Към съдържанието

  •  

Снимка

маслото на автоматикатрябва да се сменяме


  • Please log in to reply
75 мнения по тази тема

#61 panayot

panayot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Град:Сливен

Публикувано 25 юни 2007 - 00:09

Добре,какво масло използва,колко струва?Нищо не разбирам от англииски:(опиши ми как да го направя ако не те затруднява..


Ти ако имаш път към Сливен, може да ти помогна да го смениш маслото ти.
  • 0
w210 - 2001 E 200 CDI

#62 ndd

ndd

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 август 2007 - 17:26

[quote name='panayot' date='Jun 25 2007, 01:04 AM' post='49459']
Ок, сега ще обясня какво се прави за пълна смяна на маслото за 722.6 трансмисия.
......
Тук има някой снимки: http://www.mercedess.../Trans7226Fluid
.....
12. Идва вече по-сложната част да се източи останалата половина от маслото от хидротрансформатора. В предната част на трансмисията влизат 2 метални тръби. Трябва да отвиете дясната (дясната тръба е тази под седалката на пътника от пред, а не тази под шофьорската седалка, дясната тръба влиза в трасмисията на по-високо място другата тръба). Това беше най-трудната част защото е стегната доста и е с меден уплътнител в който болта се е врязал. Ако намерите същите медни уплътнения после може да ги смените с нови. Аз не ги смених и не тече.
След като откачите тръбата, наденете на нея маркуча, за да избегнете разпнъскване на маслото навсякъде след запалване на двигателя. Маслото следва да потече от тръбата а не от дупката в трансмисията. Тази тръба връща охладеното масло от охладителя обратно в трансмисията. Би триябвало някъде където тръбата в включва в трансмисията да има стрелка сочеща към задницата на колата. Аз такава стрелка не видях. Но ако потече масло от тръбата когато се запали двигателя, значи е правилната тръба. (Да не се пали още двигателя)
.....


Колега,

на посочения линк, не пише че трябва да се пали двигателя за да се източи хидротрансформатора, а че се превърта и се източва от някаква пробка с шестограм. Малко е объркващо...
Къде е истината???
  • 0

#63 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 13 август 2007 - 17:34

старите автоматици имат пробка със шестограм новете нямат пропка понеже твърдят ,че маслото не се сменя
при тях се прави процедурата с тръбичките и паленето на двигателя
  • 0

#64 ndd

ndd

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 август 2007 - 17:41

старите автоматици имат пробка със шестограм новете нямат пропка понеже твърдят ,че маслото не се сменя
при тях се прави процедурата с тръбичките и паленето на двигателя


Как да разбера моя от кои е? Номера е 722612 00 768705 ?
  • 0

#65 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 13 август 2007 - 18:34

от новите нямаш пробка и се прави процедурата с тръбите ако искаш
  • 0

#66 panayot

panayot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Град:Сливен

Публикувано 13 август 2007 - 20:31

Ами линка само заради снимките съм го дал. По-новите автоматици нямат пробка но иначе всичко изглежда по същия начин.
  • 0
w210 - 2001 E 200 CDI

#67 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 05 септември 2007 - 15:38

здравейте на всички,аз също карам С250ТД 97г.септември.по вин номера излиза че скоростната кутия е 722 612 00 595390,според горните постове ще рече че и мойта е без пробка ама има,сменях маслото и момчето първо източи от голямата пробка,после превърташе,и отви някаква пробка с шестограм и от там изтече бая масло.значи може би на нчкой има ,на други не.
  • 0

#68 operator

operator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Град:Раковски

Публикувано 08 септември 2007 - 23:14

Здравейте, взех си бус 210D 91година, атоматик.. от приятел.. и ми каза ,че маслото на автоматика е за смяна.. какво масло(колко),филтър и гарнитура да взема.. и колко пара ще легне с работата по смяната..

някой читав сервиз в Пловдив където могат да свършат тая работа..
  • 0

#69 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 септември 2007 - 01:36

http://www.liqui-mol.../index_oiltable

Кликни клинкалото горе и ще ти каже какво масло ти трябва и колко масло събира,филтъра гледай да е оригинален,че може да ти прави проблеми после,цялата работа е около час та си сметни колко пари ще ти излезе,гледай да е някой кадърен и бакшиша му да е добър,че си бало мамата,тая седмица сам на тема АВТОМАТИЦИ и ми пуши главата и на мен.
  • 0
.

#70 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 13 септември 2007 - 18:49

Някой може ли да ми каже как да си сменя маслото на раздатката на W124 300 D Turbo 4-matic намирам пропка за изтакане а за наливане немога да намеря?
И какво масло трябва?
  • 0

#71 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 септември 2007 - 22:51

Някой може ли да ми каже как да си сменя маслото на раздатката на W124 300 D Turbo 4-matic намирам пропка за изтакане а за наливане немога да намеря?
И какво масло трябва?




Виж добре номер 71 и номер 74
Публикувано изображение


Маслото е АТФ-0,7 лтр
  • 0

#72 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 371 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 14 септември 2007 - 07:57

Първите признаци за смяна на маслото са неравномерно включване на скоростите както и увличaне при превключване.Ако малко се забавиш със смяната на маслото и сменяш скоростната кутия,че трудно ги правят.Мани ги какво пишат,сменяй си редовно маслото,те и антифриза на някои модели го дават смяна на 15 години ма и там реват хората.

Пръчка за мерене се прави,ако те интересува как пиши и ти намирам инфото,но ако сам на твое място направо си сменям и после само ходя да ми го проверяват.

Автоматика на моя С200 kompr 2001 г. започна да влиза в авариен режим /т.е. само на 3-та ск./ и се оказа че е от датчик на кардана, който се намира в ск. кутия и от него автоматика взима информация за скоростта на движение на а-ла. Смених датчика и по презумпция и маслото с филтъра на скоростите /след като бях източил вече старото/. Колата е на 70 хил. км. и сега ефкта е очевиден - превключва много по - мазно. Мисълта ми е че и на мене ми казаха , че това масло е вечно но като се прави някакъв ремонт е желателно и полезно да се смени. Не знам какво масло са ми сипали. Ремонта го правих в сервиза на Петко на ул"Братя Миладинови" а там нямат тайни за марката.
  • 0

#73 mimo73

mimo73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна
  • Автомобил:
    W203,2002 2,2 CDI

Публикувано 14 септември 2007 - 18:37

здравейте на всички,аз също карам С250ТД 97г.септември.по вин номера излиза че скоростната кутия е 722 612 00 595390,според горните постове ще рече че и мойта е без пробка ама има,сменях маслото и момчето първо източи от голямата пробка,после превърташе,и отви някаква пробка с шестограм и от там изтече бая масло.значи може би на нчкой има ,на други не.

аа сега,каде е истината??????или само теории а на практика всичко е различно??
  • 0

#74 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2007 - 18:56

аа сега,каде е истината??????или само теории а на практика всичко е различно??




Истината е в проверката!
Превърташ и гледаш за пробка на турбината!
Модела на кутията и каталожния номер на кутията са две различни неща с много общи цифри!
Гледа се след 6-тия знак на номенклатурата,месеца на вграждане,един куп забележки в програмата за ремонт и резервни части и се разбира има ли пробка или не!
На практика тези употребявани коли като сдробят турбината и идат да е сменят в сервиза им се монтира новата турбина която няма пробка,но има 210,,....163 и некои други на които са вграждани автомати с пробка на турбината-до изчерпване на наличности!

Проверявайте !
  • 0

#75 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 септември 2007 - 21:43

Някой може ли да ми каже как да си сменя маслото на раздатката на W124 300 D Turbo 4-matic намирам пропка за изтакане а за наливане немога да намеря?
И какво масло трябва?

ЕЕЕЕЕ най после някой да ми покаже както трябва МЕРСИ МНОГО (LYNX) трябва да черпя c(_) c(_) c(_) :icon_welldone:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни