Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ксенон h4 за W124


  • Please log in to reply
79 мнения по тази тема

#46 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 05 септември 2011 - 22:12

Досега в моята скромна практика /не повече от 200 коли/ не съм видял ксенон да направи правилната графика. В най добрия случай свети на черта като халоген за мъгла.
  • 1
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#47 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 05 септември 2011 - 22:51

http://luxima.bg/BI-...HiLow-SLIM.html

Ето този ми е ксенона.И в никакъв случай не прави черта като халоген.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#48 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2011 - 23:04

че моя е същия :o
проблема да не е от тия 1000к ??
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#49 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 септември 2011 - 23:19

Повече контрол трябва...по техническите прегледи.

Колите с фабричен кесенон обикновено имат система за автоматично нагласяне на фаровете.

Не че след първото сваляне на фаровете, заради пребоядисване след лек удар, всичко вече е същото.

Заслепявали са ме много коли, уж с фабричен ксенон, на които левия фар е светил по-високо от десния, но самоделките са далеч най-лошите.

Интересното е че всеки с ксенон вярва че неговият никого не заслепява. Заслепявали са ме и с обикновени фарове. Регулирани наобратно.

Последните 3 пъти като взимах рент-а-кар, ги регулирах пред блок на стената, че левите фарове светеха по-високо.

Дилянски, пробвай да ги захраниш от друго място - не от бобината. Възможно е бобината да смущава електронния баласт на ксенона, който си е имулсно захранване само по себе си. А и не знам дали сечението на захранващите кабели към бобината е достатъчно.

Не съм спец по ксеноните, но съм чувал че някои китове имат допълнителната екстра - да лъжат индикатора че към него в вързан обикновения фар. Така индикаторът може да се ползва за останалите крушки.
  • 1

#50 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 05 септември 2011 - 23:26

Много съм благодарен на всички колеги,че споделиха мнението си за хсенон системите.Този където си купих,отива на боклука.Намерих вносители с гаранция и уговорка,че след като го монтирам,вечерта се качваме и гледаме.Свети ,плащам,не свети,свалям.Не бих дал 50лв за монтаж,ма никога.То монтажа не е философия и т.н.Бих се набутал с някой ментак,но пари за монтаж,SORRY,все още имам нерви за трошене.Важното е,че някой с моя модел фарове,казаха,че са по-доволни,от колкото с крушките.Не бях запознат със келвините/май тъй се викаха/,ма и това се по избистри.Сложих си крушките,ма до една седмица,май ще ми мине,та ще има още проби.Трябва да знам,става или не.Според мен не е негова работа.На китайците им вярвах,малко повече,ма пак ме накараха да внимавам,големи са гадове.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#51 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2011 - 23:39

Аз също мислех да не ги давам.. но за 2 години гаранция си заслужава и ще ти кажа защо не съжалявам. След като Павката лееекичко ни подпря... едната ми крушка неможеше да превключва къси/дълги... отидох.. гаранционна смяна (спестиха ми 70 лв колкото струва крушката в Луксима). После.. ми дадоха нова и другата която беше здрава.. за да няма разминаване в светенето (още 79 лв).
И така.. з тия 50 лв.. си спестих около 150-60 :)

Иначе.. успех.. надявам се да попаднеш на твоя ксенон.. и наистина да разбереш защо всички "проглеждат" с него :)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#52 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 06 септември 2011 - 08:42

http://luxima.bg/BI-...HiLow-SLIM.html

Ето този ми е ксенона.И в никакъв случай не прави черта като халоген.


Ако не те затруднява дай една снимка не на фаровете, а на отпечатъка който правят на стена от около 5 - 6 метра да им видим зоните /графиката/ Задължително на къси светлини, без хора в колата, и с регулатор на ъгъла на вертикално осветяване в положение "0" Фотоапарата да се държи на средата на горната лайсна на челното стъкло /предното/ Па да видим тогазинка "кон боб яде ли" Може пък и да са читави. Ако направи осветяване което да се доближи на 80% от заводското, аз съм първия който веднага на момента ще си заръчам от тези вносители /само че 4300К/ А-а за малко да забравя - сектора над разделителната линия на светимост да не стои в мъгла, че точно нея псуват всички по пътищата.

Да ни е честито Съединението.

Честит Празник на Всички
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#53 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 09:13

На 10м. от колата, на вертикална стена, гониш фокусна точка на 1м. от земята, Десния фар примерно на 1.10м от земята. Трябва да изглежда по подобен начин. Снимката е от кола с лупа. Аз затова му разправях на Наско да си сложи едни лупи във фаровете. Продават се афтърмаркет такива и не са толкова скъпи. Определено с такива лупи се предизвиква значително по-малко псуване от насрещните, освен ако наистина не ги набиете в земята да светят, което обезсмисля цялата манипулация.

След като постигнете горната груба настройка, отивате някъде където могат да настройват фарове: Напр. Мотоексперт и с/у 5лв. ви ги настройват наистина точно и не пипате повече, докато не разместите нещо.

На първата снимка е как ТРЯБВА да е (с уговорката, че десния трябва да свети една идея по-високо), на втората, където лявата част е по-висока: как НЕ трябва.
CLK-то правеше със заводски ксенон, без лупи лъч много подобен на снимките. Просто малко по-разсеян поради липсата на лупи, но достатъчно добре фокусиран и отсечен. Фарът просто на фабричния ксенон е различен от обикновения буркан.

Прикачени файлове


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#54 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 06 септември 2011 - 09:24

На 10 метра от стена, 1 метър от земята, при условие че центъра на фара е на около 60 см от земята, си е яко осветаване на звездите, и такова псуване от насрещните че направо ... мани - мани.
За "груба" настойка на 10 метра трябва да е малко по-ниско /около 15 см/ под нивото на центъра на фара. Но това е грубо, ама колкото да отидете до сервиза - става.
Истории от сорта "това по нагоре да свети на знаците и банкета, а другото забито долу да не свети на насрещните" - са крайно грешни и нежелателни. И двата фара трябва да светят ПРАВО НАПРЕД със съответното заводско снижение, а не натам или насам. За останалите "породени проблеми" са се погрижили преди доста години хората разработвали оптичните системи на осветителната уредба.
Ха сега :beer
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#55 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 12:27

Прочети пак внимателно поста ми. Пише че това е груба настройка, колкото да се закараш до сервиз за читава настройка.

Имах някъде конкретните стойности на височината на лъча из архивите. По-късно ще ги постна, ако са ми на този компютър. След тях се налагаха съвсем малки корекции на оптичния стенд. Тествано няколко пъти вече.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#56 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 06 септември 2011 - 13:07

Е да де, груба - груба, ама много брутална ... :rolleyes /още повече на Е36 където нивото на фара е с поне 10 см по-ниско от W124 и по този начин вместо леко надолу, фара свети устремно нагоре .../
Не си играй да търсиш.
На повечето коли това го има някъде набито на една табелка.
Обикновено я нитоват на горната челна греда.
Поздрави
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#57 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 септември 2011 - 09:56

Коце, 1.10 е малко височко, при положение, че центъра на на фара е на около 60см от земята

Повечето автомобили дават наклон на лъча около 1%.

Ако центъра на фара е на 60см от земята, хоризонталната линия трява да дойде 10см (1% от 10м) по-ниско, или на 50см, като отдалечим колата на 10м.
  • 0

#58 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2011 - 10:03

Приемам критиката, сега като се сетя бях направил на паркинга на 9та сграда (-1) такива маркери с Х-чета от изолирбанд. И беше малко под коляното ми на стената.
Напекло ме е слънцето.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#59 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 07 септември 2011 - 12:43

Понеже поне в Стара Загора няма сервиз с квалифисиран специалист който да настройва фаровете, се бях замислил дали да не си купя един стенд "на старо" за "лична консумация" и безвъзмездна помощ на приятели. Но се отказах понеже цената е твърде висока и ще трябва да взимам пари за да я "избия" а аз не искам това. Като гледам по сервизите какви хубави стендове имат, и как даже не са и чували за калибрация, и какви простотии ръсят на хората, направо ме хваща яд. Че и пари вземат за това...
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#60 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 09 септември 2011 - 20:35

И така,бях се отказал,да се занимавам с глупост,ма нещо ме ядеше,защо само при мен не стана.Знам,че съм си карък,та затова сложих друга система,та поне от втория път да стане.Вече светна,проблема се оказа в самата хсенон система.Един разбирач,днес ми изнасяше лекции,какво пречело вътре във фара и т.н.,ма си го направих както си знам,не,че има друг вариант де.С две думи трябва да се внимава какво се купува.За тая Луксима,може и да е по-добра,ма не ми се ходеше до София,заради фарове,пък и не обичам някой,да ми бърника по колата.Остана и в дъждовно време,да е перфектно осветяването и вече мирясвам с тия фарове.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни