а принципно ако се беше зачел щеше да видиш ,че аз тая работа с изолацията вече я предложих...ама се оказа ,че в купето си му е супер тихо и той вече го е изолирал добре....момчето просто иска двигателя да му работи по тихо...ей така като си отвори капака- да му мърка..Виж ся.
Одеве пуснах молба до жената утре вечер да ми пусне.
Евентуално като ме огрее и зависи колко време ще се мамиме,след това може да се разтърся във форума на Опел да намеря темата която те интересува.
Има и един момент че може след маменето да съм леко не на фокус,ама нема страшно ако стане много зор ще викна комшията да помогне.
Може ли да стане по безшумен мотора на турбодизела :)2.9 турбодизел
Започната от Gangsta Man, 09 авг 2011 - 23:27:17
53 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 август 2011 - 23:03
#17
Публикувано 10 август 2011 - 23:14
а принципно ако се беше зачел щеше да видиш ,че аз тая работа с изолацията вече я предложих...ама се оказа ,че в купето си му е супер тихо и той вече го е изолирал добре....момчето просто иска двигателя да му работи по тихо...ей така като си отвори капака- да му мърка..
Брао брееее Самурайчее поне ти си разбрал какво искам
Е видя ли че съм прав......разбрано момче си ти....хем от най разбраните които познавам
народна душичка си ти

By Batev
#19
Публикувано 10 август 2011 - 23:19
![]()
![]()
а ти си ебати пича
(и подсказвам-половината ми рода е от вашия край )
Знам, че имаш метла и после ще разчистиш
ама защо чак сега разбирам.....и си трайкаш а?
Ама айде другата седмица ще се лафиме кат дойда на някоя среща

By Batev
#20
Публикувано 10 август 2011 - 23:25
Колега може ли да споделиш с какъв материал си изолирал купето и какво точно си облепил. Само вратите или и пода и тавана? Да споделиш малко инфо, е и аз се замислям да премахна паразитните шумове в 202ката
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#21
Публикувано 10 август 2011 - 23:38
Колега може ли да споделиш с какъв материал си изолирал купето и какво точно си облепил. Само вратите или и пода и тавана? Да споделиш малко инфо, е и аз се замислям да премахна паразитните шумове в 202ката
Колега веднага споделям.....немога да ти пратя снимки щото снимите са на апарата на мой френд който си изгуби кабелчето......но накратко
Всичко започна от музиката....сложих си мощна предна линия и пичовете от АудиоСпирит Пловдив ме светнаха за това,
Аз съм изолирал само вратите....облепил съм ги навсякъде където има дупки с цел звука да не се лутае със сратите а да влиза в купето
Ефекта е просто невероятен......тази изолация хем шумоизолирам..хем по тоя начин предотвратявам всякакви вибрациии.
Сега като затворя вратата се слуша само хлуп......както е и при на баща ми 140-ката.
Материала на тази изолация е нещо като течен течен асфалт...който е разтеглив и се лепи много добрее.
Можеш да го намериш само в Пловдив в АудиоСпирит..ще ти дам телефон ако искаш.
Самата изолация се казва STP и аз на друго място в БГ неможах да я открия.
Един лист от тази изолация с размери 51/74 см.....ако не се бъркам беше около 20-тина лева
А ето и как изглежда

By Batev
#22
Публикувано 10 август 2011 - 23:44
абре гангста брачед , не ли много 10/100 с тая червена нафта , аз на ес-ката с 5 човека с червената нафта без добавка ми дава 8/100 , със потдържана скорост 90-110.

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#23
Публикувано 10 август 2011 - 23:56
абре гангста брачед , не ли много 10/100 с тая червена нафта , аз на ес-ката с 5 човека с червената нафта без добавка ми дава 8/100 , със потдържана скорост 90-110.
Много е Байко знам ама при мен така се получава.....иначе при другарчета с 220-ки,211-ки....с VW Фантом всичко си е нормално ама при мене си хапва.
Нещо и се улаждааааа

By Batev
#24
Публикувано 11 август 2011 - 00:09
Значи,моето виждане,че добавки към маслото,не вършат работа за шумовете.Имаше една тема за добавките,там не се обадих,защото всеки си хвалеше мнението.На времето имах 190-200д.Когато го купих,беше страхотна тракачка/Мерцедесовото кълкочене/.Наливах му всякакви глупости,Кастроли простотии,трака и трака.Единствено видях малко хаир от LIQUI MOLY.Преди да го продам,му смених,разпръсквачите с нови.Колата утихна до неузнаваемост.Задния ми капак беше сменян от бензинова и му седеше табелата 190Е.Всички се заяждаха на Димитровградския пазар защо съм писал дизел,като на капака пише 190Е,пък колата в това време работи на празен ход.Звук Ъ.Така,че не заблуждавайте с добавки в маслото.Common rail е по безшумен,защото там дюзите ,не търпят недъзи.Допълнително имат капак/декоративен/върху дюзите/двигателя/плюс изолация на предния капак и под двигателя.
Никога не оставям магарето си в калта.
#25
Публикувано 11 август 2011 - 00:12
Само аз не знам как с 140-ката никога не свалих на 8/100.абре гангста брачед , не ли много 10/100 с тая червена нафта , аз на ес-ката с 5 човека с червената нафта без добавка ми дава 8/100 , със потдържана скорост 90-110.
Никога не оставям магарето си в калта.
#26
Публикувано 11 август 2011 - 00:14
Значи,моето виждане,че добавки към маслото,не вършат работа за шумовете.Имаше една тема за добавките,там не се обадих,защото всеки си хвалеше мнението.На времето имах 190-200д.Когато го купих,беше страхотна тракачка/Мерцедесовото кълкочене/.Наливах му всякакви глупости,Кастроли простотии,трака и трака.Единствено видях малко хаир от LIQUI MOLY.Преди да го продам,му смених,разпръсквачите с нови.Колата утихна до неузнаваемост.Задния ми капак беше сменян от бензинова и му седеше табелата 190Е.Всички се заяждаха на Димитровградския пазар защо съм писал дизел,като на капака пише 190Е,пък колата в това време работи на празен ход.Звук Ъ.Така,че не заблуждавайте с добавки в маслото.Common rail е по безшумен,защото там дюзите ,не търпят недъзи.Допълнително имат капак/декоративен/върху дюзите/двигателя/плюс изолация на предния капак и под двигателя.
Значи дотук аз съм разбрал следното...от добавките наистина няма смисъл.....и аз съм пробвал какви ли не ама ЪЪЪ
Звука от работата на двигателя идва от дюзите.....и при положение, че колата си бачка екстра няма смисъл да ги пипам.
Което ме навежда на мисълта, че това което го искам няма как да го постигна нали ?

By Batev
#27
Публикувано 11 август 2011 - 00:16
Само аз не знам как с 140-ката никога не свалих на 8/100.
140-ка 3.5 турбо дизел извънграда при моя стил на каране 12..при баща ми 9........в града при мен 20..при баща ми 15-16
Явно Трифката е мноооо спокоен водач
Ама и неговата е 300 турбо де ама все пак

By Batev
#28
Публикувано 11 август 2011 - 00:23
Tвоя стил на каране е кикдаун бате
Нали помниш 6.8 от CLK-то като идвах към Петрич.
Дай ми да я покарам твоята, ще видиш 7 градско в София, честно!
... и после 6.7 към Гърция, даже снимка бехме боднали.
Стига тормози колицата, карай малко по-генгста стайл, лекичко, бавничко, бройкайки...
и ще видиш колко е нормален разхода на машинката
Дай ми да я покарам твоята, ще видиш 7 градско в София, честно!
... и после 6.7 към Гърция, даже снимка бехме боднали.
Стига тормози колицата, карай малко по-генгста стайл, лекичко, бавничко, бройкайки...
#29
Публикувано 11 август 2011 - 00:26
Tвоя стил на каране е кикдаун бате
Нали помниш 6.8 от CLK-то като идвах към Петрич.
Дай ми да я покарам твоята, ще видиш 7 градско в София, честно!
... и после 6.7 към Гърция, даже снимка бехме боднали.
Стига тормози колицата, карай малко по-генгста стайл, лекичко, бавничко, бройкайки...и ще видиш колко е нормален разхода на машинката
Изключително съм съгласен с тебе
Ако управлявам автомобила си така както ти управляваше ЦЛК-то.....наистина може и да постигна нормален разход
А за твоя разход на ЦЛК_то от 6.8 когато идва на Петрич все още го разправям наляво надясно и не ми вярват
И говорим в зимно време на снеговалеж
Иначе не се бях замислял по Гейнгста стайл.......и нема грижи....яко движи

By Batev
#30
Публикувано 11 август 2011 - 00:28
Според мен наистина няма смисъл,да се занимаваш с глупости.Чисто нови разпръсквачи ако сложиш,има вероятност ако си късметлия,да утихне тотално.Явлението ще трае,докато не нахакаш калпава нафта и малко по малко си пак в това положение.Добре работещ мотор не се бърника,че става по зле.Гледам,че ти е интересно ,да се занимаваш с глупости,затуй ако ти се играе,има една добавка на Лики моли,за чистене на горивната система/нафтъ де/.Подкачи входящото и излишното гориво към тубичката.Почиства перфектно помпата и дюзите,и се наслаждавай през това време на звук от мотора.Пробвано е много пъти.Загуба няма само полза.Значи дотук аз съм разбрал следното...от добавките наистина няма смисъл.....и аз съм пробвал какви ли не ама ЪЪЪ
Звука от работата на двигателя идва от дюзите.....и при положение, че колата си бачка екстра няма смисъл да ги пипам.
Което ме навежда на мисълта, че това което го искам няма как да го постигна нали ?
Никога не оставям магарето си в калта.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни





Виж ГАРАЖА








