Странен проблем с двигателяw124 E200 111.940
Started by pitona, 21 Nov 2011 - 16:06:16
94 replies to this topic
#91
Posted 05 April 2012 - 10:30
Нямам представа какви са точно симптомите на прецакан комутатор ( дано и да не разбера ), но както пише в pdf.-a който си качил и аз подробно прочетох, че първо трябва да се сменят всички останали елементи и да си сигорен на 100% че е комутатора за да го сменяш
9. Прибор управления
Блок управления двигателем PMS является очень надежным устройством и прежде чем принять
решение о его замене, необходимо еще несколько раз проверить исправность остальных электрических
цепей и устройств, топливной и механической составляющих. В случае исправности всех остальных
систем – заменить блок управления.
9. Блок за управление
PMS е блок за управление на двигателя и е едно много надеждно устройство и преди да
вземете решение за смяната му, проверете още няколко пъти работоспособността на
останалите електрически схеми и устройства, горивни механизми и компоненти. В случай
че останалите системи са здрави заменете блока за управление.
9. Прибор управления
Блок управления двигателем PMS является очень надежным устройством и прежде чем принять
решение о его замене, необходимо еще несколько раз проверить исправность остальных электрических
цепей и устройств, топливной и механической составляющих. В случае исправности всех остальных
систем – заменить блок управления.
9. Блок за управление
PMS е блок за управление на двигателя и е едно много надеждно устройство и преди да
вземете решение за смяната му, проверете още няколко пъти работоспособността на
останалите електрически схеми и устройства, горивни механизми и компоненти. В случай
че останалите системи са здрави заменете блока за управление.
#92
Posted 05 April 2012 - 11:49
Здравейте.Собственик сьм на Мерцедес-Бенц Е200 W124 1991 г. и имам един проблем с него, който немога да реша вече цяла година.Проблемьт е следният,когато изключа от скорост колата започва да работи на 1500 оборота.Сменил съм всички филтри,температурния датчик сьщо,ходих да регулират оборотите но проблема си остана.Ще бъда благодарен ако някой ме насочи към майстор,който може да ми помогне в гр.София.Благодаря предварително.
#93
Posted 05 April 2012 - 12:04
Здравей колега, кажи какъв ти е двигателя 122 или 136 к.с. или от по старите 109, 118 к.с.
Аз имам този който е 136 к.с. и ако и твоят е такъв щом не ти държи оборотите като изключиш от скорост, според мен ти е развалено моторчето за празния ход, което се намира на дросела, но понеже вървят заедно ти трябва цял дросел.
Майстор няма как да ти препоръчам , понеже тук повечето колеги сме си сами майстори на нашите автомобили, въпреки че аз лично не мога да се нарека майстор, но все пак се опитвам сам да си оправям проблемите по колата. Във форума има страшно много информация и ако конкретизираш какво си правил по колата до момента може да те насочиме как сам да си я отремонтираш.
Аз имам този който е 136 к.с. и ако и твоят е такъв щом не ти държи оборотите като изключиш от скорост, според мен ти е развалено моторчето за празния ход, което се намира на дросела, но понеже вървят заедно ти трябва цял дросел.
Майстор няма как да ти препоръчам , понеже тук повечето колеги сме си сами майстори на нашите автомобили, въпреки че аз лично не мога да се нарека майстор, но все пак се опитвам сам да си оправям проблемите по колата. Във форума има страшно много информация и ако конкретизираш какво си правил по колата до момента може да те насочиме как сам да си я отремонтираш.
Edited by dzuvko, 05 April 2012 - 12:05 .
#94
Posted 05 April 2012 - 13:28
Здравейте.Собственик сьм на Мерцедес-Бенц Е200 W124 1991 г. и имам един проблем с него, който немога да реша вече цяла година.Проблемьт е следният,когато изключа от скорост колата започва да работи на 1500 оборота.Сменил съм всички филтри,температурния датчик сьщо,ходих да регулират оборотите но проблема си остана.Ще бъда благодарен ако някой ме насочи към майстор,който може да ми помогне в гр.София.Благодаря предварително.
Клега виж тази тема която попликувах ще ти спести някой лев от майстори http://forums.mbclub...амодиагностига/
#95
Posted 05 April 2012 - 13:31
Нямам представа какви са точно симптомите на прецакан комутатор ( дано и да не разбера ), но както пише в pdf.-a който си качил и аз подробно прочетох, че първо трябва да се сменят всички останали елементи и да си сигорен на 100% че е комутатора за да го сменяш
9. Прибор управления
Блок управления двигателем PMS является очень надежным устройством и прежде чем принять
решение о его замене, необходимо еще несколько раз проверить исправность остальных электрических
цепей и устройств, топливной и механической составляющих. В случае исправности всех остальных
систем – заменить блок управления.
9. Блок за управление
PMS е блок за управление на двигателя и е едно много надеждно устройство и преди да
вземете решение за смяната му, проверете още няколко пъти работоспособността на
останалите електрически схеми и устройства, горивни механизми и компоненти. В случай
че останалите системи са здрави заменете блока за управление.
Да правилно казват руснаците то със всичко е така.И като гледам ако нещо не работи и отива вакум тръбичка до там 1-во нея трябава да се провери и тога останалите работи че като гледам доста проблеми създава тоя вакум.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users