Ксенон h4 за W124
Започната от dilqnski, 04 сеп 2011 - 21:10:06
79 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 септември 2011 - 22:12
Досега в моята скромна практика /не повече от 200 коли/ не съм видял ксенон да направи правилната графика. В най добрия случай свети на черта като халоген за мъгла.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#47
Публикувано 05 септември 2011 - 22:51
http://luxima.bg/BI-...HiLow-SLIM.html
Ето този ми е ксенона.И в никакъв случай не прави черта като халоген.
Ето този ми е ксенона.И в никакъв случай не прави черта като халоген.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#48
Публикувано 05 септември 2011 - 23:04
че моя е същия
проблема да не е от тия 1000к ??
проблема да не е от тия 1000к ??
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#49
Публикувано 05 септември 2011 - 23:19
Повече контрол трябва...по техническите прегледи.
Колите с фабричен кесенон обикновено имат система за автоматично нагласяне на фаровете.
Не че след първото сваляне на фаровете, заради пребоядисване след лек удар, всичко вече е същото.
Заслепявали са ме много коли, уж с фабричен ксенон, на които левия фар е светил по-високо от десния, но самоделките са далеч най-лошите.
Интересното е че всеки с ксенон вярва че неговият никого не заслепява. Заслепявали са ме и с обикновени фарове. Регулирани наобратно.
Последните 3 пъти като взимах рент-а-кар, ги регулирах пред блок на стената, че левите фарове светеха по-високо.
Дилянски, пробвай да ги захраниш от друго място - не от бобината. Възможно е бобината да смущава електронния баласт на ксенона, който си е имулсно захранване само по себе си. А и не знам дали сечението на захранващите кабели към бобината е достатъчно.
Не съм спец по ксеноните, но съм чувал че някои китове имат допълнителната екстра - да лъжат индикатора че към него в вързан обикновения фар. Така индикаторът може да се ползва за останалите крушки.
Колите с фабричен кесенон обикновено имат система за автоматично нагласяне на фаровете.
Не че след първото сваляне на фаровете, заради пребоядисване след лек удар, всичко вече е същото.
Заслепявали са ме много коли, уж с фабричен ксенон, на които левия фар е светил по-високо от десния, но самоделките са далеч най-лошите.
Интересното е че всеки с ксенон вярва че неговият никого не заслепява. Заслепявали са ме и с обикновени фарове. Регулирани наобратно.
Последните 3 пъти като взимах рент-а-кар, ги регулирах пред блок на стената, че левите фарове светеха по-високо.
Дилянски, пробвай да ги захраниш от друго място - не от бобината. Възможно е бобината да смущава електронния баласт на ксенона, който си е имулсно захранване само по себе си. А и не знам дали сечението на захранващите кабели към бобината е достатъчно.
Не съм спец по ксеноните, но съм чувал че някои китове имат допълнителната екстра - да лъжат индикатора че към него в вързан обикновения фар. Така индикаторът може да се ползва за останалите крушки.
#50
Публикувано 05 септември 2011 - 23:26
Много съм благодарен на всички колеги,че споделиха мнението си за хсенон системите.Този където си купих,отива на боклука.Намерих вносители с гаранция и уговорка,че след като го монтирам,вечерта се качваме и гледаме.Свети ,плащам,не свети,свалям.Не бих дал 50лв за монтаж,ма никога.То монтажа не е философия и т.н.Бих се набутал с някой ментак,но пари за монтаж,SORRY,все още имам нерви за трошене.Важното е,че някой с моя модел фарове,казаха,че са по-доволни,от колкото с крушките.Не бях запознат със келвините/май тъй се викаха/,ма и това се по избистри.Сложих си крушките,ма до една седмица,май ще ми мине,та ще има още проби.Трябва да знам,става или не.Според мен не е негова работа.На китайците им вярвах,малко повече,ма пак ме накараха да внимавам,големи са гадове.
Никога не оставям магарето си в калта.
#51
Публикувано 05 септември 2011 - 23:39
Аз също мислех да не ги давам.. но за 2 години гаранция си заслужава и ще ти кажа защо не съжалявам. След като Павката лееекичко ни подпря... едната ми крушка неможеше да превключва къси/дълги... отидох.. гаранционна смяна (спестиха ми 70 лв колкото струва крушката в Луксима). После.. ми дадоха нова и другата която беше здрава.. за да няма разминаване в светенето (още 79 лв).
И така.. з тия 50 лв.. си спестих около 150-60
Иначе.. успех.. надявам се да попаднеш на твоя ксенон.. и наистина да разбереш защо всички "проглеждат" с него
И така.. з тия 50 лв.. си спестих около 150-60
Иначе.. успех.. надявам се да попаднеш на твоя ксенон.. и наистина да разбереш защо всички "проглеждат" с него
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#52
Публикувано 06 септември 2011 - 08:42
http://luxima.bg/BI-...HiLow-SLIM.html
Ето този ми е ксенона.И в никакъв случай не прави черта като халоген.
Ако не те затруднява дай една снимка не на фаровете, а на отпечатъка който правят на стена от около 5 - 6 метра да им видим зоните /графиката/ Задължително на къси светлини, без хора в колата, и с регулатор на ъгъла на вертикално осветяване в положение "0" Фотоапарата да се държи на средата на горната лайсна на челното стъкло /предното/ Па да видим тогазинка "кон боб яде ли" Може пък и да са читави. Ако направи осветяване което да се доближи на 80% от заводското, аз съм първия който веднага на момента ще си заръчам от тези вносители /само че 4300К/ А-а за малко да забравя - сектора над разделителната линия на светимост да не стои в мъгла, че точно нея псуват всички по пътищата.
Да ни е честито Съединението.
Честит Празник на Всички
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#53
Публикувано 06 септември 2011 - 09:13
На 10м. от колата, на вертикална стена, гониш фокусна точка на 1м. от земята, Десния фар примерно на 1.10м от земята. Трябва да изглежда по подобен начин. Снимката е от кола с лупа. Аз затова му разправях на Наско да си сложи едни лупи във фаровете. Продават се афтърмаркет такива и не са толкова скъпи. Определено с такива лупи се предизвиква значително по-малко псуване от насрещните, освен ако наистина не ги набиете в земята да светят, което обезсмисля цялата манипулация.
След като постигнете горната груба настройка, отивате някъде където могат да настройват фарове: Напр. Мотоексперт и с/у 5лв. ви ги настройват наистина точно и не пипате повече, докато не разместите нещо.
На първата снимка е как ТРЯБВА да е (с уговорката, че десния трябва да свети една идея по-високо), на втората, където лявата част е по-висока: как НЕ трябва.
CLK-то правеше със заводски ксенон, без лупи лъч много подобен на снимките. Просто малко по-разсеян поради липсата на лупи, но достатъчно добре фокусиран и отсечен. Фарът просто на фабричния ксенон е различен от обикновения буркан.
След като постигнете горната груба настройка, отивате някъде където могат да настройват фарове: Напр. Мотоексперт и с/у 5лв. ви ги настройват наистина точно и не пипате повече, докато не разместите нещо.
На първата снимка е как ТРЯБВА да е (с уговорката, че десния трябва да свети една идея по-високо), на втората, където лявата част е по-висока: как НЕ трябва.
CLK-то правеше със заводски ксенон, без лупи лъч много подобен на снимките. Просто малко по-разсеян поради липсата на лупи, но достатъчно добре фокусиран и отсечен. Фарът просто на фабричния ксенон е различен от обикновения буркан.
Прикачени файлове
#54
Публикувано 06 септември 2011 - 09:24
На 10 метра от стена, 1 метър от земята, при условие че центъра на фара е на около 60 см от земята, си е яко осветаване на звездите, и такова псуване от насрещните че направо ... мани - мани.
За "груба" настойка на 10 метра трябва да е малко по-ниско /около 15 см/ под нивото на центъра на фара. Но това е грубо, ама колкото да отидете до сервиза - става.
Истории от сорта "това по нагоре да свети на знаците и банкета, а другото забито долу да не свети на насрещните" - са крайно грешни и нежелателни. И двата фара трябва да светят ПРАВО НАПРЕД със съответното заводско снижение, а не натам или насам. За останалите "породени проблеми" са се погрижили преди доста години хората разработвали оптичните системи на осветителната уредба.
Ха сега
За "груба" настойка на 10 метра трябва да е малко по-ниско /около 15 см/ под нивото на центъра на фара. Но това е грубо, ама колкото да отидете до сервиза - става.
Истории от сорта "това по нагоре да свети на знаците и банкета, а другото забито долу да не свети на насрещните" - са крайно грешни и нежелателни. И двата фара трябва да светят ПРАВО НАПРЕД със съответното заводско снижение, а не натам или насам. За останалите "породени проблеми" са се погрижили преди доста години хората разработвали оптичните системи на осветителната уредба.
Ха сега
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#55
Публикувано 06 септември 2011 - 12:27
Прочети пак внимателно поста ми. Пише че това е груба настройка, колкото да се закараш до сервиз за читава настройка.
Имах някъде конкретните стойности на височината на лъча из архивите. По-късно ще ги постна, ако са ми на този компютър. След тях се налагаха съвсем малки корекции на оптичния стенд. Тествано няколко пъти вече.
Имах някъде конкретните стойности на височината на лъча из архивите. По-късно ще ги постна, ако са ми на този компютър. След тях се налагаха съвсем малки корекции на оптичния стенд. Тествано няколко пъти вече.
#56
Публикувано 06 септември 2011 - 13:07
Е да де, груба - груба, ама много брутална ... /още повече на Е36 където нивото на фара е с поне 10 см по-ниско от W124 и по този начин вместо леко надолу, фара свети устремно нагоре .../
Не си играй да търсиш.
На повечето коли това го има някъде набито на една табелка.
Обикновено я нитоват на горната челна греда.
Поздрави
Не си играй да търсиш.
На повечето коли това го има някъде набито на една табелка.
Обикновено я нитоват на горната челна греда.
Поздрави
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#57
Публикувано 07 септември 2011 - 09:56
Коце, 1.10 е малко височко, при положение, че центъра на на фара е на около 60см от земята
Повечето автомобили дават наклон на лъча около 1%.
Ако центъра на фара е на 60см от земята, хоризонталната линия трява да дойде 10см (1% от 10м) по-ниско, или на 50см, като отдалечим колата на 10м.
Повечето автомобили дават наклон на лъча около 1%.
Ако центъра на фара е на 60см от земята, хоризонталната линия трява да дойде 10см (1% от 10м) по-ниско, или на 50см, като отдалечим колата на 10м.
#58
Публикувано 07 септември 2011 - 10:03
Приемам критиката, сега като се сетя бях направил на паркинга на 9та сграда (-1) такива маркери с Х-чета от изолирбанд. И беше малко под коляното ми на стената.
Напекло ме е слънцето.
Напекло ме е слънцето.
#59
Публикувано 07 септември 2011 - 12:43
Понеже поне в Стара Загора няма сервиз с квалифисиран специалист който да настройва фаровете, се бях замислил дали да не си купя един стенд "на старо" за "лична консумация" и безвъзмездна помощ на приятели. Но се отказах понеже цената е твърде висока и ще трябва да взимам пари за да я "избия" а аз не искам това. Като гледам по сервизите какви хубави стендове имат, и как даже не са и чували за калибрация, и какви простотии ръсят на хората, направо ме хваща яд. Че и пари вземат за това...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#60
Публикувано 09 септември 2011 - 20:35
И така,бях се отказал,да се занимавам с глупост,ма нещо ме ядеше,защо само при мен не стана.Знам,че съм си карък,та затова сложих друга система,та поне от втория път да стане.Вече светна,проблема се оказа в самата хсенон система.Един разбирач,днес ми изнасяше лекции,какво пречело вътре във фара и т.н.,ма си го направих както си знам,не,че има друг вариант де.С две думи трябва да се внимава какво се купува.За тая Луксима,може и да е по-добра,ма не ми се ходеше до София,заради фарове,пък и не обичам някой,да ми бърника по колата.Остана и в дъждовно време,да е перфектно осветяването и вече мирясвам с тия фарове.
Никога не оставям магарето си в калта.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни