Към съдържанието

  •  

Снимка

ПАРНО-----ПРОБЛЕМ!!!


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#1 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 01 декември 2006 - 18:35

Значи става вьпрос за 124-ка, 200Е с климатроник.
Значи колата е много добре загряла, врьтнал сьм копчето на 26градуса(максималната) температура, а от духалките духа хладко-леко топел вьздух!!Брат ми кара 190-ка с сьщия двигател, а при него като врьтне на максималната температура напрово си духа горещ вьздух, неможеш да си дьржиш рьката повече от минута.
Аз си мисля че е от радиаторчето на парното, сигурно е по запушено! Чувал сьм че се издухвало с копресор и се оправяло.
:help: :help: :help: :help: :help: :help:
--ДАЛИ Е ТАКА, И АКО Е ТАКА ЩЕ СТАНЕ ЛИ С КОМПРЕСАРА ИЛИ ДА ГО СМЕНЯМ ТОЗИ РАДИАТОР???
А между другото каде се намира тоя радиатор?

Ще благодаря предварително!!! :ok:
  • 0

#2 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2006 - 19:17

Радяторчето мисля че се намира зад вентилатора и на климатика е там изпарителя.Ако имаш филтър на купето може да е замърсен и да не пуска въздух.Другата причина е да не ти работи тая джаджа дето пуска вода към радяторчето тя е с електромагнит мисля и нова е доста соленка намира се до акомулатора.Ако имаш филтър на купето се намира под чистачката там в средата.
  • 0
Публикувано изображение

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 01 декември 2006 - 23:13

няколко варианта-запушен радиатор, НЕобезвъздушена система(особено трудно ако имаш газова), неработещ клапан-бобина,няма сигнал към бобинката,недостатъчно антифриз,

1 имаш ли газова уредба???
2 скоро сменял ли си антифриза?? (или ако си го правил лятото, надали си го пробвал духа ли горещо)
3 в казанчето има ли вода?
4 дано не е радиаторче,но ако е то, не го надувай с въздух! ще му продухаш някое уплатнение и тогава задължително смяна
  • 0

#4 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 02 декември 2006 - 13:11

няколко варианта-запушен радиатор, НЕобезвъздушена система(особено трудно ако имаш газова), неработещ клапан-бобина,няма сигнал към бобинката,недостатъчно антифриз,

1 имаш ли газова уредба???
2 скоро сменял ли си антифриза?? (или ако си го правил лятото, надали си го пробвал духа ли горещо)
3 в казанчето има ли вода?
4 дано не е радиаторче,но ако е то, не го надувай с въздух! ще му продухаш някое уплатнение и тогава задължително смяна

1--Значи колата е с метанова уредба, която е слагана май месец 2006г.
2--Незнам дали е сменян антифриза скоро и вьобще дали е сменян, защото колата е моя от 10 дена.
3--Като взех колата преди 10 дни течноста в казанчето беше почти до дьното, аз налях 2л. антифриз и сега нивото на течноста е до снадката на казанчето(казанчето нали е от две части,значи там до чертата е нивото на течноста).
А между другото ми направи и впечетление че много антифриз пое!!

~~Така стоят общо взето нещата.~~

!!! ПОМАГАЙТЕ ПРИЯТЕЛИ !!!
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 02 декември 2006 - 14:07

напълни го докато прелее,пусни го да духа вътре на макс топло, изчакай да загрее, през цялото време с отворена капачка, и доливай ако започне да гълта. надявай се да е от обезвъздушаването, че другото са цифри.... след 10 мин ако не почне да духа топло...:(
това че е на метан-няма значение, пак имаш интервенции по охладителната уредба. притеснителното е че си я купил преди 10дни и незнаеш ИСТИНСКАТА причина защо е продадена...
  • 0

#6 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 02 декември 2006 - 14:41

напълни го докато прелее,пусни го да духа вътре на макс топло, изчакай да загрее, през цялото време с отворена капачка, и доливай ако започне да гълта. надявай се да е от обезвъздушаването, че другото са цифри.... след 10 мин ако не почне да духа топло...:(
това че е на метан-няма значение, пак имаш интервенции по охладителната уредба. притеснителното е че си я купил преди 10дни и незнаеш ИСТИНСКАТА причина защо е продадена...

Продаде ми я един пич от пловдив щотото си е поречал чисто нава В класа и тази вече му е излишна..
Отивам да направя тези процедури дето си ги описьл.Следмалко ще докладвам кво е станало.
  • 0

#7 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 02 декември 2006 - 18:55

Колата държи ли ти нормална температура? да не си за термостат ;)
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#8 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 02 декември 2006 - 19:29

Колата държи ли ти нормална температура? да не си за термостат ;)

Ами не дьржи никак добра температура.На таблото ми показва 60-62градуса, а пьк колата си е загряла както трябва(след 40км пробег до село), мьркучите напрово не могат да се дьржат.

Но на термостата предназначението му не е ли да отваря и затваря големия и малкия крьговрат на водата???? :unsure:
Мисля си да неби да е от ония от датчик дето отчита температурата и я показва на таблото льжливо!!!

--Как мислите какьв може да е проблема??? :help: :help:
  • 0

#9 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 02 декември 2006 - 19:49

На мен ми мерише на термостат след като казваш че държи 60,62 градуса ;) Стрелката трябва да ти показва малко над 80 градуса :blink: Тези коли загряват бързо при редовен термостат и в купето става сауна ;) независимо дали е с клима или без :o моят съвет е да го смениш :ok: Цената таван му е25лв. желая ти успех :welldone: Не забравяй да пишеш какво си направил :FlagMB:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#10 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 02 декември 2006 - 19:57

Колата държи ли ти нормална температура? да не си за термостат ;)

Ами не дьржи никак добра температура.На таблото ми показва 60-62градуса, а пьк колата си е загряла както трябва(след 40км пробег до село), мьркучите напрово не могат да се дьржат.

Но на термостата предназначението му не е ли да отваря и затваря големия и малкия крьговрат на водата???? :unsure:
Мисля си да неби да е от ония от датчик дето отчита температурата и я показва на таблото льжливо!!!

--Как мислите какьв може да е проблема??? :help: :help:

Ами на термостата основната му функция е да отваря големия кръг (радиатора) когато температурата достигне около 80 градуса. При мен отваря малко над 80 според прибора на таблото. Показателно за отворен термостат е горещ долен маркуч от радиатора.
Топло от парното обаче би трябвало да имаш доста преди това.
Така както те слушам, може би имаш няколко проблема.
Или пък преценката ти колко е загрял мотора е субективна.
  • 0

879897.png


#11 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 02 декември 2006 - 20:10

Колега аз проблеми нямам проблем с парното имаш ти :blink: Тук по този начин не се пише :yahoo: тук се споделят проблеми и ремонти :welldone: Стрелката постоянно ли ти стои над 80 градуса или пада под 80? Няма нищо трудно да опишеш какво точно става след като запалиш автомобила :D
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#12 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 02 декември 2006 - 21:12

Колега аз проблеми нямам проблем с парното имаш ти :blink: Тук по този начин не се пише :yahoo: тук се споделят проблеми и ремонти :welldone: Стрелката постоянно ли ти стои над 80 градуса или пада под 80? Няма нищо трудно да опишеш какво точно става след като запалиш автомобила :D

Приятел не се коси---нов сьм ще го имам в предвид за напред. И все пак сори!

Значи паля на бензин изчаквам 2мин. и прехвьрлям на метан.Трьгвам на пьт (около 40км) през цялото време на таблото ми показва около 60гр.( 58-60-62 , та дори пада и кьм 55гр.). Спирам на място и температурата започва да се пакачва леко полеко кьм 75-78гр. При малко фурсажи на място (кото онзи ден когато ходих на регулировка на метана) покачва се темп. и като достигне 82гр. се включва перката.Перката вьрти около 25-40 сек. и спира, а температурата е паднала на 76-78гр.
Та значи за това става вьпрос.
  • 0

#13 Doi4i_n_W124

Doi4i_n_W124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 02 декември 2006 - 21:26

Направих процедурата дето ми е написал Lorinser---ефекта е нулев.
Ще го сменя веднага този термостат, ама тово ще стане в понеделник щото утре нито един магазен не работи. Ще пиша веднага след това да кажа кво е станало.


--!!!--Някой можели да ми каже кьде точно се намира тоя термостат? Как точно се сваля.......абе общо взето да опише щялата процедура, щото мисля да си го сменям сам--!!!-- :help: :help:

:FlagMB: :ok: :FlagMB: Ще сьм ви много благодарен :ok:
  • 0

#14 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 02 декември 2006 - 21:27

Бате смени си термостата и ти гарантирам че ще имаш парно трепач :ok: Не ръчкай нищо друго по хубавата кола ;) Успеха щее 100 процентов :FlagMB:
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#15 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 242 Мнения:

Публикувано 02 декември 2006 - 21:36

Има нещо гнило тука-чи как така уредът показва 62,маркучите се не барат(кои точно?Долният,от радиатора до блока пипа ли?),а на 82 се включва перката?И на толкова ли трябва да се влючи?Каде му се намира датчикът на перката?И кат постои на място,кат потеглиш,пак ли пада до 60 градуса???Щото ич не е хубаво да караш на 60 градуса(ако уредът правилно показва). Пък тез работи с трудното дигане на работна температура в движение биха се получили и при блокирал в отворено положение термостат...интересно...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни