А снимката е много полезна поне да добиеш представа какво е отдолу,като цяло.Благодаря много!Да мисля,че вднъж лятото при един приливен дъжд,от лявата ми страна прокапа,но не от тази тръба,която е за краката,ами някъде откъм по-отзад,където е инсталацията и може да бръкнеш с пръст под кората.Също забелязах,че май омокря на задните места там където под предната седалка е въздуховода за парно на краката на задните пътници.Там имаше влажни следи по тапицерията под стелките.
Колата губи вода:)
Започната от batmusorat, 10 ное 2011 - 20:12:49
59 мнения по тази тема
#46
Публикувано 02 февруари 2012 - 15:44
#47
Публикувано 02 февруари 2012 - 17:55
Вдигни дунапренените стелки и ще си отговориш на въпроса ....вътре или вън.
Този пост е редактиран от бай Васил: 02 февруари 2012 - 17:56
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#48
Публикувано 02 февруари 2012 - 17:58
В купето мирише ли на антифриз? Топлия антифриз има специфични изпарения които няма как да не усетиш ............дразнят и очите.
Този пост е редактиран от бай Васил: 02 февруари 2012 - 17:58
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#49
Публикувано 02 февруари 2012 - 18:56
Да леко дразни и си мирише,даже ми се струва,че едната е понадута дясната предна от към най-лявата и страна.Значи говорим за тези стелки които се откопчават и от долу е дунапрена от под него има канали за вентилацията а също и минават някакви кабели през тях.Имат квадратни кухи уширения като кутийки които може да се отварят.Ще ги погледан аз одеве бях долу да я чистя от снега.Вътре не погледнах но чистих около акумулатора където ми каза да гледам за маркучите към вентилите значи там няма течове.Вентилите са ми пред самият акумулатор нали?обаче 2 та маркуча идващи от купето влизат под самите вентили а отстрани отпред излиза само 1 маркуч и върви напред към двигателя мислех че преминава през накакъв тройник и след това едното отива към самият двигател.Значи и като ходих Бургас-В.Търново дразненето на очите беше по осезаемо явно защото бая време съм я карал и съм бил вътре.Аз си мислех,че откъм духалката на стъклото го изхвърля антифриза но като се замисля като я пусна,макар че съвсем леко лъха поне малко изсушава,и ако съм те разбрал точно,имаш предвид че се изпарява малко по малко антифриза който е попаднал върху стелките,иначе ако беше отгоре хич нямаше да се оправя стъклото.Като се замисля има бая логика в думите ти и ме подсети някак си за неща които съм забелязъл но не съм обърнал внимание както и съм забравил да ги кажа тук.Ще слеза сега да разкопчая стелките и да погледна какво става отдолу.В купето мирише ли на антифриз? Топлия антифриз има специфични изпарения които няма как да не усетиш ............дразнят и очите.
#50
Публикувано 02 февруари 2012 - 19:12
Значи току що се връщам от проверката на дунапренените стелки и видях,че отдолу под дунапрена,кудето минават каналите за инсталацията,има и още едни малки каналчета,където отива топлината през тях за краката на задните пасажери.Пълни са 3-4 мм с аантифриз,не се наложи да го кусвам направо си синееВдигни дунапренените стелки и ще си отговориш на въпроса ....вътре или вън.
#51
Публикувано 02 февруари 2012 - 19:14
Става въпрос под стелките и тапицерята която се разкопчава,нали?Значи току що се връщам от проверката на дунапренените стелки и видях,че отдолу под дунапрена,кудето минават каналите за инсталацията,има и още едни малки каналчета,където отива топлината през тях за краката на задните пасажери.Пълни са 3-4 мм с аантифриз,не се наложи да го кусвам направо си синее
#52
Публикувано 02 февруари 2012 - 19:21
Лошо!
Ако и от двете страни е пълно, теча е в средата!
Трябва ти кадърен човек и около 200 кинта.
Ако и от двете страни е пълно, теча е в средата!
