![Прикачен файл](https://forums.mbclub.bg/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
В твоя случай мисля че би било много трудно да се регулира, защото освен прецизния месингов болт, малкото "пупонче" на върха на болта е с пружина и също играе някаква роля
Публикувано 29 март 2012 - 13:20
Публикувано 29 март 2012 - 14:11
Този пост е редактиран от 200E-16V: 29 март 2012 - 15:34
Публикувано 29 март 2012 - 14:34
Публикувано 29 март 2012 - 17:43
Колега виждам че си "Ентусиаст" за което се радвам много и искам да те помоля за една голяма услуга бих казал даже огромна услуга. С оглед на прочетенеото разбирам че можеш да работиш с мултицет. Хиляди пъти "Моля" да излседваш проводниците кой до къде води от буксата на дросела до самото моторче, за да мога да отхварля това като евентуален проблем при мен. Ще пусна снимка която отговаря на моето изследване
dr.png 22,91K 46 Брой сваляния Номерата на пинчетата са както са изписани на самата букса с малки цифрички. И ако решиш да ми съдействаш за което силно се надявам, някои моменти на които да обърнеш внимание: между пинове 2 и 3 има около 1 кило ом между пинове 2 и 7 има около 1,5 кило ома между пинове 3 и 7 има около 1 кило ом между пинове 4 и 8 има късо съединение
Този пост е редактиран от 200E-16V: 29 март 2012 - 22:49
Публикувано 30 март 2012 - 13:28
Публикувано 30 март 2012 - 19:13
Колега ще чакам да ми кажеш за пинчетата.
Между другото ако имаш някакви въпроси относно инсталацията питай, на мен вече свалянето и слагането и ми е като за "добър ден"
Публикувано 30 март 2012 - 20:22
Публикувано 30 март 2012 - 22:02
с тия дросели само проблеми хаха, смених 2 докато разбера ,че не беше от тях. Сега така си седят в гаража . Успех с ремонтите, и аз минах през този аз с моята кола. Оказа се съвсем прос проблема с това че ми менеше оборотите и не палеше лесно.
Публикувано 31 март 2012 - 13:33
Публикувано 31 март 2012 - 13:51
Публикувано 31 март 2012 - 21:58
Публикувано 02 април 2012 - 10:54
Този пост е редактиран от dzuvko: 02 април 2012 - 13:06
Публикувано 02 април 2012 - 21:33
![]()
![]()
Евала без думи за .pdf
+1 за pdf и на поста за чистене на вакуум тръбичката
Oтне ми известно време докато напасна нещата по различните схеми, заради огледалните образи на нещата които аз съм си свалил и това което ти си дал, но с раздост мога да заявя, че нямам разлики от действителността.
Колега "200E-16V" от къде си свалил тези схеми на дросела и комутатора, да не би да са от аутодатата която предложи онзи ден?
Аз се опитах да я инсталирам на 64-битова 7-ца и на 32-битов Linux с Wine, но не успях, ти как си го инсталирал
Публикувано 03 април 2012 - 10:46
Публикувано 03 април 2012 - 17:45
Относно миганията и диагностиката нямам представа какви са миганията и с какво се правят. За ел. моторчето не съм го измервал в работен режим, но след като 8-мо краче е маса не би трябвало да покаже напрежение независимо дали е захранена схемата или не.
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни