Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Колата губи вода:)


  • Please log in to reply
59 мнения по тази тема

#16 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 ноември 2011 - 20:57

Ако наистина ти е проблемна гарнитурата,с туй притягане само отлагаш СМЪРТА.Течовете е възможно и да идват от голямото налягане.Толкова ли е сложно да тествате двигател за гарнитура на глава.Писал съм много пъти,че трябва да можеш да си отвориш спокойно капаката,на разшерителния съд.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#17 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 14 ноември 2011 - 21:36

Колега,както ми го разправяш!!! Струва ми се,че накрая ще излезне издухала гарнитура на глава....дано да не е! Маркучите стават ли ти твърди при загрял мотор?

Не меки са стисках ги вчера да видя дали ще поеме,още антифриз,и всеки ден я отварям да гледам вече се побърках.Трябва да се втвърдяват ли?
  • 0

#18 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 14 ноември 2011 - 21:44

Ако наистина ти е проблемна гарнитурата,с туй притягане само отлагаш СМЪРТА.Течовете е възможно и да идват от голямото налягане.Толкова ли е сложно да тествате двигател за гарнитура на глава.Писал съм много пъти,че трябва да можеш да си отвориш спокойно капаката,на разшерителния съд.

Да да,четох твоето мнение някъде из форума за отварянето,мога да кажа че като я смених с нова доста по лесно се отваря и като е налята течност в нормални стойности(според мен до половината казанче,защото не виждам обозначение минимум максимум и се ориентирам по датчика)почти и не изпръсква;)Със старата капачка беше мн. трудно почти невъзможно понякога,мисля че доста и беше похабени гумичката(уплътнението)но не съм сиг дали затова,но май не беше сменяна оригинална беше и викам баси 87-ма год. едай дя я сменя.Пък и преди имах същия проблем със един Сеат толедо мой,и ме налугаха за пъкната глава 400 лв тва онова,накрая 20 лв капачка и сичко се опраи,за тва ме е страх на такива майстори да я давам то секи иска 500 лв да гушне и аз да съм ще искам:)
  • 0

#19 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 14 ноември 2011 - 21:51

Да да,четох твоето мнение някъде из форума за отварянето,мога да кажа че като я смених с нова доста по лесно се отваря и като е налята течност в нормални стойности(според мен до половината казанче,защото не виждам обозначение минимум максимум и се ориентирам по датчика)почти и не изпръсква;)Със старата капачка беше мн. трудно почти невъзможно понякога,мисля че доста и беше похабени гумичката(уплътнението)но не съм сиг дали затова,но май не беше сменяна оригинална беше и викам баси 87-ма год. едай дя я сменя.Пък и преди имах същия проблем със един Сеат толедо мой,и ме налугаха за пъкната глава 400 лв тва онова,накрая 20 лв капачка и сичко се опраи,за тва ме е страх на такива майстори да я давам то секи иска 500 лв да гушне и аз да съм ще искам:)

Забравих да благодаря за съвета а и чух че имало някакъв уред с който може да се разбере дали има гарнитура за смяна или главата е пукната едно от двете:)?Дали е надеждно,навсякъде другаде искат да я отварят и ми искат ако е само гарнитура и гумички на клапани имам за смяна общо 300 лв с труд части и така нататък,даже казват може и нагоре:) аз мисля че за тез пари трябва направо да я направят 150 коня и да мърка :)Мн са нагли тъка в бургас от майстори съм патил повече отколкото от самата кола,и съм станал такъв.Не ми пречи да им платя но искам да се уверя че си заслужава.Апък като я дам на ремонт им дишам във вратовете постоянно, а такива дет и казват много работа има остави я утре ще я видим др ден ше я почнем,на 3тия щи са обадим още 2 дена направо от първото изречения им казвам чао:)
  • 0

#20 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 14 ноември 2011 - 22:00

Има тестер,който прави химически анализ за наличие на въглероден двуокис в охладителната течност и показва с точност! Попитай и направи теста!!!
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 ноември 2011 - 22:23

Аз само да питам - какъв е изпарителя?
  • 0

#22 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 14 ноември 2011 - 23:57

Мисля че е ловато ако не се бъркам но е ловато май,газовото иначе не е,бутилката е кам 50 литра май старо бг произведение пише на нейната табелка ЕТ"Надя" сигурно човека от който го купих го е слагал някаде далечните 90 години,като имам предвид че колата е произведена 87 :)
  • 0

#23 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 15 ноември 2011 - 00:34

Скобите не се притягат с отверка а с камъче от гедори.Друг многочесто срещан проблем е водната помпа.Аз лично карам всичките си коли с антифриз G12,който оцветява пропуските с червено.Две тубички по 1.5л са ти достачни,което е около 15лв.Спестява много проблеми и излишнш въпроси,пък и качеството е на абсолютно ниво.Като вдигнеш капака и сам виждаш минималните течове.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#24 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Публикувано 15 ноември 2011 - 10:29

Забравих да благодаря за съвета а и чух че имало някакъв уред с който може да се разбере дали има гарнитура за смяна или главата е пукната едно от двете:)?Дали е надеждно,навсякъде другаде искат да я отварят и ми искат ако е само гарнитура и гумички на клапани имам за смяна общо 300 лв с труд части и така нататък,даже казват може и нагоре:) аз мисля че за тез пари трябва направо да я направят 150 коня и да мърка :)Мн са нагли тъка в бургас от майстори съм патил повече отколкото от самата кола,и съм станал такъв.Не ми пречи да им платя но искам да се уверя че си заслужава.Апък като я дам на ремонт им дишам във вратовете постоянно, а такива дет и казват много работа има остави я утре ще я видим др ден ше я почнем,на 3тия щи са обадим още 2 дена направо от първото изречения им казвам чао:)

Колега направи си следният експеримент: Палиш колата студена, отваряш капачката на разширителния съд, казваш на твои приател да подаде газ, а ти следиш, дали когато колата се форсира от течноста в разширителния съд излизат балончета или нивото на антифриза слиза към дъното на съда. Ако течноста пада надолу нямаш проблем с гарнитурата. Това го знам от Бай Васил и съм го правел на моята кола.
  • 0

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 ноември 2011 - 10:58

Питах за изпарителя, защото са различни конструктивно.

Ловато, Волтран, Платинка - високото налягане е от едната страна, а ниското от другата. Високото налягане на газта и водата се разделят от дебелата гумена мембрана. Ако не се стегне добре корпуса, може да смесва вода и газ.

БРЦ, Емегаз и разни други - високото и ниското налягане са от една и съща страна. А водата е от другата, отделена от газта с метална преграда.

Виж и водната помпа да не е протекла. В основата има едно чучурче, което не се вижда. Пада се зад ел. магнита на перката. То е за контролирано изтичане на охл. течност като протече уплътнението на помпата.
  • 0

#26 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 15 ноември 2011 - 12:07

Значи колега извинявам се,изпарителя е брц,а за въпросното чучурче не можах да го намеря но забелязах че има теч,зад перката,там където ми каза,незнам кое е водната помпа в случая,извинявам се за невежеството,значи една цилиндрична част отляво на дистрибуторната капачка(това в което влизат кабелите от свещите нз дали така се нарича)и в тази част е протекло леко в нея влизат два маркуча дебели(които пристягах също онзи ден)има и един по-тънък,които мисля излиза от нея и отива по-назад към двигателя в дясната му част(тои е леко пукнат в началото,където се държи скобичката).Не се разбира дали от там тече или от самата част.На самото място и двигателя е леко мокър,но не мога да определя дали е масло или антифриз понеже е зацапано,мисля че ще е антифриз;)Благодаря и се извинявам ако не ми се разбира нищо:)
  • 0

#27 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 15 ноември 2011 - 12:35

Перката е на самата водна помпа,огледай на канал,от долния и край дали е мокро,или следи от теч.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#28 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 15 ноември 2011 - 12:51

ок благодарско пак;)
  • 0

#29 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 15 ноември 2011 - 14:00

Има тестер,който прави химически анализ за наличие на въглероден двуокис в охладителната течност и показва с точност! Попитай и направи тест
да упътиха ме къде има в Бургас такъв 20-30 лв не е скъпо;)Ще го направя и ще видим;)
  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 ноември 2011 - 14:26

Ей симпатяги, не притягайте много тези скоби.....ще си отворите работа!

Маркуча се проверява..........ако скобата е доволно вкопала в него.....не.се притяга много. Ако има накъде...се резва непосредствено до вкопалото и се прави нова хубава връзка. Многото притягане приплесква гумата,армировката и' застава под кофти ъгъл и лесно се предава!

Натяквам! Ще си отворите работа!!! Проверено! ;)


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни