Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 4 гласа

Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.


  • Please log in to reply
1078 мнения по тази тема

#601 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 01 ноември 2012 - 23:46

Не са там. Тоя от uber aless има 4 зонов климатроник и затова има и там помпа и дуовентили.
Иначе стандартните си седят отляво на левия дебитомер.
Помпата е тоя по-високия цилиндър. На 4 болта се държи. Пускаш и 12V и виждаш дали баца.

Е тук съм разглобил цялата хуйня и се виждал
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от shotgun600: 01 ноември 2012 - 23:46

  • 0

#602 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 01 ноември 2012 - 23:53

Точно това трябва да е спомагателната помпа на антифриза.
  • 0

#603 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 ноември 2012 - 00:02

да на тази горе явно е заради различния климатик...на твоята няма там...но да уточним за рецилкулационата помпа.

на тези двигатели се включва и на студено да завърти антифриза по бързо явно...на по малките двигатели тази помпа я включваме на топъл и изгасен мотор да подухва топло в купето на аванта...а на студено не работи.

така ли е или тук става дума за отделна помпа само на студено да работи ?

Този пост е редактиран от polaris: 02 ноември 2012 - 00:03

  • 0

#604 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2012 - 08:17

Роска и аз се обърках, коя помпа ти дава грешка?
Тая от снимката или тая на пистовия ремък дето работи докато е студена.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#605 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 02 ноември 2012 - 10:40

Тая на пистовия ремък няма как да даде грешка,защото е механична и работи
винаги,а не само докато е студена :wacko
Другата при дуовентилите трябва да е,защото е единствената ел. помпа
дето върти някакво количество охладителна течност.
  • 0

#606 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2012 - 11:15

Пушка тази на ремъка върти само като е студена колата, за да вкара повече кислород да "тръгнат" катализаторите. Поне тва съм чел из нета. Пък и моята я чувам и определено работи само няколко минути като е студена.
А моята дали има такива дуовентили?
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#607 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2012 - 11:23

Всичките имат дуо вентили и спомагателна помпа която се управлява с функцията рест ,а дуо вентилите ти пускат топло студено на парното.
Станиоле ти сутрин чуваш тази въздушната помпа дето по горе пишеш за какво служи.
  • 0

#608 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2012 - 11:50

Ясно : )
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#609 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 02 ноември 2012 - 11:56

Пушка тази на ремъка върти само като е студена колата, за да вкара повече кислород да "тръгнат" катализаторите. Поне тва съм чел из нета. Пък и моята я чувам и определено работи само няколко минути като е студена.
А моята дали има такива дуовентили?

Не четеш внимателно :whistle2
Говорим за водни помпи,а не за въздушни.
  • 0

#610 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 04 ноември 2012 - 17:30

Кач пара?
  • 0

#611 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2012 - 22:01

Задължително провери твоето дали е наред : ))
Да нема греда после.
Най малктото, махни го и виж дали още ти свети бутона.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#612 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 04 ноември 2012 - 22:12

Те тия са от универсалните май. Имаш още поне 2 такива в предната кутия с релетата.
Свали оттам и пробвай дали ще проработи топлото на джамеца.

Този пост е редактиран от shotgun600: 04 ноември 2012 - 22:12

  • 0

#613 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 04 ноември 2012 - 23:36

да на тази горе явно е заради различния климатик...на твоята няма там...но да уточним за рецилкулационата помпа.

на тези двигатели се включва и на студено да завърти антифриза по бързо явно...на по малките двигатели тази помпа я включваме на топъл и изгасен мотор да подухва топло в купето на аванта...а на студено не работи.

така ли е или тук става дума за отделна помпа само на студено да работи ?


Колега какво говориш за малките мотори. Тази помпа работи на всички когато колата е под 1000 оборота или (си на място и си пуснал гаста) защото скороста на потока ТОПЛА ВОДА е малък , когато колата работи на място(без пимпичката) не духа така топло . Отделно е както казваш ти за REST функцията . А когато си караме на клима или студено , тази помпичка неработи . Има 2 модела едната е помпа+ дуо вентили , другия е с отделна помпа. Причината и разликите са зариди ограниченото място :)

Този пост е редактиран от sers: 04 ноември 2012 - 23:39

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#614 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 ноември 2012 - 09:32

Това ще трябва в една тема за инфо, че оплескваме тази, но:
за доста помпи стана дума тука и има леко объркване...
1.въздушните помпи са два вида електически и механични и подават въздух на студено в изпускателния колектор за да подгреят катализатора това е . ето ги http://mb-info.ru/sy...n/HFM/hfm_2.htm М33 или Y33
2. тези нямат общо с водните помпи.
водните помпи :
едната е механичната дето я има и на форд Т 1900г и на москчич 407 и върти антифриза.
3. има и въпросната рест помпа /рецилкулационна помпа/
тя работи когато се активира на топъл изгасен мотор функцията рест . върти антифриза, а вентилатора в купето духа топло докато мотора не изстине.
4, и обратно на горните предположения рест помпата се включва автоматично при големи двигатели когато са изгасени при високи температури за да не се получат парни тапи и локални прегреви особено за V12 прасоците...ето http://www.mb-e.ru/w210/190.htm
Етсествено различни изпълнения са - в комплект рест помпа и дуовентили, както е тук или рест помпата е отделно на малкия кръг както е на w210
на студено на празни оборoти моята рест помпа не работи . a и логика не намирам в това дори за големите двигатели...
но е възможно да има и такива управления /изпълнения/ , но пак да кажа - да въртиш на студено антифриза с по-голяма скорост с рест помпата за да загрее по-бързо не го разбирам...но допускам на големи мотори да върти на студено рест помпата за да загрява по равномерно - да, но по-бързо тц...

п.п. кола с печка па е съвсем друга работа...



Колега какво говориш за малките мотори. Тази помпа работи на всички когато колата е под 1000 оборота или (си на място и си пуснал гаста) защото скороста на потока ТОПЛА ВОДА е малък , когато колата работи на място(без пимпичката) не духа така топло .


Този пост е редактиран от polaris: 05 ноември 2012 - 09:39

  • 0

#615 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2012 - 21:02

Абее.. аз тая снимка.. оти я немам ? :D
я прати на мейл-а ;]


[email protected]
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




6 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 6 гости, 0 анонимни