Странен проблем с двигателяw124 E200 111.940
Започната от pitona, 21 ное 2011 - 16:06:16
94 мнения по тази тема
#76
Публикувано 29 март 2012 - 13:20
20012010_009.jpg 115,71K
80 Брой сваляния Това е чисто ново стъпково моторче, някой колега си го беше поръчал от Германия ( снимката не е моя ). Аз подмених моята инсталация, включително и жичките вътре в това моторче, но сега пак имам проблем с оборотите, колата се задавя и не се изфорсира. Моето моторче не беше пипано и всичко си му е наред.
В твоя случай мисля че би било много трудно да се регулира, защото освен прецизния месингов болт, малкото "пупонче" на върха на болта е с пружина и също играе някаква роля
В твоя случай мисля че би било много трудно да се регулира, защото освен прецизния месингов болт, малкото "пупонче" на върха на болта е с пружина и също играе някаква роля
#77
Публикувано 29 март 2012 - 14:11
Ахам еми тея дни ще я свърша тая работа да щтракна кабелите.Между другото днеска изчистих дросела имам специално спрейче излезнаха мръсотийки и сега поне като я запаля държи към 700-800 об/мин. а не 500-600 об./мин и като пуснех климатроника да гасне на празен ход сега поне т'ва не прави.Намерих снимки на оригиналния болт.Но мисля че не се продава отделно.Хванала ме музата ще направя опит за ремонт с помощ от форума
Я да видим дали правилно съм разбрал значи този болт който при мене заменен некадърно поради незнам какви причини служи като ограничител за оборотите на празен ход до колкото знам около 700об/мин.А от ляво малкото болче също е ограничител явно за максимални обороти.А електромоторчето регулира оборотите на празен ход като се пусне консуматор примерно климатика да ги увеличи за да не гасне както в моя случай или като е студена да държи по високи обороти след което да ги свали само че при мен и това го няма и ми се струва че моторчето се е прецакало.
А това че задържа обороти най-често го прави при леко подаване на газ на дълъг път примерно на 5-та с 80-90 или при маневри за паркиране тогава даже и сама ги качва,но като и чукна газта и ги сваля.Като е студена и форсирам до 2000-3000 об/мин и пусна газта оборотите падат много бързо аха аха да изгасне а като е топла падат малко бавно от 1500об/мин надоло и чат пат ги задържа на 900-1000 ама като чукан газта се оправя.
Та ако успея да я вкарам в ред без да давам 1200 лв за нов дросел ще много полезно за много колеги щот като гледам това с оборотите си им болежка на тия двигатели.
Я да видим дали правилно съм разбрал значи този болт който при мене заменен некадърно поради незнам какви причини служи като ограничител за оборотите на празен ход до колкото знам около 700об/мин.А от ляво малкото болче също е ограничител явно за максимални обороти.А електромоторчето регулира оборотите на празен ход като се пусне консуматор примерно климатика да ги увеличи за да не гасне както в моя случай или като е студена да държи по високи обороти след което да ги свали само че при мен и това го няма и ми се струва че моторчето се е прецакало.
А това че задържа обороти най-често го прави при леко подаване на газ на дълъг път примерно на 5-та с 80-90 или при маневри за паркиране тогава даже и сама ги качва,но като и чукна газта и ги сваля.Като е студена и форсирам до 2000-3000 об/мин и пусна газта оборотите падат много бързо аха аха да изгасне а като е топла падат малко бавно от 1500об/мин надоло и чат пат ги задържа на 900-1000 ама като чукан газта се оправя.
Та ако успея да я вкарам в ред без да давам 1200 лв за нов дросел ще много полезно за много колеги щот като гледам това с оборотите си им болежка на тия двигатели.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от 200E-16V: 29 март 2012 - 15:34
#78
Публикувано 29 март 2012 - 14:34
Колега виждам че си "Ентусиаст" за което се радвам много и искам да те помоля за една голяма услуга бих казал даже огромна услуга. С оглед на прочетенеото разбирам че можеш да работиш с мултицет. Хиляди пъти "Моля" да излседваш проводниците кой до къде води от буксата на дросела до самото моторче, за да мога да отхварля това като евентуален проблем при мен. Ще пусна снимка която отговаря на моето изследване
dr.png 22,91K
46 Брой сваляния
Номерата на пинчетата са както са изписани на самата букса с малки цифрички.
И ако решиш да ми съдействаш за което силно се надявам, някои моменти на които да обърнеш внимание:
между пинове 2 и 3 има около 1 кило ом
между пинове 2 и 7 има около 1,5 кило ома
между пинове 3 и 7 има около 1 кило ом
между пинове 4 и 8 има късо съединение
Номерата на пинчетата са както са изписани на самата букса с малки цифрички.
И ако решиш да ми съдействаш за което силно се надявам, някои моменти на които да обърнеш внимание:
между пинове 2 и 3 има около 1 кило ом
между пинове 2 и 7 има около 1,5 кило ома
между пинове 3 и 7 има около 1 кило ом
между пинове 4 и 8 има късо съединение
#79
Публикувано 29 март 2012 - 17:43
Колега виждам че си "Ентусиаст" за което се радвам много и искам да те помоля за една голяма услуга бих казал даже огромна услуга. С оглед на прочетенеото разбирам че можеш да работиш с мултицет. Хиляди пъти "Моля" да излседваш проводниците кой до къде води от буксата на дросела до самото моторче, за да мога да отхварля това като евентуален проблем при мен. Ще пусна снимка която отговаря на моето изследване dr.png 22,91K 46 Брой сваляния Номерата на пинчетата са както са изписани на самата букса с малки цифрички. И ако решиш да ми съдействаш за което силно се надявам, някои моменти на които да обърнеш внимание: между пинове 2 и 3 има около 1 кило ом между пинове 2 и 7 има около 1,5 кило ома между пинове 3 и 7 има около 1 кило ом между пинове 4 и 8 има късо съединение
За целта ще трябва да си купя мултицент.Ще проверя пиновете само че тия дни съм малко зает,а ще ми трябва време щото като гледам си е играчка.А и трябва да проверя кабелите в какво състояние са на женската букса които отиват към PMS-а и май към датчиците който са до термостата.Само че докато се рових из форумите разбрах че трябвало да се чува шум от дросела като колата е на контакт а при мен е гробна тишина освен като в началото като бръмна бензиновата помпа и клапите на в купето на парното.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 29 март 2012 - 22:49
#80
Публикувано 30 март 2012 - 13:28
Колега ще чакам да ми кажеш за пинчетата.
Между другото ако имаш някакви въпроси относно инсталацията питай, на мен вече свалянето и слагането и ми е като за "добър ден"
Между другото ако имаш някакви въпроси относно инсталацията питай, на мен вече свалянето и слагането и ми е като за "добър ден"
#81
Публикувано 30 март 2012 - 19:13
Колега ще чакам да ми кажеш за пинчетата.
Между другото ако имаш някакви въпроси относно инсталацията питай, на мен вече свалянето и слагането и ми е като за "добър ден"
Добре колега.Аз днеска щях да ги проверя пинчетата ама цял ден кофти времето а и нямам гараж.Утре ако хубаво ще ги проверя да видя дали съвпадат и ще цепна външната изолация на кабелите да видя квоо става вътре как са.Вчера изчистих клапата сега като я запаля няма нужда да подавам газ за да не изгасне държи нормални обороти върви добре и ме навежда на мисълта че или ел.моторчето се е прецакало или комутатора не му дава команди за работа.Понеже студена държи 500-600 и като поработи някъде минутка са около 700.
#82
Публикувано 30 март 2012 - 20:22
с тия дросели само проблеми хаха, смених 2 докато разбера ,че не беше от тях. Сега така си седят в гаража . Успех с ремонтите, и аз минах през този аз с моята кола. Оказа се съвсем прос проблема с това че ми менеше оборотите и не палеше лесно.
#83
Публикувано 30 март 2012 - 22:02
с тия дросели само проблеми хаха, смених 2 докато разбера ,че не беше от тях. Сега така си седят в гаража . Успех с ремонтите, и аз минах през този аз с моята кола. Оказа се съвсем прос проблема с това че ми менеше оборотите и не палеше лесно.
Колега няма ли да споделиш с нас какъв е бил този прост проблем да проверим и ние преди да почнем ровичкаме там където не трябва.
#84
Публикувано 31 март 2012 - 13:33
Ще ви кажа . 2 зими подред имах проблеми с паленето, като запали и като подам газ или трудно се форсира или предръпва или гасне. И така само ходене по сервизи. Смених клапа дроселова, смених инсталацията , смених свещи, кабели на свещи и т.н. . Като се движех с някаква скорост и като подам газ или или предръпва или нещо друго. Сега ще ви кажа от какво беше цялото чудо. Надявам се да обесня подробно за да разберете ,и ако имате такова нещо профилакрично си го гледаите в зимно време. мотора ми е 136 коня , 2000 кубика. 124. Но съм в тоя мотор който е без дебитомер. Компа ми е зад левия фар. Значи при моя мотор от тоя комп излиза вакум , който се закача за смукателните колектри. Понеже зимата мотора прави повече конденз, и през маркуча за газовете на капака на клапаните влиза в дросела и от там отива по колекторите. Та тоя въпросния конденз/ беше като тиня/ ми напълни тръбичката на вакума ,която отива към компа. Зимата замръзва в тръбичката и така вакума не стига до компа и компа се шашка . Та изчистих тая тръбичка , колата заспа. На другия ден пак се нагълта с кал от колекторите, пак я чистих и пак всичко беше на ред. Накрая ми писна да я чистя през няколко денаи направих следното. Запуших отвора на колекторите, удължих трубичката и взех вакум от горния край на колекторите, където се взема вакум за дюзите и за клапаните на парното. При мен там имаше 1 свободен отвор,който беше затапен, от него взех вакум и вече втора година мотора мърка като коте. Надявам се да съм ви бил полезен.
#85
Публикувано 31 март 2012 - 13:51
междо другото имам 2 дросела РАБОТЕЩИ -гарантирам за това, за номерата не се сещам мисля ,че завършват на 25 , от 124 , 200 , 136 коня. Понеже сега се зачетох че някой колеги имат проблем с техните, ако не намерите решение с ремонта на дроселите , пишете тука или се обадете 0888 617155- тихомир, ще ви ги дам изгодно, Не смятам да печеля от неволите на хората . Успех с ремонтите.
#86
Публикувано 31 март 2012 - 21:58
Благодаря колега Pancho_ Аз мисля че открих от къде ми е проблема след цял ден замервания е и по молба и на колегата dzuvko.То че гребенчето което трябва да се движи при празен ход на оборотите при мен не мърдаше изобщо.Та днеска след като проверих видях че стига ток до ел.моторчето някъде 12V и явно то е изгоряло и сега си търся маисторче което да го поправи т'ва моторче само че ми трябва за Бургаски регион.И както се забелязва от снимките който побликувах оригиналния болт който служи за ограничител на мин. обороти го нямаше и беше заменен мноо некадърно та днеска правих резба че оригиналната беше избегала и сега поне е стабилно и не ми се размества настройката на оборотите от някоя дупка. Ето и резултата от днескашната работа специално за dzuvko.Тия дни съм решил да си направя четец за кодовете на компа ако има някой който е правил тази процедура да сподели моля
Прикачени файлове
#87
Публикувано 02 април 2012 - 10:54
Евала без думи за .pdf
+1 за pdf и на поста за чистене на вакуум тръбичката
Oтне ми известно време докато напасна нещата по различните схеми, заради огледалните образи на нещата които аз съм си свалил и това което ти си дал, но с раздост мога да заявя, че нямам разлики от действителността.
Колега "200E-16V" от къде си свалил тези схеми на дросела и комутатора, да не би да са от аутодатата която предложи онзи ден?
Аз се опитах да я инсталирам на 64-битова 7-ца и на 32-битов Linux с Wine, но не успях, ти как си го инсталирал
Този пост е редактиран от dzuvko: 02 април 2012 - 13:06
#88
Публикувано 02 април 2012 - 21:33
Евала без думи за .pdf
+1 за pdf и на поста за чистене на вакуум тръбичката
Oтне ми известно време докато напасна нещата по различните схеми, заради огледалните образи на нещата които аз съм си свалил и това което ти си дал, но с раздост мога да заявя, че нямам разлики от действителността.
Колега "200E-16V" от къде си свалил тези схеми на дросела и комутатора, да не би да са от аутодатата която предложи онзи ден?
Аз се опитах да я инсталирам на 64-битова 7-ца и на 32-битов Linux с Wine, но не успях, ти как си го инсталирал
Радвам се че съм бил полезен.Занчи тези схеми които са на .PDF-а са от са от този които сега ще го кача за улеснение на всички на които им трябва аз го намерих случайно не помня от руски или от някой от форумите на мерцедес не помня.А програмата по принцип има няколко версий аз пробвах по нова от тази ама антивирусната се разкуткудяка и я спрях и я изтрих.И си оставих тази аз съм Windows XP и я инсталирах чрез Virtual DEAMON Manager V4.10 или подобна маунтваш и инсталираш лесно е.Там също ги има тези схеми там на схемите пише цветовете на кабелите също така при неизправности какви са възможните причини.Но не успах да копирам схемите от програмата може само да се принтират.Само да те попитам относно (+) и (-) на ел.моторчето т'че дават късо ясно дмек 8 и 4-ти пин ама ако може да ми кажеш какво показа на (-) демек на 8-ми пин-(черен кабел) зад зъбното колелце щот не можах да стиган до него.Днеска и направих една диагностика то хубаво ама при 8 мигания грешката съвпада и руския и в англииския вариант а имах и грешка с 13 мигания която се раминава в двата варианта изчистих грешките покарах малко след тва пак проверих показваше само грешка 8 която отчита прблем в дросела на презен ход което си е така.
А ето и ръководството на братушките
#89
Публикувано 03 април 2012 - 10:46
Относно миганията и диагностиката нямам представа какви са миганията и с какво се правят.
За ел. моторчето не съм го измервал в работен режим, но след като 8-мо краче е маса не би трябвало да покаже напрежение независимо дали е захранена схемата или не.
За ел. моторчето не съм го измервал в работен режим, но след като 8-мо краче е маса не би трябвало да покаже напрежение независимо дали е захранена схемата или не.
#90
Публикувано 03 април 2012 - 17:45
Относно миганията и диагностиката нямам представа какви са миганията и с какво се правят. За ел. моторчето не съм го измервал в работен режим, но след като 8-мо краче е маса не би трябвало да покаже напрежение независимо дали е захранена схемата или не.
Щото един познат ми каза че моторчето може да е здраво а да е от комутатора проблема може да прекъсва веригата от (-)са.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни