Кой къвто му е късмета,нали това му е хубавото на самоделството,чупиш,купаваш си,псуваш само себе се.Ей симпатяги, не притягайте много тези скоби.....ще си отворите работа!
Маркуча се проверява..........ако скобата е доволно вкопала в него.....не.се притяга много. Ако има накъде...се резва непосредствено до вкопалото и се прави нова хубава връзка. Многото притягане приплесква гумата,армировката и' застава под кофти ъгъл и лесно се предава!
Натяквам! Ще си отворите работа!!! Проверено!
Колата губи вода:)
Started by batmusorat, 10 Nov 2011 - 20:12:49
59 replies to this topic
#31
Posted 15 November 2011 - 18:25
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Posted 15 November 2011 - 19:35
Най-лесно става като се замени старата скоба с нова качествена но от по-широките.....едната страна в началото на канала а другата..лееекичко да захване на здравото
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Posted 19 November 2011 - 17:46
Колеги в процес на наблюдение съм ще кажа накрая дали е имало ефект от пристяганията и антифриза.Твърде е възможно да има проблем с водната помпа,където ме посъвтвахте да следя за течове.Точно под нея до картера мисля че има оцапано но не знам дали е отпреди или от доливането с антифриз.Важното е,че не е масло.благодаря на всички отзовали се отново
#34
Posted 19 November 2011 - 19:04
Kolega, сложи си ключа от колата в джоба........ бръкни с ръка отдолу под шайбата на помпата..............опипай кожуха и виж дали имаш следи от антифриз по ръката. Теч се хваща с опип.
Сложи си леко на езика........вкуса е сладък.............има ли...........сменяй помпата докато не е започнала да шурти и да те изкорка когато най неочакваш,,,ремонта е лек,
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#35
Posted 31 January 2012 - 17:07
колеги,малко късно се включвам но за съжаление нямах нито време нито компютър на разположение.проблема с губенето на антифриз наистина се оказва водната помпа,целият картер е в антифриз
Искам също да попитам тази водна помпа сигурно е свързана и със системата на отоплението.,защото ми вкарва антифриз по вътрешната страна на предното стъкло а също така парното и почти не работи(колкото да не ми се запоти нацяло стъклото).Казаха ми,че може би и казанчето на парното е отишло.То трудно ли се сменя?Трябва ли да се сваля цялото табло?При самото палене сутрешно време за първи път,като я оставя да позагрее и тръгна,цлед като пусна отоплението се чува силен хъркащ звук които след това намалява но все пак си остава
Като покарам малко повече значително намалява почти до "без хич".Вие какво ще кажете.Извинявам се пак за късното включване,но знаете как е с финансите
Благодаря
#36
Posted 31 January 2012 - 17:09
А и като го настроя парното да върти въздуха само отвътре в купето с бутончето дето е като "кръговрат" парното лекичко се засилва,и антифриза малко по-малко се губи
#37
Posted 31 January 2012 - 19:33
Таблото е най малкия проблем, но може да не е там. Огледай входящите и изходящите тръби от към коша за теч..ако няма , махаш кори и оглеждаш вътре, може да е нещо дребно. При 124 това с радиатора не се случва често!
Парното зависи от плътността на системата!
Парното зависи от плътността на системата!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#38
Posted 31 January 2012 - 19:54
Благодаря ти за мнението
А може ли да ме просветлиш,че съм неук?Кое се нарича"коша"и за кои кори става въпрос?Под предният капак ли са тези неща или вътре в купето
А ако намеря теч,как да го отстраня или евентуално става въпрос за закупуване на тези тръби?Попринцип ми хлътна регулаторчето на тези средните въздуховоди на таблото които винаги духат студено
Ако имаш някакви снимки под ръка за мен би било най-лесно,че съм голям индианец
#39
Posted 31 January 2012 - 20:02
И какво да разбирам под плътност на системата?дали е наред всичко по нея,смисъл при всички нейни компоненти да няма теч?
#40
Posted 01 February 2012 - 10:55
И какво да разбирам под плътност на системата?дали е наред всичко по нея,смисъл при всички нейни компоненти да няма теч?
Да, да няма теч!
Колега, в следствие на написаното от теб ясно се разбира че нямаш яснота за нещата. Моят съвет към теб е да закараш колата при човек който разбира или да покажеш съветите ни на що годе вещ човек който има желание да ти помогне.
Не сърди, но за да не усложниш проблема, ти не трябва да я пипаш!
Кажи ми от коя страна ти се изпотява стъклото........ сигурен ли си че това е антифриз........ и точно от кои места течеш ?
Ние няма как да го разгадаем.
Снимки и съвети мога да ти дам за всичко по системата, но за да не си губя времето, искам от теб да локализираш течовете.
Легенда:
Кош- моторен отсек.
Кори- в случая,долните капаци на таблото и от двете страни.
п.с
Средният реглаж ти е хлътнал защото си бил много груб- оправя се с разглабяне на шлюза.
Тръби няма да сменяш, някоя скоба е хлабава в следствие на свиването на материалите от студа.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#41
Posted 01 February 2012 - 15:21
Естествено,че няма да се сърдяДа, да няма теч!
Колега, в следствие на написаното от теб ясно се разбира че нямаш яснота за нещата. Моят съвет към теб е да закараш колата при човек който разбира или да покажеш съветите ни на що годе вещ човек който има желание да ти помогне.
Не сърди, но за да не усложниш проблема, ти не трябва да я пипаш!
Кажи ми от коя страна ти се изпотява стъклото........ сигурен ли си че това е антифриз........ и точно от кои места течеш ?
Ние няма как да го разгадаем.
Снимки и съвети мога да ти дам за всичко по системата, но за да не си губя времето, искам от теб да локализираш течовете.
Легенда:
Кош- моторен отсек.
Кори- в случая,долните капаци на таблото и от двете страни.
п.с
Средният реглаж ти е хлътнал защото си бил много груб- оправя се с разглабяне на шлюза.
Тръби няма да сменяш, някоя скоба е хлабава в следствие на свиването на материалите от студа.
#42
Posted 01 February 2012 - 23:12
P1010006.JPG 150.32K
20 downloadsЕй тия двете тръби излизат отвън до компютрите и акумулатора, от там продължават с маркучи /2 броя скоби- прегледай ги/ вървят покрай акумулатора и влизат в двата вентила / също 2 бр скоби/. .Вдигни дунапренените стелки и виж дали не са напоени с антифриз?
Edited by бай Васил, 01 February 2012 - 23:13 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#43
Posted 02 February 2012 - 15:31
Да мисля,че вднъж лятото при един приливен дъжд,от лявата ми страна прокапа,но не от тази тръба,която е за краката,ами някъде откъм по-отзад,където е инсталацията и може да бръкнеш с пръст под кората.Също забелязах,че май омокря на задните места там където под предната седалка е въздуховода за парно на краката на задните пътници.Там имаше влажни следи по тапицерията под стелките.
P1010006.JPG 150.32K 20 downloads
Ей тия двете тръби излизат отвън до компютрите и акумулатора, от там продължават с маркучи /2 броя скоби- прегледай ги/ вървят покрай акумулатора и влизат в двата вентила / също 2 бр скоби/. .Вдигни дунапренените стелки и виж дали не са напоени с антифриз?
#44
Posted 02 February 2012 - 15:32
Тези отзад ги забелязах отскоро.Но не се знае може да се е натрупвало и да не съм ги видял.Да мисля,че вднъж лятото при един приливен дъжд,от лявата ми страна прокапа,но не от тази тръба,която е за краката,ами някъде откъм по-отзад,където е инсталацията и може да бръкнеш с пръст под кората.Също забелязах,че май омокря на задните места там където под предната седалка е въздуховода за парно на краката на задните пътници.Там имаше влажни следи по тапицерията под стелките.
#45
Posted 02 February 2012 - 15:42
А тези отпред ще ги прегледам задължително,маркучите към вентилите,мисля че нямаше нищо онзи ден си свалях акумулатора,но е възможно да не съм забелязал,почтти на 99% съм че нямаше течове там.Даже си държа една кърпичка да забърсвам щеката като си преглежам маслото,не беше мокра но пак ще погледна.А ако тече по дунапренените стелки вътре,ще трябва да се сваля цялото табло или само и долните кори става?Това гледах един приятел като го прави когато ми правеше инсталация нова за музиката и може с него да ги свалим,защото съм чувал,че за таблото поне 100 лв ще искат да ми го свалят и да го направят обратно после?
P1010006.JPG 150.32K 20 downloads
Ей тия двете тръби излизат отвън до компютрите и акумулатора, от там продължават с маркучи /2 броя скоби- прегледай ги/ вървят покрай акумулатора и влизат в двата вентила / също 2 бр скоби/. .Вдигни дунапренените стелки и виж дали не са напоени с антифриз?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users




View Garage







