![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-2381.jpg?_r=0)
Мнение за конкретен W140
Започната от Милослав, 06 сеп 2011 - 20:37:39
176 мнения по тази тема
#121
Публикувано 11 септември 2011 - 08:40
В края на краищата се стигна до явния извод - всяко нещо си има цена, която си заслужава да бъде платена за него.
С-класата има като минимум две сериозни редимства: много по-икономична е като разход (вероятно и като консумативи и части, не знам) и е много по-компактна, което в градски условия не е последния аргумент за много шофьори.
По отношение на екстрите, С класата от по-късните години има повече еър бегове, по-модерни двигатели (нисък разход), по-модерна концепция на окачването (разбира се, личи си при сравнение с предходния модел от същото ниво).
И поради спора, не получих отговор на питането ми, защо трябва да се обърне особено внимание на биалетките, тампоните на мотора и горни/долни носачи.
С-класата има като минимум две сериозни редимства: много по-икономична е като разход (вероятно и като консумативи и части, не знам) и е много по-компактна, което в градски условия не е последния аргумент за много шофьори.
По отношение на екстрите, С класата от по-късните години има повече еър бегове, по-модерни двигатели (нисък разход), по-модерна концепция на окачването (разбира се, личи си при сравнение с предходния модел от същото ниво).
И поради спора, не получих отговор на питането ми, защо трябва да се обърне особено внимание на биалетките, тампоните на мотора и горни/долни носачи.
#122
Публикувано 11 септември 2011 - 08:41
ако искаш да видиш какво ще имат семейните автомобили след 10 години - виж какво има в S class днес.
Самурай, ти сам го каза, когато се коментираше твоята кола хората реагираха различно - задай си въпроса ЗАЩО! Може би защото коментарите са били РАЗЛИЧНИ!
Няма нищо по-разтоварващо на планетата от възможноста за диалог с умни и начетени хора !!!!!!!!!
Мамка му! Радвам се че си отворих очите и се преместих тук!!! Не само звездите ми го говорят...
![:rolleyes](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
Е,поклон пред повечето тук!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#123
Публикувано 11 септември 2011 - 09:04
И поради спора, не получих отговор на питането ми, защо трябва да се обърне особено внимание на биалетките, тампоните на мотора и горни/долни носачи.
Благо,тези неща са най-малкият ти проблем и аз ти пожелавам да попаднеш на кола която има проблем само там!
Не бих нарекъл разхода на Ц клас предимство пред Тупана. По скоро бих казал че за да бягаш в коридира на на-добрите и да бъдеш от първите е необходимо да имаш подготовка която е градена с години и е взаимствана само от най-добрите в дисциплината:
Но с това не целя да оплюя Ц клас,просто модела има други предназначения!
1000 метра с биг Бенц са повече от достатъчни да се затвърди любовта от първият поглед която всички нормални Мерцоводи сме изпитвали при вида не само на исполина внук 140 ами и на баща му и дядо му от същата прекрасна и неповторима сглобка!!!
Респект към модела! И в гроба ще го обожавам и там ще се разправям с неразбраните съседи!
Успех,късмет и не забравяте че Биг Бенц винаги ще е най-отпред!
![:whistle2](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/whistle2.gif)
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#124
Публикувано 11 септември 2011 - 09:13
Благо , обърни внимание на тези неща , защото . Биалетките , често се разбиват и тропат.А тампоните на мотора , може да не са сменяни от когато е създадена колата . Хубаво е колата да е изрядна от към тези неща.Ако тампоните на носача са само напукани , това не ти е проблем.Но ако са яко скъсани и смачкани , тогава трябва да ги смениш.Все пак тоя носач , държи много от нещата по окачването.
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#125
Публикувано 11 септември 2011 - 20:47
Скъпи са горните носачи - 260 лв. средна ръка качество (Фери, Мууг), Лемфьордер - 360 лв.
Друго скъпо май няма, но пък са много чарколяци.
Друго скъпо май няма, но пък са много чарколяци.
#126
Публикувано 11 септември 2011 - 20:52
Хем си прав, хем не си:В края на краищата се стигна до явния извод - всяко нещо си има цена, която си заслужава да бъде платена за него.
С-класата има като минимум две сериозни предимства: много по-икономична е като разход (вероятно и като консумативи и части, не знам) и е много по-компактна, което в градски условия не е последния аргумент за много шофьори.
По отношение на екстрите, С класата от по-късните години има повече еър бегове, по-модерни двигатели (нисък разход), по-модерна концепция на окачването (разбира се, личи си при сравнение с предходния модел от същото ниво).
И поради спора, не получих отговор на питането ми, защо трябва да се обърне особено внимание на биалетките, тампоните на мотора и горни/долни носачи.
Прав си, че Ц-класата е компактна и икономична, ама не и с 8 или 12 цилиндров двигател.
Ако се сдобиеш с подобно изчадие(Ц-клсда с 8 цилиндъра), бързо ще разбереш, че поддръжката е малко по-скъпа от С-класа със същия двигател
Еърбезите не са екстри, те са високотехнологичен начин да икономисаш желязо, карат те да се чувстваш безопасно, а всъщност не помагат ако си без колан, дори не се отварят...
Ц-клсата покрива съвсем различна пазарна ниша и да я сравняваш с С-класа е неправилно.
Все едно да сравняваш ябълки с полусинтетично масло.
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 12 септември 2011 - 00:03
Стига с тва HTC бре -сричаш :)
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#127
Публикувано 11 септември 2011 - 22:29
Е нали са на един пазар - автомобилния. Все едно ябълки и круши.
Освен това не аз я сравнявам - леко се включих в разговора, защото ми станаха интересни различните гледни точки.
Иначе, както ти каза - за всеки пътник си има ниша и не може едната ниша да се правим, че я няма. Не всеки може да си позволи С класа, а май и не всеки го иска.
Освен това не аз я сравнявам - леко се включих в разговора, защото ми станаха интересни различните гледни точки.
Иначе, както ти каза - за всеки пътник си има ниша и не може едната ниша да се правим, че я няма. Не всеки може да си позволи С класа, а май и не всеки го иска.
#128
Публикувано 11 септември 2011 - 23:12
Една вечер да се напия и изтървах хранилката дее*а ,са мноу ме е яд!
Към колегата който беше пуснал темата: Просто се обади преди следващо ходене да отидем повече хора ,които са имали или имаме такава и малко или много им знаем болешките. (аз лично знам всичко ,защото всичко съм ремонтирал ,но това е друга тема)
В профила ми има телефон ,а аз го имам на другите ,така че просто се обади когато си харесаш 140-ка.
Поздрави и да си купите по една по нова кола ,та макар и Дачия да видите тогава какво е кола
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:madcroud](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/madcroud.gif)
Към колегата който беше пуснал темата: Просто се обади преди следващо ходене да отидем повече хора ,които са имали или имаме такава и малко или много им знаем болешките. (аз лично знам всичко ,защото всичко съм ремонтирал ,но това е друга тема)
В профила ми има телефон ,а аз го имам на другите ,така че просто се обади когато си харесаш 140-ка.
Поздрави и да си купите по една по нова кола ,та макар и Дачия да видите тогава какво е кола
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:wacko](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wacko.gif)
![:wind14](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wind14.gif)
NO PAIN - NO GAIN!
#129
Публикувано 14 септември 2011 - 17:51
Момчетааааа,
Няколко дни не съм влизал и гледам темата набъбнала![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Само да кажа че няма да я взимам тази кола.
Отказах се от нея и от факта че колата не е това което пише, след проверка на ВИН му казах на човека, той продължава да си бае неговото и така ...
В140 е един път и не се сравнява, простичко е ....
Искам да благодаря на всички ви за разясненията и подкрепата, наистина сте екип и винаги готови да помогнете.
Нека да почакаме, да видим какво ще излезе, пък нищо не се знае - ески има
Няколко дни не съм влизал и гледам темата набъбнала
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Само да кажа че няма да я взимам тази кола.
Отказах се от нея и от факта че колата не е това което пише, след проверка на ВИН му казах на човека, той продължава да си бае неговото и така ...
В140 е един път и не се сравнява, простичко е ....
Искам да благодаря на всички ви за разясненията и подкрепата, наистина сте екип и винаги готови да помогнете.
Нека да почакаме, да видим какво ще излезе, пък нищо не се знае - ески има
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#130
Публикувано 14 септември 2011 - 19:35
Милославе ,защо не идеш да хвърлиш един поглед на този http://nfs.mobile.bg...6505&f1=details ,малко е сбирток но пък с парите които са разликата между този и онзи предишният ще го вкараш в ред.А пък и от газовата ще искараш пара ,щом не си почитател на този вид гориво.
#131
Публикувано 14 септември 2011 - 22:14
Тоя курник не бих го купил. Освен това май съм го виждал да идва в УНСС доста пъти. Караше се на уволнение.
Някакъв текстил по вратите пък кожа по седалките, някакви бели километражи, S600 лепенки,вътре яко захабено.....
Някакъв текстил по вратите пък кожа по седалките, някакви бели километражи, S600 лепенки,вътре яко захабено.....
#132
Публикувано 14 септември 2011 - 22:36
Див ужас,туй и 100 000 нема ти стигнат да го стегнеш.Се едно баба ти да стане на 20г.Тя и Лили Иванова се пробва,ма....Милославе ,защо не идеш да хвърлиш един поглед на този http://nfs.mobile.bg...6505&f1=details ,малко е сбирток но пък с парите които са разликата между този и онзи предишният ще го вкараш в ред.А пък и от газовата ще искараш пара ,щом не си почитател на този вид гориво.
Не се бъзикайте с човека,не е колегиално.
Никога не оставям магарето си в калта.
#133
Публикувано 15 септември 2011 - 11:19
Не се бъзикам ,а съвесем сериозно го казвам,по добре да вземе нещо на някаква що годе ниска цена и после да вкара 3000 - 4000лв и да стане тип топ отколокото оня за 9000лв (или колкото го е спазарил)и пак да налее от порядъка на 3000лв в добре замазани и скрити дефекти.Така поне аз виждам нещата и си е лично мое мнение разбира се.
#134
Публикувано 15 септември 2011 - 17:53
3000 няма да покрият много ремонти. Криво-ляво консумативи ще смени, но ако излезе нещо по основни агрегати, ще бере ядове.
#135
Публикувано 16 септември 2011 - 08:14
ЕЕее брат ,ти нищо не каза! как 3000 лв за консумативи ,товае несериозно ,ти в БС ли си поддържаш колата?
NO PAIN - NO GAIN!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни