
Че нали на това ТОЧНО броене разчита АСР.
+1 - ASR сработва при различно налягане в гумите а какво остава за различен размер ?
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#26
Публикувано 19 декември 2011 - 16:08
+1 - ASR сработва при различно налягане в гумите а какво остава за различен размер ?
Oще в предният пост мислех да го съветвам да напомпа предните по-тесни гуми повечко и да изпусне задните, но щяха да тръгнат разсъждения и щяхме да утрепеме време в писане.
Да! АСР и подобни сработва и от различно налягане в гумите.
_______________________
Пешка, Порша би трябвало и спирачки да започне да бие. Цолажа не е от значение...тогава варираш с височината на гумата.
Лани имах подобен проблем..... на скала срязах задна гума на Секвоя, резервната спаднала, сложихме друга гума ,макар от друг същия джип но по-ниска и докато не намерихме начин да напомпаме резервната, не успях да се прибера от хижата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 19 декември 2011 - 21:38
На мен ми се е случвало, с Кайена три 22-ки и една 20-ка отпред, PASM свети, пищи, скъса се.
Друга кола не ми е правила такива проблеми, а съм карал с резервна гума.
И на мен ми е много интересно какво ще се окаже!
Интересното е ,че при една различна резервна гума,проблем няма.Проблема идва от две различни,това го казвам по мое наблюдение,от мои коли.
Никога не оставям магарето си в калта.
#28
Публикувано 21 декември 2011 - 16:16
Ходих при гумара сега , каза , че утре ще докарва гуми .
Направо утре , се чуда , първо гумите ли да сложа или да ида да вида какво ще ми кажат в сервиза.
Но не е проблем , ако сложа 225/60 / 16 отпред и отзад , смисъл , като са еднакви навсякъде няма да е проблем , защото оригиналния размер е 235/60/16 и да не се съобразява от това колата..
Направо утре , се чуда , първо гумите ли да сложа или да ида да вида какво ще ми кажат в сервиза.
Но не е проблем , ако сложа 225/60 / 16 отпред и отзад , смисъл , като са еднакви навсякъде няма да е проблем , защото оригиналния размер е 235/60/16 и да не се съобразява от това колата..
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#29
Публикувано 21 декември 2011 - 16:28
Като са еднакви не би трябвало да има проблем.
Но ще показва оптимистични стойности скоростомера.
Но ще показва оптимистични стойности скоростомера.
#30
Публикувано 21 декември 2011 - 16:35
Разликата в диаметрите на гумите реално е 12 мм и я дават като допустима ..
чак пък толкова да е капризен този твой Бенц ме съмнява
Аз карам с гуми с разликата в диаметрите 20 мм и нямам проблеми
Според мен просто някъде нещо е откачено и дава грешки и те така
Насе,
235/55 е висока 55% от 235мм - 129.25mm.
235/65 е висока 65% от 235мм - 152.75мм
И двете са 16-ки, разликата в диаметрите, ако приемем гумите за идеално кръгли (без никакъв флексинг) ми се вижда да е 47мм, което си е около 15см разлика в обиколката.
Поправете ме ако смятам грешно.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни