Загрява и надува маркучите
Започната от plamen hristov, 02 сеп 2011 - 11:05:49
39 мнения по тази тема
#31
Публикувано 14 септември 2011 - 21:03
За да не се притесняваш толкова...обърни внимание до къде ти е белият сектор на температурата и чак откъде започва червеният.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#32
Публикувано 14 септември 2011 - 21:05
Колега, не може да очакваш при 1.4 бара налягане в охладителната система, маркучите да са меки, като на студен изгасен двигател.Ами след почистването и промиването на системата, колата държи добра температура, притесняваше ме , че мъркучите се втвърдяват и стрелката отиваше почти на 100 градуса, но доколкото разбирам от написаното от колегите, това е нормално, сега съм поръчал и нов датчик, остава и да сменя тая капачка (не съм и предполагал, че е с такова значение за охладителната система) но по важното е че двата най-лоши варианта с гарнитурата и главата съм ги отбягнал. И да ви кажа, тука научих повече за колата си, отколкото от всички майстори на които съм я водил.
Когато надува от спукана гарнитура, като отвориш капачката на разширителния съд, вътре требва да бълбука все едно вариш супа, дори и при 50-60 градуса, да не говорим, че охладителната течност почва да мирише на гориво.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#33
Публикувано 15 септември 2011 - 10:23
Да ясно, така е, не случайно казах, че тук във форума, от вас раззбрах повече за колата си от колкото от всички майстори на които съм
#34
Публикувано 15 септември 2011 - 10:30
Да ясно, така е, не случайно казах, че тук във форума, от вас разбрах повече за колата си от колкото от всичките майстори на които съм я водил! Вчера си направих опит, като не завих капачката на разширителния съд до край и действително маркучите бяха по меки, може би от там идва данданията. Сега ще поръчам нова. Благодаря на Бай Васил за снимките. Сега ще снимам на моята до къде отива стрелката и ще ги кача.
#35
Публикувано 24 септември 2011 - 14:11
Понеже не съм сменил капачката на разширителния съд, мъркучите са си надути. В най-скоро време ще я сменя. Ей на такава температура ми работи колата
Прикачени файлове
#37
Публикувано 24 септември 2011 - 20:40
Koлегата се разминал само с една тапа,а аз сега трябва да сменям гарнитура на глава.Ц-ката губи антифриз от известно време и онзи ден видях,че го изхвърля навън и олива по блока .Теча е точно под изпускателните колектори,гадна работа.Мислех си за сложа добавка за запушване,но като прочетох какви проблеми може да имам и се отказах.Цената която ми казаха в Елиткар за гарнитура на глава+капак,изпускател,всмукател и гумички на клапаните е 170лв.Гарнитурите са на ELRING.Чудя се дали са добра марка или да търся нещо друго,като например Викторрентц.
#38
Публикувано 24 септември 2011 - 23:31
Много е добра.Гарнитурите са на ELRING.Чудя се дали са добра марка
Никога не оставям магарето си в калта.
#39
Публикувано 30 септември 2011 - 15:34
Е да ама не е климатроник и няма дисплей за него на конзолата, ако има друг вариант..?Това е точно или много близо до 98 градуса. Задръж за 5 секунди натиснат бутона "REST" от управлението на климатроника при работещ двигател или просто на контакт и премини на 6-та позиция чрез бутона "AUTO" за температура на охладителната течност.
#40
Публикувано 30 септември 2011 - 20:20
Koлегата се разминал само с една тапа,а аз сега трябва да сменям гарнитура на глава.Ц-ката губи антифриз от известно време и онзи ден видях,че го изхвърля навън и олива по блока
Колега това е най правилният начин по принцип.Аз имах същия проблем...губих по 500 грама на 1000км.
Обаче пробвах с добавката на Лики Моли и вече 20 000км ядове неам.
By Batev
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни