Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Колата губи вода:)


  • Please log in to reply
59 мнения по тази тема

#46 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 15:44

Да мисля,че вднъж лятото при един приливен дъжд,от лявата ми страна прокапа,но не от тази тръба,която е за краката,ами някъде откъм по-отзад,където е инсталацията и може да бръкнеш с пръст под кората.Също забелязах,че май омокря на задните места там където под предната седалка е въздуховода за парно на краката на задните пътници.Там имаше влажни следи по тапицерията под стелките.

А снимката е много полезна поне да добиеш представа какво е отдолу,като цяло.Благодаря много!
  • 0

#47 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2012 - 17:55

Вдигни дунапренените стелки и ще си отговориш на въпроса ....вътре или вън.

Този пост е редактиран от бай Васил: 02 февруари 2012 - 17:56

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#48 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2012 - 17:58

В купето мирише ли на антифриз? Топлия антифриз има специфични изпарения които няма как да не усетиш ............дразнят и очите.

Този пост е редактиран от бай Васил: 02 февруари 2012 - 17:58

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#49 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 18:56

В купето мирише ли на антифриз? Топлия антифриз има специфични изпарения които няма как да не усетиш ............дразнят и очите.

Да леко дразни и си мирише,даже ми се струва,че едната е понадута дясната предна от към най-лявата и страна.Значи говорим за тези стелки които се откопчават и от долу е дунапрена от под него има канали за вентилацията а също и минават някакви кабели през тях.Имат квадратни кухи уширения като кутийки които може да се отварят.Ще ги погледан аз одеве бях долу да я чистя от снега.Вътре не погледнах но чистих около акумулатора където ми каза да гледам за маркучите към вентилите значи там няма течове.Вентилите са ми пред самият акумулатор нали?обаче 2 та маркуча идващи от купето влизат под самите вентили а отстрани отпред излиза само 1 маркуч и върви напред към двигателя мислех че преминава през накакъв тройник и след това едното отива към самият двигател.Значи и като ходих Бургас-В.Търново дразненето на очите беше по осезаемо явно защото бая време съм я карал и съм бил вътре.Аз си мислех,че откъм духалката на стъклото го изхвърля антифриза но като се замисля като я пусна,макар че съвсем леко лъха поне малко изсушава,и ако съм те разбрал точно,имаш предвид че се изпарява малко по малко антифриза който е попаднал върху стелките,иначе ако беше отгоре хич нямаше да се оправя стъклото.Като се замисля има бая логика в думите ти и ме подсети някак си за неща които съм забелязъл но не съм обърнал внимание както и съм забравил да ги кажа тук.Ще слеза сега да разкопчая стелките и да погледна какво става отдолу.
  • 0

#50 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 19:12

Вдигни дунапренените стелки и ще си отговориш на въпроса ....вътре или вън.

Значи току що се връщам от проверката на дунапренените стелки и видях,че отдолу под дунапрена,кудето минават каналите за инсталацията,има и още едни малки каналчета,където отива топлината през тях за краката на задните пасажери.Пълни са 3-4 мм с аантифриз,не се наложи да го кусвам направо си синее;)
  • 0

#51 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 19:14

Значи току що се връщам от проверката на дунапренените стелки и видях,че отдолу под дунапрена,кудето минават каналите за инсталацията,има и още едни малки каналчета,където отива топлината през тях за краката на задните пасажери.Пълни са 3-4 мм с аантифриз,не се наложи да го кусвам направо си синее ;)

Става въпрос под стелките и тапицерята която се разкопчава,нали?
  • 0

#52 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2012 - 19:21

Лошо!

Ако и от двете страни е пълно, теча е в средата!

Трябва ти кадърен човек и около 200 кинта.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#53 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 19:25

Мхм ами от ляво не погледнах,но и там ще видя после като излизам може да имам малко работа с нея,че си е студеничко.Ами ако е само от дясно?Аз имам един тук на 10 км в едно селце но ги прави един път и от климатици разбира най-вече с това се занимава.Искаш да кажеш,че най вероятно е казанчето?
  • 0

#54 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 19:37

Значи ходих да гледам от лявата стране не е толкова зле.Просто влага малко прах станал на кал и камучето но значително по-малко течност,не като отдясно.Кусах даже няма сладък вкус бляк ;)Хахаха трябваше да съм сигурен.Викаш казанче най вероятно и работата е за майстор?
  • 0

#55 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 02 февруари 2012 - 19:40

Защо си мисля,че от едното другото е станало,казах ти че и моторчето което е под механизма на чистачката или вентилаторче зн как се нарича и то издава силен шум.Възможно ли е да съм го повредил като съм отлагал и сега да трябва да сменям и него и казанчето,за водната помпа отделно и нея сигурно ще се наложи,сигурно и ще мина 200 лв отгоре ;)
  • 0

#56 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2012 - 09:37

Защо си мисля,че от едното другото е станало,казах ти че и моторчето което е под механизма на чистачката или вентилаторче зн как се нарича и то издава силен шум.Възможно ли е да съм го повредил като съм отлагал и сега да трябва да сменям и него


Зависи колко време си го оставил.....възможно е.

Тук на това кадро се вижда част от радиатора за парното с изглед откъм чистачката.

Публикувано изображение

Витлото на мотора стои на сантим и малко от него. Захвата го държи стабилно само ако мотора е здрав и работата му не разбалансирана. Започне ли да издава шумове, оста му постепенно започва да се измества и един ден стига до радиатора. Витлата са от много издръжлива пластмаса и ако стигнат до алуминия, като нищо може да го протрият.

Този пост е редактиран от бай Васил: 03 февруари 2012 - 09:41

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#57 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 03 февруари 2012 - 11:56

Зависи колко време си го оставил.....възможно е.

Тук на това кадро се вижда част от радиатора за парното с изглед откъм чистачката.

Публикувано изображение

Витлото на мотора стои на сантим и малко от него. Захвата го държи стабилно само ако мотора е здрав и работата му не разбалансирана. Започне ли да издава шумове, оста му постепенно започва да се измества и един ден стига до радиатора. Витлата са от много издръжлива пластмаса и ако стигнат до алуминия, като нищо може да го протрият.

Ясно,значи работата си е за майстор,и по добре много много да не пускам,парното.Значи на 3и4 степен мн ми свири а на 1и2 имам чувство че въобще не зацепва.Благодаря ти много,беше ми изключително полезен със съветите си.Попринцип този радиатор за да се смени сигурно изисква и заварка,пък и както каза не е за мене работа:)Сигурно ще се ходи на майстор,дано е по снизходителен към мен.Той ми беше сменял лагера на компресора на климатика и съм доволен от него,дано е снизходителен към цената поне:)Викаш може да не мина само с радиатор;)Благодаря ти за всичко все пак,снимките също са мн полезни,поне ще знам за какво става въпрос и на сервиза да не ме излъжат.Ако идваш на моренце пиши да се почерпим някой път;)
  • 0

#58 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2012 - 19:38

Виж, може да се окаже друго. Дано да е друго! Но и това да е.... ремонта е плашещ защото цялата арматура се сваля, сваля се и кожуха на парното, отваря се но когато майстора си може, ще го свърши без проблем дори и да не го е правил друг път.

Ти първо иди при човека да разгледа, чуй го кво ще ти каже....после споделяш тука и кой с кво може ще помогне.

Ако се запънете казваш.......ще ви пусна някоя снимка....имам цялата кола снимана на парчета...... обаче ти не се захващай. :friends

Цената си нямам идея ква може да е, но според мен около 200лв е добре и за тебе и за него. Не е малко труд да знаеш, ще му се изчекнат и ръцете и коленете. Ако ти вземе по-малко, радвай се. Радиаторчето не се заварява, всичко е сглобка. И за него да се ръснеш около 30/50лв, помпата и тя около70/100....мотора за парното и той 50/60....абе приготви си един 500нак пък кво остане..........все е добре.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#59 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 03 февруари 2012 - 21:13

Виж, може да се окаже друго. Дано да е друго! Но и това да е.... ремонта е плашещ защото цялата арматура се сваля, сваля се и кожуха на парното, отваря се но когато майстора си може, ще го свърши без проблем дори и да не го е правил друг път. Ти първо иди при човека да разгледа, чуй го кво ще ти каже....после споделяш тука и кой с кво може ще помогне. Ако се запънете казваш.......ще ви пусна някоя снимка....имам цялата кола снимана на парчета...... обаче ти не се захващай. :friends Цената си нямам идея ква може да е, но според мен около 200лв е добре и за тебе и за него. Не е малко труд да знаеш, ще му се изчекнат и ръцете и коленете. Ако ти вземе по-малко, радвай се. Радиаторчето не се заварява, всичко е сглобка. И за него да се ръснеш около 30/50лв, помпата и тя около70/100....мотора за парното и той 50/60....абе приготви си един 500нак пък кво остане..........все е добре.

Ок така ще направим,значи дали е възможно да се направят нещата поетапно,примерно поне помпата да оставим за следващият път;)Значи днес притягах скобите на маркучите от дуо вентилите защото там зад акумултора кудето влизат вече навътре в купето.Имаше си за притягане не съм ги напъвал до последно,колкото си иска.Но ми направи впечатление че дори и стегнати пак лекичо може да ги издърпаш назад,но после сами се връщат.Нещо като пружиниращ ефект се получава.Нормално така ли трябва да бъде;)Както и да е притягането не повлия на каквото и да е,но викам"айде пък ,ще си ги стегна":)Иначе долях и малко и антифриз като беше загрята,че поне да има за 1 седмица,на нормално равнище;)То е ясно къде ще отиде ама да има;)Благодаря ти пак,ще пиша какво е като ида на майстора,но съм на 99,9% сигурен,че си прав;)
  • 0

#60 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 03 февруари 2012 - 21:20

А този майстор ми каза когато ходих при него за смяна на лагера на компресор климатик,че за 500-600 ще ми направи и климатика един път да работи.Смисъл той моя е от тия италианските боклуци,но човека каза че,ще го оправи,ще му подмени там маркучите за фреона или там за каквото служат,с метални тръби(алуминиеви или медни незнам какви се слагат),защото моя боклук е направен с гумени и просто не става.Мисля при него да отида поне му имам доверие,човека винаги си казва,толкова ще струва ако ти го направя както трябва и всичко така и така ще работи перфектно,или толкова ще струва по"циганския начин"ако ти го направя за по-малко пари но след време това и това няма да е наред,Оставя избора в твоите ръце но поне е добър и е честен.Поне аз от майстори рядко съм доволен но ми го препоръча един познат който има автокъща и що е парно,климатици при него ги оправя и наистина останах много доволен:)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни