Скъса ми нервичките
Started by mbthepower, 10 Dec 2011 - 15:31:00
106 replies to this topic
#46
Posted 07 January 2012 - 16:50
Имам една голяма приятелска молба към всички
Тая моята кола е със басс/аср абс .
Днеска заваля сняг , около педя и половина имаше.
Гумите са меки континентал отзад , пирели отпред , около 5,5 6 мм грайфер.
Исках да искарам колата назад , тръгна тя добре , без да превърта и като започна да превъртат и колкото и газ да давам , гумите си се въртят , както те си знаят , а не се въртят със подаденото напрежение от моя страна.
На каква основа е тоя блокаж , то ако е така чувствителен винаги , да си купя 124-ка с отворен диф и да ми е мирна главата.
Когато пък тръгна много рязко на някое кръстовище , направо ми отнема газта , та е чудо.
Как действате вие с тия системи , конкретно към колегите със 140-ките .
И да дадете някой съвет , няма да го откажа .
Че ми е първа зима с автомат и е зор , на сухото му свикнах , ама на тоя сняг ....
Тая моята кола е със басс/аср абс .
Днеска заваля сняг , около педя и половина имаше.
Гумите са меки континентал отзад , пирели отпред , около 5,5 6 мм грайфер.
Исках да искарам колата назад , тръгна тя добре , без да превърта и като започна да превъртат и колкото и газ да давам , гумите си се въртят , както те си знаят , а не се въртят със подаденото напрежение от моя страна.
На каква основа е тоя блокаж , то ако е така чувствителен винаги , да си купя 124-ка с отворен диф и да ми е мирна главата.
Когато пък тръгна много рязко на някое кръстовище , направо ми отнема газта , та е чудо.
Как действате вие с тия системи , конкретно към колегите със 140-ките .
И да дадете някой съвет , няма да го откажа .
Че ми е първа зима с автомат и е зор , на сухото му свикнах , ама на тоя сняг ....
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#47
Posted 07 January 2012 - 17:17
Ей от тука не иска да излезе ...
Edited by mbthepower, 07 January 2012 - 17:18 .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#48
Posted 07 January 2012 - 17:48
Почистваш зад задните колела,,,,,Напред-назад....и те така...
Тва е положението-Мерцедес е за хубави пътища и най вече сухи
Не ,че не може да се кара в сняг ,ама аз съм карал над 6-7 различни мерцедеса....със всички беше мъка на някои заснежен път-ако трябва да спреш и да тръгнеш...
Иначе в най голямата зима-навръх нова година ,със Белия лебед/Е260/,без блокаж на дифа,съм минавал през Сръбския курорт Копаоник ,които общо взето поставя нашия Боровец/по пътни условия ,сняг и зима/във малкия си джоб...И минах-верно е ,че 300 километра ги взех за над 8 часа ама минах
Тва е положението-Мерцедес е за хубави пътища и най вече сухи
Не ,че не може да се кара в сняг ,ама аз съм карал над 6-7 различни мерцедеса....със всички беше мъка на някои заснежен път-ако трябва да спреш и да тръгнеш...
Иначе в най голямата зима-навръх нова година ,със Белия лебед/Е260/,без блокаж на дифа,съм минавал през Сръбския курорт Копаоник ,които общо взето поставя нашия Боровец/по пътни условия ,сняг и зима/във малкия си джоб...И минах-верно е ,че 300 километра ги взех за над 8 часа ама минах
#49
Posted 07 January 2012 - 17:59
Ама ти верно ли не можеш да излезеш от тоя сняг.Отиди и на тоя дето ти е продал тия гьон гуми му ги овии на врата.
Иначе както казва самурая ,назад напред лашкане и те така.
Ти имаш ли копче за изключване на блокажите или не,ако има изключи ги и пробвай пак че понякога блокажа вместо да помага пречи.
Иначе както казва самурая ,назад напред лашкане и те така.
Ти имаш ли копче за изключване на блокажите или не,ако има изключи ги и пробвай пак че понякога блокажа вместо да помага пречи.
Edited by mimo160, 07 January 2012 - 18:07 .
#50
Posted 07 January 2012 - 18:47
Бат Венци , нямаш си и на представа , колко спокойно карам , но ми се е случвало по рязко тръгване за ляв завой на по голямо кръстовище и за това излизат такива ситуации.
Иначе , за предимствата няма спор , тук в Плевен сме не повече от 10 140-ки и за предимства и даване на път , мога да напиша цяла тема
Иначе , за предимствата няма спор , тук в Плевен сме не повече от 10 140-ки и за предимства и даване на път , мога да напиша цяла тема
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#51
Posted 07 January 2012 - 19:23
... "нема грижи" .
Мерцедеса яко движи
Венциславе кажи честно слушаш ли си я в колата ?
Трифка ще му свикнеш броо.....за другата зима ще си фърсиии Само лиго лиго......демек бавно....бавно...
By Batev
#52
Posted 07 January 2012 - 19:46
Бро аз и сега не съм чак такава трагедия , ама и гумите ми се крият в калниците , заради тия червени пружини , отдолу обира всичкия сняг и му е зор
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#53
Posted 07 January 2012 - 20:55
Трифка, така така......истинския Мечо треА да е забил муцуната иначе не му отива
By Batev
#55
Posted 08 January 2012 - 18:53
ооо днеска пробвах 3-4 пъти , като го изключа , нямам никакви проблеми , даже в една кал със сняг на задна , по едни байри , на болдюри се качвах , никакви ядове , ама така с изключен блокаж повече се занася ....
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#57
Posted 12 February 2012 - 20:59
Е скъса ми нервичките пак тази кола.
Колкото и да я обичам , май ще я намразя.
Колата стоя на паркинг една седмица и за тази една седмица е палена три пъти и си пали и работи като нова.
Днес я качих пред общежитието и видях , че започна да пуши и да мирише на Хантифриз.
Отворих капака и видях , че радиатора е спукан от горната страна до съединението.
Не е спукана самата пита , а пластмасата , спукано е около 1 сантиметър , поне толкова видях в тъмницата.
Преди това , колата нямаше проблеми с мощност , градуси и загрявания.
Антифриза не е от скъпите 15 лева - 4 литра.
Обяснявам си спукването , заради замръзнал антифриз.Не мисля , че има замръзнало на друго място , защото колата , няма проблеми със въртвенето и охлаждането .
Въпроса ми е , лепи ли се тази цепнатина около 1 сантиметър.И със какво .
Ако не се лепи , колко кентавъра е един нов радиатор , че направо ми дойде мензи*а с тези дребни проблеми.
На всякъде , чета , че там където е било залепено, пак протичало .
Уговорих се с едно майсторче , да дойде да види колата утре сутринта и да преценим какво да правим.
Ако съм си в Плевен , ще я закарам на доверен човек , но съм в Габрово и ме е страх.
Моля другарчета дайде съвети
Колкото и да я обичам , май ще я намразя.
Колата стоя на паркинг една седмица и за тази една седмица е палена три пъти и си пали и работи като нова.
Днес я качих пред общежитието и видях , че започна да пуши и да мирише на Хантифриз.
Отворих капака и видях , че радиатора е спукан от горната страна до съединението.
Не е спукана самата пита , а пластмасата , спукано е около 1 сантиметър , поне толкова видях в тъмницата.
Преди това , колата нямаше проблеми с мощност , градуси и загрявания.
Антифриза не е от скъпите 15 лева - 4 литра.
Обяснявам си спукването , заради замръзнал антифриз.Не мисля , че има замръзнало на друго място , защото колата , няма проблеми със въртвенето и охлаждането .
Въпроса ми е , лепи ли се тази цепнатина около 1 сантиметър.И със какво .
Ако не се лепи , колко кентавъра е един нов радиатор , че направо ми дойде мензи*а с тези дребни проблеми.
На всякъде , чета , че там където е било залепено, пак протичало .
Уговорих се с едно майсторче , да дойде да види колата утре сутринта и да преценим какво да правим.
Ако съм си в Плевен , ще я закарам на доверен човек , но съм в Габрово и ме е страх.
Моля другарчета дайде съвети
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#58
Posted 12 February 2012 - 21:13
Няма смисъл да лепиш радиатор,поне аз не съм виждал успешно залепен такъв.
Само нов.
Само нов.
#59
Posted 12 February 2012 - 21:26
Ще пробвам утре, каквото стане, нито на майстора имам доверие, нито на лепенето, но имам надежда някаква, да не давам 500 лева за радиатор антифриз и работа.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#60
Posted 12 February 2012 - 22:21
Ще пробвам утре, каквото стане, нито на майстора имам доверие, нито на лепенето, но имам надежда някаква, да не давам 500 лева за радиатор антифриз и работа.
Трифка много радиатори съм лепил бро.....и как да ти кажа аз съм на менение че работата е и малко на късмет.
Специално на S-kata и моя беше спукан точно там където обясняваш и ти.Лепих го два пъти, но неуспешно.
И моя беше спукан хем съмвсем малко 1-2 мм, но лепя пунатината в разстояние на 2 см и после под 2-та см поддава пак.
Свалям лепя пак и после избива от първото лепене.
Майстора е най префалените в Петрич но работата не стана.
При същия майстор съм лепил радиаторите на 190-ката, на 609-ката и то упешно
На твое място бих пробвал, но ако работата не стане не оставай разочарован от майстора
By Batev
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users