Трябва ти кадърен човек и около 200 кинта.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#53
Публикувано 02 февруари 2012 - 19:25
Мхм ами от ляво не погледнах,но и там ще видя после като излизам може да имам малко работа с нея,че си е студеничко.Ами ако е само от дясно?Аз имам един тук на 10 км в едно селце но ги прави един път и от климатици разбира най-вече с това се занимава.Искаш да кажеш,че най вероятно е казанчето?
#54
Публикувано 02 февруари 2012 - 19:37
Значи ходих да гледам от лявата стране не е толкова зле.Просто влага малко прах станал на кал и камучето но значително по-малко течност,не като отдясно.Кусах даже няма сладък вкус бляк Хахаха трябваше да съм сигурен.Викаш казанче най вероятно и работата е за майстор?
#55
Публикувано 02 февруари 2012 - 19:40
Защо си мисля,че от едното другото е станало,казах ти че и моторчето което е под механизма на чистачката или вентилаторче зн как се нарича и то издава силен шум.Възможно ли е да съм го повредил като съм отлагал и сега да трябва да сменям и него и казанчето,за водната помпа отделно и нея сигурно ще се наложи,сигурно и ще мина 200 лв отгоре
#56
Публикувано 03 февруари 2012 - 09:37
Защо си мисля,че от едното другото е станало,казах ти че и моторчето което е под механизма на чистачката или вентилаторче зн как се нарича и то издава силен шум.Възможно ли е да съм го повредил като съм отлагал и сега да трябва да сменям и него
Зависи колко време си го оставил.....възможно е.
Тук на това кадро се вижда част от радиатора за парното с изглед откъм чистачката.
Витлото на мотора стои на сантим и малко от него. Захвата го държи стабилно само ако мотора е здрав и работата му не разбалансирана. Започне ли да издава шумове, оста му постепенно започва да се измества и един ден стига до радиатора. Витлата са от много издръжлива пластмаса и ако стигнат до алуминия, като нищо може да го протрият.
Този пост е редактиран от бай Васил: 03 февруари 2012 - 09:41
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#57
Публикувано 03 февруари 2012 - 11:56
Ясно,значи работата си е за майстор,и по добре много много да не пускам,парното.Значи на 3и4 степен мн ми свири а на 1и2 имам чувство че въобще не зацепва.Благодаря ти много,беше ми изключително полезен със съветите си.Попринцип този радиатор за да се смени сигурно изисква и заварка,пък и както каза не е за мене работаСигурно ще се ходи на майстор,дано е по снизходителен към мен.Той ми беше сменял лагера на компресора на климатика и съм доволен от него,дано е снизходителен към цената понеВикаш може да не мина само с радиаторБлагодаря ти за всичко все пак,снимките също са мн полезни,поне ще знам за какво става въпрос и на сервиза да не ме излъжат.Ако идваш на моренце пиши да се почерпим някой пътЗависи колко време си го оставил.....възможно е.
Тук на това кадро се вижда част от радиатора за парното с изглед откъм чистачката.
Витлото на мотора стои на сантим и малко от него. Захвата го държи стабилно само ако мотора е здрав и работата му не разбалансирана. Започне ли да издава шумове, оста му постепенно започва да се измества и един ден стига до радиатора. Витлата са от много издръжлива пластмаса и ако стигнат до алуминия, като нищо може да го протрият.
#58
Публикувано 03 февруари 2012 - 19:38
Виж, може да се окаже друго. Дано да е друго! Но и това да е.... ремонта е плашещ защото цялата арматура се сваля, сваля се и кожуха на парното, отваря се но когато майстора си може, ще го свърши без проблем дори и да не го е правил друг път.
Ти първо иди при човека да разгледа, чуй го кво ще ти каже....после споделяш тука и кой с кво може ще помогне.
Ако се запънете казваш.......ще ви пусна някоя снимка....имам цялата кола снимана на парчета...... обаче ти не се захващай.
Цената си нямам идея ква може да е, но според мен около 200лв е добре и за тебе и за него. Не е малко труд да знаеш, ще му се изчекнат и ръцете и коленете. Ако ти вземе по-малко, радвай се. Радиаторчето не се заварява, всичко е сглобка. И за него да се ръснеш около 30/50лв, помпата и тя около70/100....мотора за парното и той 50/60....абе приготви си един 500нак пък кво остане..........все е добре.
Ти първо иди при човека да разгледа, чуй го кво ще ти каже....после споделяш тука и кой с кво може ще помогне.
Ако се запънете казваш.......ще ви пусна някоя снимка....имам цялата кола снимана на парчета...... обаче ти не се захващай.
Цената си нямам идея ква може да е, но според мен около 200лв е добре и за тебе и за него. Не е малко труд да знаеш, ще му се изчекнат и ръцете и коленете. Ако ти вземе по-малко, радвай се. Радиаторчето не се заварява, всичко е сглобка. И за него да се ръснеш около 30/50лв, помпата и тя около70/100....мотора за парното и той 50/60....абе приготви си един 500нак пък кво остане..........все е добре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#59
Публикувано 03 февруари 2012 - 21:13
Ок така ще направим,значи дали е възможно да се направят нещата поетапно,примерно поне помпата да оставим за следващият пътЗначи днес притягах скобите на маркучите от дуо вентилите защото там зад акумултора кудето влизат вече навътре в купето.Имаше си за притягане не съм ги напъвал до последно,колкото си иска.Но ми направи впечатление че дори и стегнати пак лекичо може да ги издърпаш назад,но после сами се връщат.Нещо като пружиниращ ефект се получава.Нормално така ли трябва да бъдеКакто и да е притягането не повлия на каквото и да е,но викам"айде пък ,ще си ги стегна"Иначе долях и малко и антифриз като беше загрята,че поне да има за 1 седмица,на нормално равнищеТо е ясно къде ще отиде ама да имаБлагодаря ти пак,ще пиша какво е като ида на майстора,но съм на 99,9% сигурен,че си правВиж, може да се окаже друго. Дано да е друго! Но и това да е.... ремонта е плашещ защото цялата арматура се сваля, сваля се и кожуха на парното, отваря се но когато майстора си може, ще го свърши без проблем дори и да не го е правил друг път. Ти първо иди при човека да разгледа, чуй го кво ще ти каже....после споделяш тука и кой с кво може ще помогне. Ако се запънете казваш.......ще ви пусна някоя снимка....имам цялата кола снимана на парчета...... обаче ти не се захващай. Цената си нямам идея ква може да е, но според мен около 200лв е добре и за тебе и за него. Не е малко труд да знаеш, ще му се изчекнат и ръцете и коленете. Ако ти вземе по-малко, радвай се. Радиаторчето не се заварява, всичко е сглобка. И за него да се ръснеш около 30/50лв, помпата и тя около70/100....мотора за парното и той 50/60....абе приготви си един 500нак пък кво остане..........все е добре.
#60
Публикувано 03 февруари 2012 - 21:20
А този майстор ми каза когато ходих при него за смяна на лагера на компресор климатик,че за 500-600 ще ми направи и климатика един път да работи.Смисъл той моя е от тия италианските боклуци,но човека каза че,ще го оправи,ще му подмени там маркучите за фреона или там за каквото служат,с метални тръби(алуминиеви или медни незнам какви се слагат),защото моя боклук е направен с гумени и просто не става.Мисля при него да отида поне му имам доверие,човека винаги си казва,толкова ще струва ако ти го направя както трябва и всичко така и така ще работи перфектно,или толкова ще струва по"циганския начин"ако ти го направя за по-малко пари но след време това и това няма да е наред,Оставя избора в твоите ръце но поне е добър и е честен.Поне аз от майстори рядко съм доволен но ми го препоръча един познат който има автокъща и що е парно,климатици при него ги оправя и наистина останах много доволен
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни