Странен проблем с двигателяw124 E200 111.940
Започната от pitona, 21 ное 2011 - 16:06:16
94 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 ноември 2011 - 16:06
Здравейте! Искам да споделя с вас следния проблем с моето возило. Първо от както застудя не искаше да пали от раз сутрин. Чак от третия път ставаше. Но уви този проблем сякаш изчезна от самосебе си. От няколко дни си пали без проблем. Четох, че може да е от запушен горивен филтър и мисля да го сменя за всеки случай. Само да ми кажете къде се намира. Иначе акумулатора е чисто нов, долу горе на 6 месеца и не мисля, че е от него. Другия проблем, който имам от скоро е, че от няколко дни когато запаля колата оборотите се менят странно когато е на място и купето се тресе странно. Сутрин я карам малко на бензин и тогава обръщам на газ. Да добавя, че имам обикновена газова и този проблем го прави само на безнин.В началото докато е още студена държи оборотите малко по-височки, но след като загрее се нормализират около 850 мисля (тогава обръщам на бензин) Друго, което забелязах е при тръгване на бензин сутрин се усеща леко замисляне при тръгване и след около 2 секунди се "изтрелва". Притеснява ме че този проблем го прави само на бензин. На газ си върви и не тресе купето. Оборотите са си нормални. Възможно ли е това тресене на бензин да се е получило от "изръчване"? Благодаря!
П.С.: Не съм много по обясненията! Ако трябва ще се поправя!
П.С.: Не съм много по обясненията! Ако трябва ще се поправя!
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#2
Публикувано 21 ноември 2011 - 17:56
Дросела чистил ли си и кога?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 21 ноември 2011 - 19:03
Или дюза или инсталация. Ако спазваш "правилата" и си я палиш на бензин и чак когато е позагряла я прехвърляш на газ, може и да не е дюза.
Пробвай да почистиш дросела / потърси в темите как/ проверете и температурният датчик........тогава ако не се оправи..........ремонт на инсталацията.
Често срещан проблем при Бенц от тези години и не чак толкова страшен .
Пробвай да почистиш дросела / потърси в темите как/ проверете и температурният датчик........тогава ако не се оправи..........ремонт на инсталацията.
Често срещан проблем при Бенц от тези години и не чак толкова страшен .
Този пост е редактиран от бай Васил: 21 ноември 2011 - 19:05
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 21 ноември 2011 - 22:09
Дросела е чистен лятото. Винаги паля на бензин и даже я чакам 1-2 минути преди да потегля сутрин. Каква е ролята на този температурен датчик и как мога да го проверя? За каква инсталация става въпрос?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#5
Публикувано 21 ноември 2011 - 23:34
За цялата около мотора.Тези инсталация си чурее.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 22 ноември 2011 - 16:21
Ние с Питона къде да го откриеме този температурен датчик, на драго сърце бих го сменил преди да се захвана с голямото резане на кабели
#7
Публикувано 22 ноември 2011 - 23:58
Мога да добавя още един симптом...преди малко се спусках от витоша и бях на бензин. Изключих от скорост и оборотите пак шаваха странно. До като беше на неутрална и се движех изведнъж оборотите скочиха до 2000 без да съм пипал педала и после пак застанах на около 850... Пак казвам на газ тези проблеми ги няма...
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#8
Публикувано 23 ноември 2011 - 00:11
Тоя дето е бронзовия,е тиемп. датчик.
Иначе снимката е крадната от друга тема,тъй че не гледайте стрелките.
Иначе снимката е крадната от друга тема,тъй че не гледайте стрелките.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от dilqnski: 23 ноември 2011 - 00:13
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 23 ноември 2011 - 08:28
преди да се захвана с голямото резане на кабели
Кабелите не се подменят, изолират се......
Потърси в темите.
Изключих от скорост и оборотите пак шаваха странно.
Колата топла ли беше ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 23 ноември 2011 - 09:38
По-скоро дросела.Температурния датчик играе само сутрин,когато е студена.Ако е прецакан лъже че мотора е топъл и сместа обеднява,за това колата забива муцуна и после се изтрелва.Мога да добавя още един симптом...преди малко се спусках от витоша и бях на бензин. Изключих от скорост и оборотите пак шаваха странно. До като беше на неутрална и се движех изведнъж оборотите скочиха до 2000 без да съм пипал педала и после пак застанах на около 850... Пак казвам на газ тези проблеми ги няма...
#11
Публикувано 23 ноември 2011 - 18:04
Колата топла ли беше ?
Да определено си беше топла. Надявам се в петък да имам време да се занимая с този датчик и да изчистя пак дроселовата клапа. Дано има ефект. А впрочен ако е дросела няма ли да ги прави тези неща и на газ? Нали все пак газта от там минава или бъркам?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#12
Публикувано 24 ноември 2011 - 00:09
БъркашДа определено си беше топла. Надявам се в петък да имам време да се занимая с този датчик и да изчистя пак дроселовата клапа. Дано има ефект. А впрочен ако е дросела няма ли да ги прави тези неща и на газ? Нали все пак газта от там минава или бъркам?
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 24 ноември 2011 - 14:20
При мен правеше същите глезотийки и след смяна на ел. инсталацията продължи с номерата да дига до 2000 и да сваля до близо 1100 и после пак нагоре оказа се че ми беше изгорял компа който отговаря за тоците към двигателя и не подаваше ток на дроселовата клапа(колата пак си палеше и вървеше!). Смених го и се оправи всичко ся е пей слънце колата и върви повече.
Нямам газово карам на бенз и не казвам че там ти е проблема ,но не ти пречи да провериш на място ако намериш комп по моргите.Дано съм бил полезен
Нямам газово карам на бенз и не казвам че там ти е проблема ,но не ти пречи да провериш на място ако намериш комп по моргите.Дано съм бил полезен
#14
Публикувано 25 ноември 2011 - 21:04
При мен правеше същите глезотийки и след смяна на ел. инсталацията продължи с номерата да дига до 2000 и да сваля до близо 1100 и после пак нагоре оказа се че ми беше изгорял компа който отговаря за тоците към двигателя и не подаваше ток на дроселовата клапа(колата пак си палеше и вървеше!). Смених го и се оправи всичко ся е пей слънце колата и върви повече.
Нямам газово карам на бенз и не казвам че там ти е проблема ,но не ти пречи да провериш на място ако намериш комп по моргите.Дано съм бил полезен
Колега, къде се намира този компютър и как мога да разбера дали е изгорял?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#15
Публикувано 26 ноември 2011 - 14:35
Да добавя нещо: направи ми впечатление, че след като запаля колата откъм дроселовата клапа се чува някакво странно тракане. Не съм сигурен дали е точно от нея, но от там някъде. След като обърна на газ това тракане изчезва. То е ясно, че ще се ходи на диагностика, но все пак от какво може да е?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни