

проблем с ASD на 124 300дсветна ми лампата
Започната от stefffan, 03 дек 2006 - 11:59:56
47 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 декември 2006 - 21:50
Дърпаш силно нагоре
MERCEDES са се погрижили контакта на такива детайли да е перфектен :ok:


В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#17
Публикувано 05 декември 2006 - 09:03
извадихго прегледах за студени спойки но засега нищо. колколи струва тая пущина?поне лампата изгасна данеми бърка в "очите"дали прблема е само в релето?един от колегите беше писал че като даде контакт триъгълника в километража не премигва .при мен с релето светкаше за секунда на като запаля лампата ASD остава да свети дано да е само релето благодаря за всичи съвети аз имам опит с двигателите каквото мога ще помагам форумчето е супер :FlagMB:
#18
Публикувано 05 декември 2006 - 15:09
При работещ двигател подай за 1 сек. маса на клема 5 на диагностичният куплунг (в дясно, до акумулатора, правоъгълен и с капаче) и наблюдавай колко пъти ще примигне лампата на ASD-то.светнами лампата на asd кокво е това и какво да права
Кодовете са следните:
1х Няма регистрирана повреда
2х Електронният ASD блок е дефектен
3х Дефектен ключ (или кабели) за светлините на спирачките
4х Няма сигнал от преден ляв ABS-датчик
5х Няма сигнал от преден десен ABS-датчик
6х Няма сигнал от ABS-датчика на диференциала
7х Няма никакъв сигнал от нито един от ABS-датчиците
8х Дефектна клапа на ASD-то или ключ за светлините на спирачките
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#19
Публикувано 05 декември 2006 - 15:16
лампата мига 8 пъти какво да правя мля помагай това ми го каза и един колега аз го пробах преди да ти про4ета съобщението но незнаех за кодовете каква е тази клапа и този ключ? :Dn:
#20
Публикувано 05 декември 2006 - 16:00
Да бе, стоп-машинка беше думата, мерси 
Ами виж я, при педала на спирачката е.
След това, изчисти грешката на ASD-то, иначе ще продължава да свети. Чистенето става, като дадеш на маса за около 15 сек на същата онази клема на куплунга.

Ами виж я, при педала на спирачката е.
След това, изчисти грешката на ASD-то, иначе ще продължава да свети. Чистенето става, като дадеш на маса за около 15 сек на същата онази клема на куплунга.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#21
Публикувано 05 декември 2006 - 16:41
kak stawa to4no 4isteneto na greshkata pri zapalen dwigatel ili somo na kontakt?kabela stoi 15 sek bez prekasvane,nali

#22
Публикувано 05 декември 2006 - 18:20
Да, при запален двигател, както при четенето, но масата се задържа поне 15 сек., а не 1 сек.
И пиши, моля те, на кирилица.
И пиши, моля те, на кирилица.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#23
Публикувано 05 декември 2006 - 18:30
Стопмашинките са 2
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#24
Публикувано 06 декември 2006 - 08:25
стоповете светят :Dn: ще пробвам да рестартирам пък давидим какво
#25
Публикувано 06 декември 2006 - 10:39
Като възможен дефект при 8 примигвания се дава и Magnetventil, но за съжаление не мога да намеря какво точно се има предвид. Предполагам обаче, че става дума за клапана на ASD-то. Ако проблема е там, ремонта е лесен, но мнооого дебел. Клапана струва към 400 Евро.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#26
Публикувано 07 декември 2006 - 00:54
аз имам един клапан за ASD ако проблема ти е от него
#27
Публикувано 07 декември 2006 - 08:30
ако несе оправи след рестарта как да разбера дали праблема е в клапана ? какво общо имат светлините на спирачките с ASD? колко искаш за клапана?
#28
Публикувано 07 декември 2006 - 14:37
Ами гледай сега, това с примигванията е само за първоначална диагностика. Като се открие кода, следва вече подробната диагностика, ама е малко дълга за описване.
Значи, трябва ти мултицет, приятел, бири, цигари, сандвичи, инструменти.
1. Вадиш ASD контролното реле. Ключ за запалване - ON. Мериш напрежението между клема 8 и 11. Трябва да е 0V. Натискаш педала на спирачката и пак мериш - трябва да е над 11 V. Ако не, отиваш на стоп-машинката и мериш има ли ток на клема 2.
2. Стоп-машинката. Запалване - OFF. Спирачка НЕнатисната. Съпротивлението между клема 1 и 2 трябва да е безкрайност.
3. ASD контролно реле извадено. Запалване - ON. Мериш напрежението между клеми 8 и 10. Трябва да е над 11V. Натискаш педала на спирачката - трябва да падне на 0V. Ако не, отиваш пак на стоп-машинката.
4. Стоп-машинка. Запалване - OFF. Ненатиснат педал на спирачката. Мериш съпротивлението между клеми 3 и 4. Трябва да е под 1 Ом. Ако не, машинката е за смяна.
5. Пак ASD релето. Запалване - ON. Замостваш клеми 8 и 10. ASD клапата трябва да се включи (би трябвало да се чуе или усети с ръка). Ако не, търси се къде има прекъсване по трасето.
6. ASD клапан. Запалване - OFF. Кабела към клапана изваден. Мери се въпротивлението между клемите. Трябва да е 5,7-6,1 Ом. Мериш +клемата срещу маса. Съпротивлението трябва да е безкрайност. Ако не е така, сори, сменя се клапана.
Ами ако имаш време, хващай мултицета и после да кажеш какво е станало.
Значи, трябва ти мултицет, приятел, бири, цигари, сандвичи, инструменти.
1. Вадиш ASD контролното реле. Ключ за запалване - ON. Мериш напрежението между клема 8 и 11. Трябва да е 0V. Натискаш педала на спирачката и пак мериш - трябва да е над 11 V. Ако не, отиваш на стоп-машинката и мериш има ли ток на клема 2.
2. Стоп-машинката. Запалване - OFF. Спирачка НЕнатисната. Съпротивлението между клема 1 и 2 трябва да е безкрайност.
3. ASD контролно реле извадено. Запалване - ON. Мериш напрежението между клеми 8 и 10. Трябва да е над 11V. Натискаш педала на спирачката - трябва да падне на 0V. Ако не, отиваш пак на стоп-машинката.
4. Стоп-машинка. Запалване - OFF. Ненатиснат педал на спирачката. Мериш съпротивлението между клеми 3 и 4. Трябва да е под 1 Ом. Ако не, машинката е за смяна.
5. Пак ASD релето. Запалване - ON. Замостваш клеми 8 и 10. ASD клапата трябва да се включи (би трябвало да се чуе или усети с ръка). Ако не, търси се къде има прекъсване по трасето.
6. ASD клапан. Запалване - OFF. Кабела към клапана изваден. Мери се въпротивлението между клемите. Трябва да е 5,7-6,1 Ом. Мериш +клемата срещу маса. Съпротивлението трябва да е безкрайност. Ако не е така, сори, сменя се клапана.
Ами ако имаш време, хващай мултицета и после да кажеш какво е станало.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#29
Публикувано 07 декември 2006 - 18:33
рестартирах както ми каза и лампата ASD спря да свети.зна4ели това 4е вси4ко и наред? 4овека от който взех колата ми каза 4е е имал този проблем ходил е на майстор и той е рестартирал по този на4ин и се е оправила . благодаря ти много за съдействието
#30
Публикувано 08 декември 2006 - 10:25
Ами добре, стига да не светне пак, всичко би трябвало да е наред.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни