Това за джантата случайно съм го проверил и не съм имал проблеми, като съм използвал само подходящ размер и офсет за автомобила.
Статията съм я чел преди 3 години и ми напомня, че ти сам преди време, след известно забавяне, регулира нивото на автомобила. Обърни му внимание още веднъж да не би да е позициониран по-ниско..... и от тук:
Пружините са елемент на окачването под подозрение. Ако са поомекнали от годините дават индикации на така нареченото "кантарче", че автомобила е натоварен и хидравликата нагнетява маслото в амортисьорите и те се втвърдяват. Пружините на автомобилите с ADS са по-меки от тези на без системата, защото трябва да притежават по-голяма абсорбираща функция предвид факта, че, амортисьорите /пиша това за интересуващите се/, не са като обикновените да могат да се движат лесно нагоре и надолу, те само държат автомобила в линия. Мекото возене се постига от сферите пълни с азот и масло и пружините.
Амортисьорите на колата бяха добре, нали, ти ги сваля, а ако и не издават звуци още по-добре.
Второто поколение Адаптивна система е по-сложно, може би това имаш предвид в поста си...
Може би експеримент с подложки тип "гребен" в пружините и преминаване отново през неравност ще е ориентир дали са омекнали и са за смяна?
Ще ми се да вярвам, че ще се намери решение и няма да се стигне до слагане на обикновено окачване... .
Този пост е редактиран от dpower: 18 март 2013 - 02:42