Тунинг на ц200 компресор
Започната от pArFe7u, 16 юли 2011 - 11:35:18
131 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юли 2011 - 11:35
Какво може да се бутне по двигателя че да се забърза още малко конкретно си мисля за Cold Air Intake но немога да намеря нищо за да видя кое как от къде :/ пък ако някой знае какво още може да се бута по двигателя за някой друго конче отгоре да сподели информация че ми е доста интересно Колата е Ц200 компресор 98г. 192 коня
#2
Публикувано 16 юли 2011 - 18:46
Cold Air Intake на компресорна? Това е свежа идея, но няма да стане. Така или иначе имаш Intercooler.
Имаш 2 стъпки.
1. Мегаскуърт, 4 бобини над свещите, спортни свещи и да се изцеди каквото може от мотора (но не забравяй, че е само 2.0л.)
2. Ако намериш някой ентусиаст да ти сложи и едно малко турбо, да помага на компресора във високите обороти.
Нали си правиш сметка, че само скуърта и преработката на запалителната система ще са минимум 1000лв.
Ако влезеш във филма, ще хвърлиш спокойно 4-5 хилки преди да постигнеш каквото и да е!
Според мен или я продавай и си взимай по-голям двигател, или си вземи някой донор с 4.3 мотор от CLK и влизай във филма
Имаш 2 стъпки.
1. Мегаскуърт, 4 бобини над свещите, спортни свещи и да се изцеди каквото може от мотора (но не забравяй, че е само 2.0л.)
2. Ако намериш някой ентусиаст да ти сложи и едно малко турбо, да помага на компресора във високите обороти.
Нали си правиш сметка, че само скуърта и преработката на запалителната система ще са минимум 1000лв.
Ако влезеш във филма, ще хвърлиш спокойно 4-5 хилки преди да постигнеш каквото и да е!
Според мен или я продавай и си взимай по-голям двигател, или си вземи някой донор с 4.3 мотор от CLK и влизай във филма
#3
Публикувано 17 юли 2011 - 08:41
Специално тоя мотор може да мине и без "Megasquirt" и преработки на запалителната система (това пък е най ненужно в случая - колата си е бездистрибуторна) Трябва му просто маалко по малък диаметър шайба, и някой да му направи ремап на оригиналната електроника. Това може да качи около 30к.с. и до 40-50Nm. Което си се усеща.
Поздрави
Поздрави
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#4
Публикувано 17 юли 2011 - 09:32
Да на 163к.с. модела, но на 192, с т.нар. чип тунинг, нищо не се постига.
#5
Публикувано 17 юли 2011 - 09:46
Да на 163к.с. модела, но на 192, с т.нар. чип тунинг, нищо не се постига.
Ако се вярва на тези (няма да им споменавам името) се постига -25кс. 45Nm.
Друг е въпроса че лично аз никога не бих дал толкова пари за това
Принципно ако дебита на компресора позволява (не съм им гледал картите) не би трябвало да има проблем да се вдигне мощността с ремап
Прикачени файлове
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#6
Публикувано 17 юли 2011 - 09:59
Верно парите са безумие. Това ще да са някои от големите Deutsche-та, дето доработват.
Колегата да сподели опита като го ремапне и да се дръпнем да видим дали е имало ефект.
Аз съм стоково CLK с K&N филтър
Колегата да сподели опита като го ремапне и да се дръпнем да видим дали е имало ефект.
Аз съм стоково CLK с K&N филтър
#7
Публикувано 17 юли 2011 - 13:49
трябва да се поразтърся за по малка ролка на компресора въпреки че нз къде може да ги има тея щуротий А за ремап мисля че като се ремапне и доста му се скъсява живота на двигателя :/
#9
Публикувано 17 юли 2011 - 20:42
Твойто ли е сток бре?Верно парите са безумие. Това ще да са някои от големите Deutsche-та, дето доработват.
Колегата да сподели опита като го ремапне и да се дръпнем да видим дали е имало ефект.
Аз съм стоково CLK с K&N филтър
Китайски парктроник в оригинална коруба и осветление в краката са си поне 50 коня горница!!! А другото дет не си писал тука?
Явно искаш човека да си намрази колата и да му продадеш старото си БМВ!!!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 17 юли 2011 - 21:25
Старото ми БМВ отдавна е продадено, ма не искат да ми го дадат да си го купя обратно
Ми сток е, освен K&N-то нищо не е модифицирано!
Ми сток е, освен K&N-то нищо не е модифицирано!
#11
Публикувано 17 юли 2011 - 22:39
Е то без ремап просто няма как да стане - живота на двигателя скъсяват доста неща, не и добър правилно направен ремаптрябва да се поразтърся за по малка ролка на компресора въпреки че нз къде може да ги има тея щуротий А за ремап мисля че като се ремапне и доста му се скъсява живота на двигателя :/
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#12
Публикувано 18 юли 2011 - 08:28
и аз не разбрах как ремапа скъсавя живота на мотора ?
#13
Публикувано 18 юли 2011 - 10:28
Повишаване на мощността само от ремап компрометира екологичността на автомобила. Това естествено в БГ е последна грижа, но сигурно ще дойде ден когато и тук ще затегнат нормите.
С малко по-малка шайба на компресора ще се увеличи дебита. Би трябвало дебитомера да може да компенсира и да адаптира сместа до +/-15-20%. Разбира се за последната цифра не съм сигурен.
Вероятно ще се наложи и бъркане в запалителните карти, не само горивните. Повече смес - по-голяма вероятност от детонация - съответно ще се наложи обогатяване на сместа и намаляване на предварението.
Някоя от по-известнтие тунинг компании в международен мащаб не предлага ли готов пакет ролка + чип? Те не биха плюли на името си за 5-10 коня повече.
EDIT: Сега се сещам че бях чел една тема в чужд форум за тунинг на Мини Купър, които също ползват компресор в някой от моторите. Там спорът беше, че ако се прекали с шайбата, компресорът просто генерерира много остатъчна топлина, която не може да се отдаде през кулера(или просто Купъра няма кулер), което повишава Т на сместа и освен че увеличава риска от детонации, обезмисля цялата работа защото от един момент нататък мощността не расте, а намалява.
С малко по-малка шайба на компресора ще се увеличи дебита. Би трябвало дебитомера да може да компенсира и да адаптира сместа до +/-15-20%. Разбира се за последната цифра не съм сигурен.
Вероятно ще се наложи и бъркане в запалителните карти, не само горивните. Повече смес - по-голяма вероятност от детонация - съответно ще се наложи обогатяване на сместа и намаляване на предварението.
Някоя от по-известнтие тунинг компании в международен мащаб не предлага ли готов пакет ролка + чип? Те не биха плюли на името си за 5-10 коня повече.
EDIT: Сега се сещам че бях чел една тема в чужд форум за тунинг на Мини Купър, които също ползват компресор в някой от моторите. Там спорът беше, че ако се прекали с шайбата, компресорът просто генерерира много остатъчна топлина, която не може да се отдаде през кулера(или просто Купъра няма кулер), което повишава Т на сместа и освен че увеличава риска от детонации, обезмисля цялата работа защото от един момент нататък мощността не расте, а намалява.
#14
Публикувано 18 юли 2011 - 15:11
Започна да става интересно Пишете още чудеса аз попивам като гъба и да си нашравим изводи за тея ремапове и по малки ролки
#15
Публикувано 18 юли 2011 - 17:00
Aко погледнете за Power Box-a, няма точно 192к.с. Аз мисля че този мотор е изцеден почти на максимума в този сетъп и варианта е само малко (или голямо) турбо да надува допълнително.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни