Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#31
Публикувано 19 октомври 2011 - 23:11
Шпер си търси от 190 или 124 с дебелите полуоски и блокажа (голямо прасе по беемведжийски) Има ли триъгълна лампа на таблото - има шпер!
Всеки бенц който има АСД има и ЛСД, просто процента на ЛСД е към 15, но може да се омагьоса много бързо ако не са ти достатъчни.
Аз досега не съм чувал за счупен от сила шпер на Мерцедес (от простотия, липса на масло или различен размер гуми се убива шпер).
Провери тоя на S-класата, отвори му капака и виж дали има шпер касета, но за мен това е последния диференциал който бих сложил на колата си - прекалено дълъг и ще ти мъчи мотора и съединителя, ще ти убива и нютонметрите, няма да може да звънти мотора.Търси най-късия възможен диф 3.92 - има ги за по 150-200 лева из форума. Изхвърляй завареното и сложи шпер - разликата е космическа! С 2.65 диф и комбинацията със 17 цолови гуми положението ще е плачевно... Не ми се мисли колко куц ще е тоя осмак
Недозавиването идва предимно от шофьора! Камбър 2 градуса ти е предостатъчен, кастъра си увеличи на максимум и ще останеш очарован (към бронята). Сложи си нископрофилни и НОВИ гуми! Джанти с малко ЕТ или фланци са задължителни за да има резулати.Заварения диф също е предпоставка за тикаща предница, а и ако има някой мъртвец под капака задължително ще недозавива. Ръчната е задължителна ако вече ти е тикнала предница. С торсионите може да се прави магия, но не ти препоръчвам, но все пак - премахването на торсиона отпред дава стабилност на задницата и обратното, така, че сам може да сметнеш къде имаш нужда от по-дебел или по-тънък торсион.
Съединителя на М102 и М103/104. На М102 събира 230мм, на М103/4 събира 240мм и е по-як. Намери си едномасов маховик (без демпфер) и си накови керамика (30 кинта ти е 4 посочна детелина и още по 30-тина кинта за плочки) само трябва да имаш стар феродов за да се използват шлиците и в комбинация с гетрага няма да има чупене. Керамиката има живот около 20хил. км, но докато се изтърка я камилата, я камиларя...
Subsonic - правилно се пише caster - кастър
С каквото можем ще помагаме. По-нататък ще ти обадя едни жокери да я накараш тая кола да завива като мотокар Ако имаш проблеми - насреща сме!
Всеки бенц който има АСД има и ЛСД, просто процента на ЛСД е към 15, но може да се омагьоса много бързо ако не са ти достатъчни.
Аз досега не съм чувал за счупен от сила шпер на Мерцедес (от простотия, липса на масло или различен размер гуми се убива шпер).
Провери тоя на S-класата, отвори му капака и виж дали има шпер касета, но за мен това е последния диференциал който бих сложил на колата си - прекалено дълъг и ще ти мъчи мотора и съединителя, ще ти убива и нютонметрите, няма да може да звънти мотора.Търси най-късия възможен диф 3.92 - има ги за по 150-200 лева из форума. Изхвърляй завареното и сложи шпер - разликата е космическа! С 2.65 диф и комбинацията със 17 цолови гуми положението ще е плачевно... Не ми се мисли колко куц ще е тоя осмак
Недозавиването идва предимно от шофьора! Камбър 2 градуса ти е предостатъчен, кастъра си увеличи на максимум и ще останеш очарован (към бронята). Сложи си нископрофилни и НОВИ гуми! Джанти с малко ЕТ или фланци са задължителни за да има резулати.Заварения диф също е предпоставка за тикаща предница, а и ако има някой мъртвец под капака задължително ще недозавива. Ръчната е задължителна ако вече ти е тикнала предница. С торсионите може да се прави магия, но не ти препоръчвам, но все пак - премахването на торсиона отпред дава стабилност на задницата и обратното, така, че сам може да сметнеш къде имаш нужда от по-дебел или по-тънък торсион.
Съединителя на М102 и М103/104. На М102 събира 230мм, на М103/4 събира 240мм и е по-як. Намери си едномасов маховик (без демпфер) и си накови керамика (30 кинта ти е 4 посочна детелина и още по 30-тина кинта за плочки) само трябва да имаш стар феродов за да се използват шлиците и в комбинация с гетрага няма да има чупене. Керамиката има живот около 20хил. км, но докато се изтърка я камилата, я камиларя...
Subsonic - правилно се пише caster - кастър
С каквото можем ще помагаме. По-нататък ще ти обадя едни жокери да я накараш тая кола да завива като мотокар Ако имаш проблеми - насреща сме!
#32
Публикувано 20 октомври 2011 - 08:49
диференциала не знам да има тампони?
Моя е с 4 болта директно за моста, и отпред още 1 болт, на него има една гумичка.
Има тампони ама май не са 4....4бр. са на големите мотори. При тебе трябва да са 2 бр.отзад на гредата,плюс един странично вдясно отпред.
Тропането ако е само при потегляне....според мен е или метално или гумено каре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Публикувано 20 октомври 2011 - 09:48
И аз се сетих после, че може недозавиването да е отчасти и заради заварения диф.
Но си мисля че с по-малко caster, трябва по-лесно да сменя посоката.
Discksun, 3.92 няма ли да му е много къс? Все пак м119 е 500Нм?
Но си мисля че с по-малко caster, трябва по-лесно да сменя посоката.
Discksun, 3.92 няма ли да му е много къс? Все пак м119 е 500Нм?
#34
Публикувано 20 октомври 2011 - 10:38
И аз се сетих после, че може недозавиването да е отчасти и заради заварения диф.
Но си мисля че с по-малко caster, трябва по-лесно да сменя посоката.
Discksun, 3.92 няма ли да му е много къс? Все пак м119 е 500Нм?
Ами ако е къс слага 3-та, 4-та или 5-та, но ако е дълъг кво го правим...
Все пак това е дрифтачка и скоростите трябва да са близки една до друга, трябва да може с лекота да си наблъска ограничителя (все пак дрифта е шоу) Колата ще се кара с големи и тежки гуми, ще се дрифти, трябва да има тротъл респонс - във всеки един момент да разполага с огромен арсенал от коне и нютони. При дрифтачките всичко трябва да е максимално леко, максимално яко и стегнато и да има освободен мотор за да буксува. С тея 500 НМ колата ще е просто перфектна. За дрифта си трябват нютони, за драга - коне.
Много хора може да не са съгласни с мен, но за мен късия диф е много по-приятен от дългия.Все пак той ще си усети как му е най-добре, но с това 2.65 ще е голям смъртник тоя осмак Все пак и Гетрага не се знае с какви числа е, но със сигурност една дрифтачка трябва да е по-скъсена от една евридейка.
Моя 6-так беше със заводски шпер 3.92 и ми идваха тамън скоростите, но беше слаб мотора - все пак е само 166 коня (и колко от тях са болни и колко измрели е отделен въпрос) От 2 години събирам моргаджийски гуми предимно произволни на 195/50/15 и 17-ки квито паднат (имам там 100-тина парчета за около половин сезон) За къси и спънати писти - 15 цола, за големи и дълги завои - 17 цола, а Рамбо като няма вариант да натика 14 и 15 цола е по-добре да компенсира с диференциал
Ламбо, замисли се за сериозно олекотяване на предницата и преместване на някои детайли отзад (акумулатор, пожарогасител и квото се сетиш) понеже бенца няма добър баланс преден/заден мост и колата ще е прекалено лека отзад и ще се дрифти кофти. Изхвърляй всичко излишно покрай коша и предницата.Ако направиш кейдж (който си е задължителен де) нещата ще си дойдат почти на местата, но наистина трябва да е поне 55/45 преден-заден мост
#35
Публикувано 20 октомври 2011 - 11:43
Lambo_ можеш ли да пуснеш номера на гетраг кутията, която мислиш да полваш?
Ще се опитам да изкопая предавателните отношения.
Ще се опитам да изкопая предавателните отношения.
#36
Публикувано 20 октомври 2011 - 14:08
Така по ред..
За диференциала имам чувството че ще ми е доста добре, ще е просто все едно тръгвам от 2ра, само че нали не чак така, съответно и за дрифта ще е все едно карам на 2ра, пък и колата ще си я карам и на пътя така че ще е хубаво да има някаква икономичност.. Както казах склонен съм да си сложа диф с ASD и дебелите полуоски, но не съм попадал на такива. За ASD-то знам че има остатъчен ефект който го играе като шпер, но моята идея е да се направи с ръчна помпа, тоест тя идеята не е моя, ето тук я видях http://www.superturb...-ASD-diff-swaps
За заварения диференциал знам че допринася за недозавиването, но май и в колата си го има заложено това нещо и искам да го намаля просто.
Завиването - сега 15ките ми, които пак да кажа че много си харесвам са с ЕТ23, тоест 2.6см по изнесени от всяка страна от заводските железарки, и в момента съм без никакви ограничители на завиването (за който не ги знае - намират се на шенкелите и изглеждат като болтове с големи глави) и изкара някой и друг градус отгоре, следващата стъпка смятам да скъся рамената които са пак на шенкелите, но първо ще трябва да си купя по нископрофилни гуми, и може би още по изнесени джанти..
Предницата ще се олекотява, но по нататък ще го мисля, първо ми е интересно да видя каква ще е разликата между осмака и сегашния двигател в килограми.. Иначе както е сега 555/405кг отпред/отзад е 58%/42%, не е чак толкова зле
За скоростите не са гетраг, а мерцедесови, но пак са обратни.. Гетраг е кутията само от 190тки 2.3-16 и 2.5-16. Сега направо ще копна всичко което съм намерил за мерцедесовите кутии като правих проучване за осмака, дето във рева ме нахраниха че съм чакал на готово Както и да е, моята кутия е 717.451, която до колкото знам е същата като 717.450, двете се слагат на W124 и на R129 на големите шестаци.. Та на 1ва с 4.151 предавателно число, и диф 2.65 означава около 60км/ч при 6к оборота и гуми с диаметър около 2 метра (примерно сегашните ми гуми 195/65/15) Според мен ще си е екстра и за дрифт и за извънградско..
MB Manual transmissions
716.217 - 4 speed manual
Gear ratios:
I: 3.91; 12.63
II: 2.32; 7.494
III: 1.42; 4.587
IV: 1.0; 3.23
R:3.78
Final drive ratio - 3.23
717.4xx - 5 speed manuals
717.435 (190E 2.6)
Gear ratios (5-speed)
Final drive ratio: 3.27:1
1st (3.86) 12.62:1
2nd (2.18) 7.13:1
3rd (1.38) 4.51:1
4th (1.00) 3.27:1
5th (0.80) 2.62:1
717.430 (300E)
Gear ratios (5-speed)
5th (0.80) 2.46:1
4th (1.00) 3.07:1
3rd (1.38) 4.24:1
2nd (2.18) 6.69:1
1st (3.86) 11.85:1
Final drive ratio: 3.07:1
717.450 W124 300CE-24/717.451 R129 SL300-24/SL320
1st=4.151
2nd=2.523
3rd=1.687
4th=1.239
5th=1.000
717.404 (190E 2.3-16)
Gear ratios (5-speed Getrag)
Final drive ratio: 3.27:1 (LSD)
1st (4.08) 13.34:1
2nd (2.52) 8.24:1
3rd (1.77) 5.79:1
4th (1.26) 4.12:1
5th (1.00) 3.27:1
717.404 (190E 2.5-16)
Gear ratios (5-speed Getrag)
Final drive ratio: 3.07:1 (LSD)
1st (4.08) 12.53:1
2nd (2.52) 7.74:1
3rd (1.77) 5.43:1
4th (1.26) 3.87:1
5th (1.00) 3.07:1
Getrag 717.404 W201 2.3/2.5-16v
Evo II Gear ratios
I: 4.08;
II: 2.52;
III: 1.77;
IV: 1.26;
V: 1.0;
R: 4.16
Final drive ratio 3.46
716.622 - 6 speed manual, W210, W203
За диференциала имам чувството че ще ми е доста добре, ще е просто все едно тръгвам от 2ра, само че нали не чак така, съответно и за дрифта ще е все едно карам на 2ра, пък и колата ще си я карам и на пътя така че ще е хубаво да има някаква икономичност.. Както казах склонен съм да си сложа диф с ASD и дебелите полуоски, но не съм попадал на такива. За ASD-то знам че има остатъчен ефект който го играе като шпер, но моята идея е да се направи с ръчна помпа, тоест тя идеята не е моя, ето тук я видях http://www.superturb...-ASD-diff-swaps
За заварения диференциал знам че допринася за недозавиването, но май и в колата си го има заложено това нещо и искам да го намаля просто.
Завиването - сега 15ките ми, които пак да кажа че много си харесвам са с ЕТ23, тоест 2.6см по изнесени от всяка страна от заводските железарки, и в момента съм без никакви ограничители на завиването (за който не ги знае - намират се на шенкелите и изглеждат като болтове с големи глави) и изкара някой и друг градус отгоре, следващата стъпка смятам да скъся рамената които са пак на шенкелите, но първо ще трябва да си купя по нископрофилни гуми, и може би още по изнесени джанти..
Предницата ще се олекотява, но по нататък ще го мисля, първо ми е интересно да видя каква ще е разликата между осмака и сегашния двигател в килограми.. Иначе както е сега 555/405кг отпред/отзад е 58%/42%, не е чак толкова зле
За скоростите не са гетраг, а мерцедесови, но пак са обратни.. Гетраг е кутията само от 190тки 2.3-16 и 2.5-16. Сега направо ще копна всичко което съм намерил за мерцедесовите кутии като правих проучване за осмака, дето във рева ме нахраниха че съм чакал на готово Както и да е, моята кутия е 717.451, която до колкото знам е същата като 717.450, двете се слагат на W124 и на R129 на големите шестаци.. Та на 1ва с 4.151 предавателно число, и диф 2.65 означава около 60км/ч при 6к оборота и гуми с диаметър около 2 метра (примерно сегашните ми гуми 195/65/15) Според мен ще си е екстра и за дрифт и за извънградско..
MB Manual transmissions
716.217 - 4 speed manual
Gear ratios:
I: 3.91; 12.63
II: 2.32; 7.494
III: 1.42; 4.587
IV: 1.0; 3.23
R:3.78
Final drive ratio - 3.23
717.4xx - 5 speed manuals
717.435 (190E 2.6)
Gear ratios (5-speed)
Final drive ratio: 3.27:1
1st (3.86) 12.62:1
2nd (2.18) 7.13:1
3rd (1.38) 4.51:1
4th (1.00) 3.27:1
5th (0.80) 2.62:1
717.430 (300E)
Gear ratios (5-speed)
5th (0.80) 2.46:1
4th (1.00) 3.07:1
3rd (1.38) 4.24:1
2nd (2.18) 6.69:1
1st (3.86) 11.85:1
Final drive ratio: 3.07:1
717.450 W124 300CE-24/717.451 R129 SL300-24/SL320
1st=4.151
2nd=2.523
3rd=1.687
4th=1.239
5th=1.000
717.404 (190E 2.3-16)
Gear ratios (5-speed Getrag)
Final drive ratio: 3.27:1 (LSD)
1st (4.08) 13.34:1
2nd (2.52) 8.24:1
3rd (1.77) 5.79:1
4th (1.26) 4.12:1
5th (1.00) 3.27:1
717.404 (190E 2.5-16)
Gear ratios (5-speed Getrag)
Final drive ratio: 3.07:1 (LSD)
1st (4.08) 12.53:1
2nd (2.52) 7.74:1
3rd (1.77) 5.43:1
4th (1.26) 3.87:1
5th (1.00) 3.07:1
Getrag 717.404 W201 2.3/2.5-16v
Evo II Gear ratios
I: 4.08;
II: 2.52;
III: 1.77;
IV: 1.26;
V: 1.0;
R: 4.16
Final drive ratio 3.46
716.622 - 6 speed manual, W210, W203
Follow your own star...
#37
Публикувано 20 октомври 2011 - 14:26
Значи първо трябва да уточниш за какво ще ползваш колата - дрифтачка която да се кара градско и извънградско - НЯМА! Зимни джапанки няма, нали? Не може кола с вералити, генерация, ролкейдж, неотговарящ двигател и всякави тунинги да се разхожда цивилно....
Не може да говориш за бегачка с 5 литра мотор и да мечтаеш за икономичност - приготви се за разход над 40 литра на 100км...
АСД-то не го играе шпер, ами е шпер!Има си механична касета 15% заключване, която може да се натегне до желаните проценти.Това за АСД с помпа не е много приемливо.
Сложи си ограничителите на носачите, но ги отрежи наполовина и ги заобли както са си в оригинал.Без ограничители колата влиза излишно в акерман и положението става с отрицателен ефект - заключва ти се волана на пълен ъгъл...
Ако за теб 150кг разлика не са много След като сложиш осмака очаквай още по-драстична разлика, която трябва да се постараеш да я направиш 50/50!
Не може да говориш за бегачка с 5 литра мотор и да мечтаеш за икономичност - приготви се за разход над 40 литра на 100км...
АСД-то не го играе шпер, ами е шпер!Има си механична касета 15% заключване, която може да се натегне до желаните проценти.Това за АСД с помпа не е много приемливо.
Сложи си ограничителите на носачите, но ги отрежи наполовина и ги заобли както са си в оригинал.Без ограничители колата влиза излишно в акерман и положението става с отрицателен ефект - заключва ти се волана на пълен ъгъл...
Ако за теб 150кг разлика не са много След като сложиш осмака очаквай още по-драстична разлика, която трябва да се постараеш да я направиш 50/50!
#38
Публикувано 20 октомври 2011 - 15:26
Значи първо трябва да уточниш за какво ще ползваш колата - дрифтачка която да се кара градско и извънградско - НЯМА! Зимни джапанки няма, нали? Не може кола с вералити, генерация, ролкейдж, неотговарящ двигател и всякави тунинги да се разхожда цивилно....
Не може да говориш за бегачка с 5 литра мотор и да мечтаеш за икономичност - приготви се за разход над 40 литра на 100км...
АСД-то не го играе шпер, ами е шпер!Има си механична касета 15% заключване, която може да се натегне до желаните проценти.Това за АСД с помпа не е много приемливо.
Сложи си ограничителите на носачите, но ги отрежи наполовина и ги заобли както са си в оригинал.Без ограничители колата влиза излишно в акерман и положението става с отрицателен ефект - заключва ти се волана на пълен ъгъл...
Ако за теб 150кг разлика не са много След като сложиш осмака очаквай още по-драстична разлика, която трябва да се постараеш да я направиш 50/50!
Вералит не смятам да слагам, може би евентуално само на задните врати както ти си направил, останалите прозорци ще са си стандартните, генерацията няма да е права тръба, ще гледам да се направи като хората до колкото ефекта ще оправдава разходите, двигателя си е с документи, ако някой ми направи проблем си има технотестове, отивам и вече всичко ще си е точно. Колата отвън ще си изглежда напълно заводски. Не мога да разбера какъв е проблема с движението по пътищата, колко лансъри evo и импреси wrx sti с допълнителен тунинг, дето и без това от завода си излизат като пистови бегачки, се разхождат из пътищата.. А за домашно турбинираните коли даже няма да говоря, сигурно са хиляди..
За икономичността - какво като слагам 5 литров двигател? Да сложа най късата кутия и най късия диф и на 5та на ограничител да е със 180, а със 100 да е на 4к оборота? Разхода отдавна съм го прежалил, но това не означава че ще гледам да допринасям за него допълнително.. Колата ще си я ползвам като кола, просто ще ходя и по пистите, не приготвям дрифтачка за KOE..
За теглото като сложа осмака и я претегля тогава ще говорим, аз смятам че никак няма да е драстична разликата със сегашното тегло, но както казах - като я претегля цифрите ще говорят
Follow your own star...
#39
Публикувано 20 октомври 2011 - 19:45
Ей....Гросе ама и ти ли си тук бре?К'во става тая вечер? Откъде се появихте стари форумни кучета- Ти и Владек? От кога не бяхте влизали тук? Радвам се отново да ви чета и срещам тук!!
Тук съм
Темата е доста интересна и ще е следя с голям интерес
#40
Публикувано 20 октомври 2011 - 21:19
изглежда супер интересно начинанието, и аз съм от Варна, може да хвърля един поглед след време, като напреднат нещата, живот и здраве!
Рамбо, а за тия кутии с обратните скорости от 190-ки 16кл. - какъв ли ще е ефекта, ако се монтира такава на 124 с нормален м111 2.0 с 3,64 диф? предполагам са по-къси тези предавки, или греша? принципно това търся - по-къси скорости, да се развърта повече, защото нямам 500 нютона като тебе
Рамбо, а за тия кутии с обратните скорости от 190-ки 16кл. - какъв ли ще е ефекта, ако се монтира такава на 124 с нормален м111 2.0 с 3,64 диф? предполагам са по-къси тези предавки, или греша? принципно това търся - по-къси скорости, да се развърта повече, защото нямам 500 нютона като тебе
#42
Публикувано 20 октомври 2011 - 21:38
Рамбо, говоря ти ги тея неща, понеже съм си патил вече доста...минаваш по утъпкан път, но със широко затворени очи и яко запушени уши. Не може кола която очакваш всеки момент нещо да се случи с нея да натовариш жена ти и децата (образно казано) и да отлетиш на балкан примерно... Не става между тръбите на кейджа да търкаляш бурканите със зимнината... Ще ме разбереш, но ще е прекалено късно, но колата и парите са си твои - ако искаш се топли с тях зимата...
Но пак да ти потретя - минаваш по утъпкан път...
Моята си правеше 235 на 5-та на ограничител с 3.92 диференциал! Не мога да разбера какво му е сложното. Тоя диф от S класата е за автоматична кутия и не е предвиден да се буксува с него!!Но след всичките интервенции ще търсиш къс диф за ручна кутия и респонс който ти е нужен!
Но пак да ти потретя - минаваш по утъпкан път...
Моята си правеше 235 на 5-та на ограничител с 3.92 диференциал! Не мога да разбера какво му е сложното. Тоя диф от S класата е за автоматична кутия и не е предвиден да се буксува с него!!Но след всичките интервенции ще търсиш къс диф за ручна кутия и респонс който ти е нужен!
#43
Публикувано 20 октомври 2011 - 22:24
Рамбо, говоря ти ги тея неща, понеже съм си патил вече доста...минаваш по утъпкан път, но със широко затворени очи и яко запушени уши. Не може кола която очакваш всеки момент нещо да се случи с нея да натовариш жена ти и децата (образно казано) и да отлетиш на балкан примерно... Не става между тръбите на кейджа да търкаляш бурканите със зимнината... Ще ме разбереш, но ще е прекалено късно, но колата и парите са си твои - ако искаш се топли с тях зимата...
Но пак да ти потретя - минаваш по утъпкан път...
Моята си правеше 235 на 5-та на ограничител с 3.92 диференциал! Не мога да разбера какво му е сложното. Тоя диф от S класата е за автоматична кутия и не е предвиден да се буксува с него!!Но след всичките интервенции ще търсиш къс диф за ручна кутия и респонс който ти е нужен!
Ако очаквах нещо да се случи с колата всеки момент нямаше да хвърлям пари за такава кутия, диф, полуоски и кардан ами щях да си сложа тия от 190тката и през 100км да се чупи нещо.. Работата се прави като хората, за това и 1 година се точи всичко и съм до никъде, ако беше само да купя двигателя и да го бутна още началото на лятото щеше да е готова колата.. Не знам защо се палиш толкова, първо съм написал че не знам още в коя кола ще се слага, може да си купя още една 190тка, а ако го слагам в ежедневката какъв ми е проблема после да го метна в друго купе? Или колата да си остане просто ежедневка със тоя си двигател, а да си подготвя друго купе с друг двигател?.. Аз дефакто още не съм започнал нищо от конверсията...
За максималната скорост - погледни горния ми пост и виж на 2.6 кутията 5та какво и е предавателното число, после виж моята 5та, после предполагам ще можеш да сметнеш колко ще ми е максималната скорост
Marto BS - тези кутии са много редки, и адски здрави, предавките са къси, само не мога да потвърдя дали на М111 ще пасне кутия от М102/103/104, но съм почти сигурен че пасва някой друг да потвърди със сигурност.. 717.404 е тази кутия, по горе можеш да и видиш предавателните числа, иначе 717.450/451 пак са с обратни скорости, и пак са им къси предавките(всъщност са почти същите), но казват че не са толкова здрави колкото тази от 190тката
Follow your own star...
#44
Публикувано 21 октомври 2011 - 00:13
Mitsubishi lancer Evo X RS
276 bhp @ 6500 rpm
422 Nm @ 3500 rpm
Rear end - 4.69
Top Gear - 0.76
2007 Subaru Impreza WRX STI
305 bhp @ 6000 rpm
393 NM @ 4000 rpm
Rear End - 3.90
Top Gear - 0.76
Обърни внимание на предавателното число на диф-а и на най-високата предавка, понеже спомена Lancer и Imreza. И двете коли имат двигатели с близка макс мощност и макс. въртящ момент до тези на М119. И двете са около 1.4 тона.
Бейби Бенца да кажем е 1.2, но при теб ще стане около 1.3 тона.
276 bhp @ 6500 rpm
422 Nm @ 3500 rpm
Rear end - 4.69
Top Gear - 0.76
2007 Subaru Impreza WRX STI
305 bhp @ 6000 rpm
393 NM @ 4000 rpm
Rear End - 3.90
Top Gear - 0.76
Обърни внимание на предавателното число на диф-а и на най-високата предавка, понеже спомена Lancer и Imreza. И двете коли имат двигатели с близка макс мощност и макс. въртящ момент до тези на М119. И двете са около 1.4 тона.
Бейби Бенца да кажем е 1.2, но при теб ще стане около 1.3 тона.
#45
Публикувано 21 октомври 2011 - 11:12
не забравяй че тези японки имат и среден диференцял, който също има някакво предавателно число, което не са го упоменали.
А и те са 4х4 и наистина им трябват къси дифове, за да могат да въртят 4 колела. Ламбо има само 2 колела да върти, и то не с турбо-4цилиндъра, ами с V8-5000... такаче аз мисля че един диф около 3,0--ще му е перфектен.
тия японски мощности са от 3000 до 6000 оборота. При V8 почват от 1000 до 6000.. няма база за сравнение.
при японците има лаг има турбо дупка, при М119 няма такива пробиви...
А и те са 4х4 и наистина им трябват къси дифове, за да могат да въртят 4 колела. Ламбо има само 2 колела да върти, и то не с турбо-4цилиндъра, ами с V8-5000... такаче аз мисля че един диф около 3,0--ще му е перфектен.
тия японски мощности са от 3000 до 6000 оборота. При V8 почват от 1000 до 6000.. няма база за сравнение.
при японците има лаг има турбо дупка, при М119 няма такива пробиви...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни