Ксенон h4 за W124
Започната от dilqnski, 04 сеп 2011 - 21:10:06
79 мнения по тази тема
#31
Публикувано 05 септември 2011 - 17:16
Лилов.. прав си брадър...
Не съм казвал , че луксима е дъ бест като цяло.. просто на българския пазар , за тази ниска цена , смятам , че техните китайски ментета са с най-добро качество.
Коцка.. гадно ти е щото не са регулирани.. мога да карам срещу теб когато където както кажеш
Също така е факт.. че тия 50 лв ти спестяват доста нерви и прочее . То е казано - евтиното винаги излиза по-скъпо
Ето и 2 снимчици пресни пресни от днес...как светят 5000к на Луксима Н4
(държа да отбележа , че на десния фар блика който се вижда е от слънцето , не от фара )
05092011586.JPG 2,57MB 58 Брой сваляния 05092011587.JPG 1,64MB 56 Брой сваляния
Не съм казвал , че луксима е дъ бест като цяло.. просто на българския пазар , за тази ниска цена , смятам , че техните китайски ментета са с най-добро качество.
Коцка.. гадно ти е щото не са регулирани.. мога да карам срещу теб когато където както кажеш
Също така е факт.. че тия 50 лв ти спестяват доста нерви и прочее . То е казано - евтиното винаги излиза по-скъпо
Ето и 2 снимчици пресни пресни от днес...как светят 5000к на Луксима Н4
(държа да отбележа , че на десния фар блика който се вижда е от слънцето , не от фара )
05092011586.JPG 2,57MB 58 Брой сваляния 05092011587.JPG 1,64MB 56 Брой сваляния
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#32
Публикувано 05 септември 2011 - 17:46
Напълно подкрепям Лилов с тезата за ''качествените ксенони''
By Batev
#33
Публикувано 05 септември 2011 - 17:48
Дано това да е на дълги, защото ако е на къси - ще заслепява наред.
Ако е на къси като се застане пред фара по централната му ос, осветената част трябва да е САМО отгоре. Отдолу трябва да е като отрязано в средата, и делителната линия да върви по контура на разсейвателя на стъклото.
Ако е на къси като се застане пред фара по централната му ос, осветената част трябва да е САМО отгоре. Отдолу трябва да е като отрязано в средата, и делителната линия да върви по контура на разсейвателя на стъклото.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#34
Публикувано 05 септември 2011 - 17:56
Аз като сложих 6к на луксима и нямаше кола която да не ми присветне , дори съм има точно 36 случая когато отсреща колите са спирали да ме изчакат да мина , а пред мене беше ден.Заслужаваше си всяка една стотинка .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#35
Публикувано 05 септември 2011 - 17:58
....Заслужаваше си всяка една стотинка
Ужас ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#36
Публикувано 05 септември 2011 - 18:07
Кънев предполагам , че за мен питаш дали съм на дълги ?
Не.. на къси съм.. и мога да ти кажа , че не заслепявам.. отиваме където когато кажеш
Преди 2 дни минах на реглаж на фаровете.. и хората ги направиха точно по контурите.. и все пак.. мисля виждаш , фаровете не са оригинални.. светенето при тях е съвсем различно от оригиналните рефлектори.
Трифка , това което написа звучи много не приятно :X
Регулирал ли си ги ? Защо са били толкова заслепителни ?
Не.. на къси съм.. и мога да ти кажа , че не заслепявам.. отиваме където когато кажеш
Преди 2 дни минах на реглаж на фаровете.. и хората ги направиха точно по контурите.. и все пак.. мисля виждаш , фаровете не са оригинални.. светенето при тях е съвсем различно от оригиналните рефлектори.
Трифка , това което написа звучи много не приятно :X
Регулирал ли си ги ? Защо са били толкова заслепителни ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#37
Публикувано 05 септември 2011 - 18:07
Трифка Бате на H 4 бате крушката идва по дълга и светлината се вдига нагоре.
Мисля, че трябва да си регулираш фаровете....макар и ако трябва ръчно от фаровете отгоре.
Ако толкова много им пречиш регулирай ги броо
Мисля, че трябва да си регулираш фаровете....макар и ако трябва ръчно от фаровете отгоре.
Ако толкова много им пречиш регулирай ги броо
By Batev
#38
Публикувано 05 септември 2011 - 18:29
Регулираха ги в един от най големите ел.сервизи в Плевен , а там момчетата си разбират от работата .
Пътувах за Габрово и преди Севлиево един камион буквално спря и ме изчака и мене ми стана кофти и спрях на една стена и ги свалих много ниско и пак заслепяваха.Сега като излизам с бащината 124-ка и проблема е същия . Някъде имах снимки как светят , ще ги намеря и ще ги постна.
Пътувах за Габрово и преди Севлиево един камион буквално спря и ме изчака и мене ми стана кофти и спрях на една стена и ги свалих много ниско и пак заслепяваха.Сега като излизам с бащината 124-ка и проблема е същия . Някъде имах снимки как светят , ще ги намеря и ще ги постна.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#39
Публикувано 05 септември 2011 - 18:32
Ето ги и снимките :
Прикачени файлове
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#40
Публикувано 05 септември 2011 - 18:58
Бате.. ти имаш някакъв доста голям проблем с тия фарове...
Я виж дали неможе да регулираш самите фарове от болтовете да слезат на долу ?
Светиш буквално в небесата.. а тези разбиращите си от работата.. как са те пуснали изобщо с тия фарове на улицата ? Нали гледат там графики това ти онова ти ???
Я виж дали неможе да регулираш самите фарове от болтовете да слезат на долу ?
Светиш буквално в небесата.. а тези разбиращите си от работата.. как са те пуснали изобщо с тия фарове на улицата ? Нали гледат там графики това ти онова ти ???
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#41
Публикувано 05 септември 2011 - 21:27
Брат , фаровете са си стандартни за 124-ка с перфектен рефлектор , все едно бяха от завода тия фарове.Колкото и да ги регулирам , все светеха и си виждах дърветата и пътя отлично.Редовно като пътувах през нощта и виждах ястребите и врабчетата.Идеята ми е , дилянски да уцели правилния ксенон и да няма ядове
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#42
Публикувано 05 септември 2011 - 21:32
Звучи ми направо нереално.. честно.
Аз дори бях с ДЕПО фарове.. с чисти рефлектори... дори 2та фара бяха малко различни един от друг... и въпреки това светеха перфектно... :X
Само десния.. който беше по дефектен.. имаше лек блик на дясно..
Немога да си обясня какво се е случило при теб..
Аз дори бях с ДЕПО фарове.. с чисти рефлектори... дори 2та фара бяха малко различни един от друг... и въпреки това светеха перфектно... :X
Само десния.. който беше по дефектен.. имаше лек блик на дясно..
Немога да си обясня какво се е случило при теб..
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#43
Публикувано 05 септември 2011 - 21:45
Става тва че като сложиш много скапан ксенон се получава дефокусиране на светлината.
Тоест: балончето с газът, от което се излъчва светлината, не е на точното място, а е изместено(поради лоша отливка). от там се променя и фокусът и започва да бие светлина И нагоре.
Отделно, сигурен ли си че ти работят регулиращите болтове на фаровете?
Това е много неприятно и трябва да го оправиш, защото ще очистиш някой без да искаш.
Тоест: балончето с газът, от което се излъчва светлината, не е на точното място, а е изместено(поради лоша отливка). от там се променя и фокусът и започва да бие светлина И нагоре.
Отделно, сигурен ли си че ти работят регулиращите болтове на фаровете?
Това е много неприятно и трябва да го оправиш, защото ще очистиш някой без да искаш.
#44
Публикувано 05 септември 2011 - 21:49
Ами не знам братле , все едно имах 4 фара , ама ксенона ми беше някакъв нова генерация , в луксима ми казаха , че бил мн добър.Както и да е колата е история вече . Дилянски успех братле , дано се оправиш.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#45
Публикувано 05 септември 2011 - 21:54
За NG ли става дума ???
И мен ме офертираха , че бил читав ама само като видях баласта какъв е... и избягах с 200..
На еската сложих Премиум.. на 124ката съм със Слим.. и качеството е съвсем различно :X
То и за това NG е 119 лв... а би-то със слим баласт е 259 (от скоро) лв
И мен ме офертираха , че бил читав ама само като видях баласта какъв е... и избягах с 200..
На еската сложих Премиум.. на 124ката съм със Слим.. и качеството е съвсем различно :X
То и за това NG е 119 лв... а би-то със слим баласт е 259 (от скоро) лв
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни