Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загрява и надува маркучите


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Публикувано 06 септември 2011 - 09:24

Значи като и подам газ, течноста слиза към дъното на разширителния съд! Сега ще сменя и датчика и ще пиша. Между другото, слагате ли на вашите коли 2т синтетично масло, аз от известно време слагам по 200-300 гр. на 50 л. и колата леко утихна, работи по меко. В началото мислех че си внушавам , но я чуха доста хора и потвърдиха, че не бъркам. Поздрави на всички и благодаря за експертната помощ.
  • 0

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 09:40

Значи като и подам газ, течноста слиза към дъното на разширителния съд!


С този показател,не си за гарнитури! Браво! Менкай температурния и кажи .....

Не забравяй капачката за която ти намеквам горе,послушай Алипи и ако все още държи температура около 100те,менкай и термостата както са те посъветвали колегите.

Най-лесната и бърза проба за прецакан клапан на капачката е като не я завиеш плътно до край и го оставиш да поработи на място или го покараш наблюдавайки температурата.

Този пост е редактиран от бай Васил: 06 септември 2011 - 09:55

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 06 септември 2011 - 12:24

Абе ма'а му стара за к'во ми беше да я чета тая тема? :kill_myself
Днес ми вдигна малко над 90С. Спирам гледам - няма охладителна течност. Долях 4 литра :kill_myself ... Слава богу не е мешала с маслото. Вдигам капака гледам за течове - виждам, че тече някъде около 4-ти цилиндър (най-неудобния разбира се :kill_myself ) обаче от всмукателните колектори и дросела не се вижда баш точно откъде шурти - водно съединение или тапа на блока. Сега трябва да свалям дросела, дюзите и колекторите само, за да видя за какво аджеба иде реч. :kill_myself Баси
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#19 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 12:49

Мишка,я виж дали няма да се улесниш с това. Три са вероятностите,но аз мисля че е от маркуча.
Прикачен файл  P1010167.JPG   801,04K   67 Брой сваляния

Не барай дросела!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#20 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 06 септември 2011 - 13:30

Не барай, ама ще се наложи братле :kill_myself
Сега се завирах да гледам - тоя път с фенерче, и си е баш тапата да му се не види. За да няма грешка запалих колата и веднага се появи една финна струйка. Сега заради тая тъпа лимонадена капачка с цена не повече от 2-3лева ще се занимавам пак половин ден.
п.с. Васе не знам откъде я набара тази снимка, но е почти 1 към 1 :coolgrin
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 13:35

Не барай, ама ще се наложи братле :kill_myself
Сега се завирах да гледам - тоя път с фенерче, и си е баш тапата да му се не види. За да няма грешка запалих колата и веднага се появи една финна струйка. Сега заради тая тъпа лимонадена капачка с цена не повече от 2-3лева ще се занимавам пак половин ден.
п.с. Васе не знам откъде я набара тази снимка, но е почти 1 към 1 :coolgrin


Мишка,на канал ще се види по добре,нищо че е отгоре. Еее дано не е тапа! Снимката е на моя 220 които в момента е извън Бенца. Одих та щракнах за да ти е по-лесно.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 06 септември 2011 - 13:44

Одих та щракнах за да ти е по-лесно.

Благодарско :allhail
И на канал бях преди час, ама по-недоскив е там. Видях как шурти как си пуска едно фонтанче, и то пък баш от центъра на тапата, така да е по симетрична и красива гледката :D. Поне ще си сменя и гарнитурата на колекторите. Само да намеря един обратен чук и почвам.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 септември 2011 - 13:52

Благодарско :allhail
И на канал бях преди час, ама по-недоскив е там. Видях как шурти как си пуска едно фонтанче, и то пък баш от центъра на тапата, така да е по симетрична и красива гледката :D. Поне ще си сменя и гарнитурата на колекторите. Само да намеря един обратен чук и почвам.


Kато я затъкнеш,изчисти хубаво около нея и нанеси добро,по възможност двукомпонентно лепило течен метал. Мазни го добре бро!

Лепил съм външно пукната глава с теч на масло. За да стане работата шес,майката му е перфектно почистване и обезмасляване преди лепенето!

Баш от центъра на тапата,да разбираме че не е излязла ли? Дупка ли има? Малка точна скъсена рапидка в дупката преди лепилото.:)

Този пост е редактиран от бай Васил: 06 септември 2011 - 13:55

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 06 септември 2011 - 13:57

Kато я затъкнеш,изчисти хубаво около нея и нанеси добро,по възможност двукомпонентно лепило течен метал. Мазни го добре бро!

Лепил съм външно пукната глава с теч на масло. За да стане работата шес,майката му е перфектно почистване и обезмасляване преди лепенето!

Баш от центъра на тапата,да разбираме че не е излязла ли? Дупка ли има? Малка точна скъсена рапидка в дупката преди лепилото.:)

Дупката не се вижда, но като запаля хвърля струя точно от капачката, която си е на място разбира се.
Още един път благодаря за съветите френки. Ще пиша обезателно какво, що и как е станало :coolgrin
п.с. това с рапидката не го разбрах? Да не би после да хвана рапидката с теслата и навън? Ако е това, ми звучи някакси дърводелско :D
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#25 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 08 септември 2011 - 20:41

Така да продължа темата...Свалих всичко, колекторите са в багажника, рейката с дюзите виси под капака, а дросела съм си го качил в нас за домашна работа. Тая скапана тапа на 4-ти цилиндър е единствената от общо 8-те за целия блок с резба, не разбирам каква е логиката? Вади се с ключ 22 по книга, ОБАЧЕ понеже метала е доста мек и резбата е заклинила яко - то се сещате, че замазахме главата на капачката, това 22 стана кръг Естествено!!! Както и да е извадихме я (сега прилича на смачкана консерва от русенско варено). В БС ми дадоха грешната тапа, върнах се пак само за да взема правилната (грешната ми остава за късмет :D ), при което оня льольо, който преди тва чаках 40-мин, ми казва, че нямат такава тапа. В Ауто-плюс, Евро 07, Косер тоже :kill_myself
Ааа купих си гарнитура на колекторите от БС - ЕДНА, щото имали само една, а по-принцип са 2 - сега трябва да реша с кои цилиндри да карам 1ви и 2ри, или 3ти и 4ти :D.
Абе въобще ден ли е да го опишеш. Утре искам да си сглобя колицата, ако изобщо стане вече кола :hailandkill . Търся тази тапа с резба :kill_myself .Ще обиколя Козлодуй, ще проверя в Ивая, и ако не намеря май отивам на стругар. Номера и е N000443012001(wtf- къф е тоя номер?), в БС струва 2,40лв , ама след 2 седмици най-рано :D яко ирония, а?
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 септември 2011 - 23:44

Мишка,дай едно кадро?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 септември 2011 - 15:56

Колега, тези мотори прегряват адски трудно. Над 90-95 градуса не трябва да ти вдига при никакви обстоятелства. Ако надува маркучите, опциите са няколко:

а. Прецакал ти се е термостата и не отваря големия кръг;
б. Влязъл е въздух в системата и лъже термостата, който макар и да е наред, не функционира правилно;
в. Издухал си гарнитура - при тази опция провери дали не губиш охладителна течност. Провери си и под капачката за маслото на двигателя - ако гарнитурата е прецакана има вероятност да смесва масло и антифриз. Тогава под капачката ще имаш налепи, подобни на боза.

Моят съвет е, тъй като третата опция е много малко вероятна, смени термостата (ако не си го сменял няма да ти е излишно, че и без това са проблемни) и обезвъздуши системата. Ако продължи да загрява и надува - пробвай с гарнитура.
Поздрави!


При здрава и изправна охладителна система - не е проблем да се кара и със 100 градуса. В жега и под товар е нормално.

Психологическата граница на "кипването" на водата отдавна е мината.

Антифриза кипи при 120-130 градуса. Когато охл. система е херметична и поддържа 1-1.4 бара налягане над атмосферното тази Т на кипене е още по-нагоре.

Много е важно да е изправна капачката на разширителния съд. Тя трябва да държи налягане, но когато падне Т при изстиване на мотора, трябва да не позволява да се създаде вакум.

По принцип термостатите отварят напълно къде 100 градуса.

ЕДИТ: Сори за късното включване
  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 септември 2011 - 16:07

Мишо - бай стругар ще ти свърши работа, ама що трябва да е така.

Ивая доставят обикновено за 3-4 дни. Ама сега са се преместили на м...а си. Вече не са до нас.
  • 0

#29 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Публикувано 14 септември 2011 - 10:28

Ами след почистването и промиването на системата, колата държи добра температура, притесняваше ме , че мъркучите се втвърдяват и стрелката отиваше почти на 100 градуса, но доколкото разбирам от написаното от колегите, това е нормално, сега съм поръчал и нов датчик, остава и да сменя тая капачка (не съм и предполагал, че е с такова значение за охладителната система) :dontknow но по важното е че двата най-лоши варианта с гарнитурата и главата съм ги отбягнал. И да ви кажа, тука научих повече за колата си, отколкото от всички майстори на които съм я водил.
  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2011 - 20:48

За да не се притесняваш толкова...обърни внимание до къде ти е белият сектор на температурата и чак откъде започва червеният. :drift

Публикувано изображение

Мисля че на твоята кола има чалъм да извадиш градусите на мотора на дисплея за климатроника.

Някаква комбинация от копчета беше...
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни