Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#931
Публикувано 21 март 2013 - 22:25
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#932
Публикувано 21 март 2013 - 22:27
Това е добре.
Кажи какво остана да и се прави на тази кола, за да приключш вече на 100% с правенето и да дойде само карането?
#933
Публикувано 21 март 2013 - 22:53
Що пък отново нова боя?
Ай предлагай им моята де. Кажи им,че твоята не се продава, ама знаеш една много яка, пише 300 на километража, пазена,
гледана като паметник и т.н. И комисионна може да намажеш.
Този пост е редактиран от shotgun600: 21 март 2013 - 22:55
#934
Публикувано 21 март 2013 - 22:54
Апарата пак ще ти блокира
#935
Публикувано 22 март 2013 - 12:07
какъв ще е следващия цвят?
предлагам "градиско зелено, през юни" или цвят "кондукторски панталон тип ренесанс" (демек турско синьо)
Немааа блокира, Рошен ше смени маркучите и уплътненията+прашниците
#936
Публикувано 22 март 2013 - 13:32
аз веднага слагам тигана преди рибата и давам акъл
http://farm6.static....414088fff_o.jpg
това ще седи уникално, и с цвета на салона ще си ходи доста. ефектно е и с правилните джанти ще е трепач!
ама си мисля, че ще остане същия цвят, едва ли пак ще се свалят врати и тенекии, ама то луд умора няма, само се поти....
а, и да напомня за кюнците отзад ))) бахти, все едно е мойта и давам наклони кое и как, ще бъда изпъден от темата май май скоро
#937
Публикувано 22 март 2013 - 15:48
Мдам... CLS-овия Rutile Brown Metallic.
Никога няма да е толкова яка, колкото CLS, ама... карай
#938
Публикувано 22 март 2013 - 18:41
Щото от стоене я ощетихме,някои неща не ми харесват защото я боядисах на скорост защото с толкова време разполагах а не става да я направя на преливки защото се пастира периодично и ще се покажат преливките ,за туй.,
Ми сори ама ми се е запалила главата от бачкане и много не им обърнах внимание на кандидате ами направо ги отрязах и не се сетих за твоята.
Този първият му се обадих както говорихме и му казах за твоята но каза малко по натам евентуално щото сега строи една сграда и там влага кеша.
Ако споменеш още веднъж нещо за комисионна ще ти тегля една дълга къса.
Защо мислиш така?
Защото в работната част на буталото, покритието е паднало и е тръгнало надолу да се бели.
Като се окисли вече незащитения алуминии, под ръба на маншона, ще се раздуе и отново ще го скъса.
Все пак така направено, ще кара, но колко е вече божа работа и зависи от интензивността на работа със спирачния педал, отделно и колата не е никак лека.
#939
Публикувано 22 март 2013 - 18:53
Решението е само нови апарати ли?
Става и с нови или стари бутала, на които покритието си им е на място.
Отделно се прави и оглед на цилиндърчетата.
Принципно с нови е най-добре, ама ще са майка си и баща си за таз 600-ка
За втори шанс, не бих рискувал че може да са по-зле и от твоите преди ремонта.
#940
Публикувано 23 март 2013 - 12:02
Става и с нови или стари бутала, на които покритието си им е на място.
Отделно се прави и оглед на цилиндърчетата.
Принципно с нови е най-добре, ама ще са майка си и баща си за таз 600-ка
За втори шанс, не бих рискувал че може да са по-зле и от твоите преди ремонта.
Защо ли си мисля че буталата са чугунови (даже се обзалагам)
Този пост е редактиран от sers: 23 март 2013 - 12:03
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#941
Публикувано 23 март 2013 - 12:21
Защо ли си мисля че буталата са чугунови (даже се обзалагам)
#942
Публикувано 04 май 2013 - 15:12
Прикачени файлове
#943
Публикувано 04 май 2013 - 17:59
#944
Публикувано 05 май 2013 - 14:57
И като идваш в Пловдив що не казваш, ами си караш инкогнито из града.
#945
Публикувано 28 юли 2013 - 09:07
А сега прекъсва ли като и удариш кика?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни