Колко келвина взе ? В крайна сметка по-доволен ли си от оригиналните фарове ?
Ксенон h4 за W124
Започната от dilqnski, 04 сеп 2011 - 21:10:06
79 мнения по тази тема
#61
Публикувано 09 септември 2011 - 20:44
Честито 
Колко келвина взе ? В крайна сметка по-доволен ли си от оригиналните фарове ?
Колко келвина взе ? В крайна сметка по-доволен ли си от оригиналните фарове ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#62
Публикувано 12 септември 2011 - 14:33
Честито
Колко келвина взе ? В крайна сметка по-доволен ли си от оригиналните фарове ?
Този въпрос го задаваш малко предварително така да се каже.
Питай го след като е карал поне веднъж в дъждовно време и то извънградско.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#63
Публикувано 12 септември 2011 - 20:18
Пак взех 6000к,ма пак си светят бяло,не синьо,ма затова ми е все тая.Иначе по силно осветяват от оригиналните.На къси обикновените крушки,колкото и коли да съм имал,без халогените,не става,та сега си свети добре.След първия дъжд,ще е решението/окончателното/,че нещо Кънев,не го разбрах.Честито
Колко келвина взе ? В крайна сметка по-доволен ли си от оригиналните фарове ?
Никога не оставям магарето си в калта.
#64
Публикувано 13 септември 2011 - 08:39
Ами ако караш в дъждовно време си е най-добрия тест за "афтърмаркетските" /боже написах го... / ксенонови системи.
За повечето ксенони от афтърмаркета /почти всички - 94%/ като вали вечер и става почти непрогледен мрак,/освен ако не караш градско по добре осветени улици/ което си е напълно в рамките на нормалното, понеже светлината излизаща от фара е почти на 100% монохроматична ,/обърнете внимание на факта че по време на управление на автомобил "снабден" с афтърмаркетна ксенонова осветителна система имате доста намалено цветоусещане/ и на всичко отгоре има доста добре изразен "облак" в зоната над нивото на светене /жалко за насрещно движещите се/ Спасението е едно - включваш халогените. И какво правим в края на краищата, освен факта че тъпчем джобовете на търгашите? - Нищо.
Ей това е ... не е кой знае какво ...
Поздрави
За повечето ксенони от афтърмаркета /почти всички - 94%/ като вали вечер и става почти непрогледен мрак,/освен ако не караш градско по добре осветени улици/ което си е напълно в рамките на нормалното, понеже светлината излизаща от фара е почти на 100% монохроматична ,/обърнете внимание на факта че по време на управление на автомобил "снабден" с афтърмаркетна ксенонова осветителна система имате доста намалено цветоусещане/ и на всичко отгоре има доста добре изразен "облак" в зоната над нивото на светене /жалко за насрещно движещите се/ Спасението е едно - включваш халогените. И какво правим в края на краищата, освен факта че тъпчем джобовете на търгашите? - Нищо.
Ей това е ... не е кой знае какво ...
Поздрави
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#65
Публикувано 13 септември 2011 - 09:29
Ееее.. немога да се съглася с теб.
Ти карал ли си 124 с хубав ксенон ??
Или в момента разговора е от това какво е четено някъде ?
С най-голямо удоволствие когато се видим.. ще ти покажа 124.. на която афтърмаркет ксенона свети по-добре от нормалните крушки и най-странното за теб.. не заслепява
Ти карал ли си 124 с хубав ксенон ??
Или в момента разговора е от това какво е четено някъде ?
С най-голямо удоволствие когато се видим.. ще ти покажа 124.. на която афтърмаркет ксенона свети по-добре от нормалните крушки и най-странното за теб.. не заслепява
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#66
Публикувано 13 септември 2011 - 10:19
Естествено че съм карал.
Едвам го изтраях.
Че и скъпичак беше.
Това което пиша не са само сухи данни, а наблюдения и личен опит.
Афтърмаркетна ксенонова система която свети "в графика" и не заслепява - о, това наистина трябва да се види.
Наистина - много ми е любопитно.
Само че като го сложим на стенда, да не вземат да се появят "незначителни" форсмажорни обстоятелства по отношение на наблюдаваните резултати?
Да не би да си с монтирани "тунинг" фарове с "лупи" ?
Ако е така, тогава вече говорим за съвсем друга бира както се казва.
П.С.
"Няма по-глух от този който не иска да чуе, и няма по-сляп от този който не иска да види ..."
Ха сега -
Едвам го изтраях.
Че и скъпичак беше.
Това което пиша не са само сухи данни, а наблюдения и личен опит.
Афтърмаркетна ксенонова система която свети "в графика" и не заслепява - о, това наистина трябва да се види.
Наистина - много ми е любопитно.
Само че като го сложим на стенда, да не вземат да се появят "незначителни" форсмажорни обстоятелства по отношение на наблюдаваните резултати?
Да не би да си с монтирани "тунинг" фарове с "лупи" ?
Ако е така, тогава вече говорим за съвсем друга бира както се казва.
П.С.
"Няма по-глух от този който не иска да чуе, и няма по-сляп от този който не иска да види ..."
Ха сега -
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#67
Публикувано 13 септември 2011 - 10:50
Ееее.. немога да се съглася с теб.
Ти карал ли си 124 с хубав ксенон ??
Или в момента разговора е от това какво е четено някъде ?
С най-голямо удоволствие когато се видим.. ще ти покажа 124.. на която афтърмаркет ксенона свети по-добре от нормалните крушки и най-странното за теб.. не заслепява![]()
Ама искам и да си размените колите за едно кръгче, и ти да караш неговата срещу твоята нощно време - за да си сигурен, че не заслепява
#68
Публикувано 13 септември 2011 - 11:29
Като завали,ще ви кажа.Ксенона,го сложих,да си начешя крастата,иначе при една издънка и съм го свалил.Затова направих темата,за да се изяснят нещата,кой е доволен и кой не.
Никога не оставям магарето си в калта.
#69
Публикувано 13 септември 2011 - 11:40
Съгласен съм веднага
Форсмажори колкото искат 
Лупи .. на моята кола не бих си го причинил да ти кажа честно
От скоро съм с "кристалки" , но имах в предвид , че старите фарове не заселпявха (беше странно за мен.. ама и факт
). А тия сега светят далеч по чисто
Стани с 2те ръце подкрепям да го направим
Аз съм го правил срещу моята кола (без да искам.. ама се случи
)
Лупи .. на моята кола не бих си го причинил да ти кажа честно
От скоро съм с "кристалки" , но имах в предвид , че старите фарове не заселпявха (беше странно за мен.. ама и факт
Стани с 2те ръце подкрепям да го направим
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#70
Публикувано 14 септември 2011 - 14:35
Колеги аз съм с ксенон на 124ката и съм много доволен ала се подлъгах и сложих 4300К това е заводския цвят на светлината ама за лупи вземи си малко по скъп и да е около 5000К и ти си човека.
КОЛЕГИ СЛЕД КАТО СЛОЖИТЕ КСЕНОН СИ РЕГУЛИРАЙТЕ ФАРОВЕТЕ НА КЪСИ СВЕТЛИНИ ЩОТО ВАДИТЕ ОЧИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
КОЛЕГИ СЛЕД КАТО СЛОЖИТЕ КСЕНОН СИ РЕГУЛИРАЙТЕ ФАРОВЕТЕ НА КЪСИ СВЕТЛИНИ ЩОТО ВАДИТЕ ОЧИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#71
Публикувано 14 септември 2011 - 15:14
Patrikov,за какви лупи викаш,или пък сложи,някъде точка,та да се сетим нещо.Колеги аз съм с ксенон на 124ката и съм много доволен ала се подлъгах и сложих 4300К това е заводския цвят на светлината ама за лупи вземи си малко по скъп и да е около 5000К и ти си човека.
КОЛЕГИ С
Никога не оставям магарето си в калта.
#72
Публикувано 16 септември 2011 - 19:57
Това е фар от МБ 140ка S класа късата светлина е с лупаPatrikov,за какви лупи викаш,или пък сложи,някъде точка,та да се сетим нещо.
Прикачени файлове
#73
Публикувано 16 септември 2011 - 20:08
А ето и как стоят такива подобни лупи.
0895577777.jpg 52,51K
45 Брой сваляния
11262095450910356_2.jpg 54,31K
45 Брой сваляния
0895577777.jpg 52,51K
45 Брой сваляния
11262095450910356_2.jpg 54,31K
45 Брой сваляния
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#74
Публикувано 16 септември 2011 - 23:11
Patrikov,не сподели,как светят в дъждовно.
Представяте ли си не е валяло от сто години.Не мога да си пробвам фаровете
Представяте ли си не е валяло от сто години.Не мога да си пробвам фаровете
Никога не оставям магарето си в калта.
#75
Публикувано 16 септември 2011 - 23:12
Басии и якотоА ето и как стоят такива подобни лупи.
0895577777.jpg 52,51K 45 Брой сваляния
11262095450910356_2.jpg 54,31K 45 Брой сваляния
Ако не се лъжа и на Гангста Мен номера му беше 5455
Този пост е редактиран от Batev: 16 септември 2011 - 23:13
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








