Неработещ кикдаун300SE
Започната от mimo160, 09 юли 2011 - 22:04:19
39 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 юли 2011 - 15:28
Колеги направих снимки но си забравих кабела на фотоапарата така че ще ги кача по късно.
Замерих кабела от кутията до копчето под педала и прави връзка но само на едно краче от трите които са на буксата на скоростите .Незнам така ли трябва да е.
По между другото къде се намира релето на кикдауна.Гледах релетата зад бушоните но там няма.Има ли релета на друго място където мога да проверя.
Замерих кабела от кутията до копчето под педала и прави връзка но само на едно краче от трите които са на буксата на скоростите .Незнам така ли трябва да е.
По между другото къде се намира релето на кикдауна.Гледах релетата зад бушоните но там няма.Има ли релета на друго място където мога да проверя.
#17
Публикувано 16 юли 2011 - 21:25
Колеги направих снимки но си забравих кабела на фотоапарата така че ще ги кача по късно.
Замерих кабела от кутията до копчето под педала и прави връзка но само на едно краче от трите които са на буксата на скоростите .Незнам така ли трябва да е.
Един кабел един пин. така трябва да е. А пробва ли клапана дали цъка?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 17 юли 2011 - 17:50
Ето с голямо закъснение снимките ,но се наложи днес и малко лежане и на баща ми под колата.
Бай Василе , това за клапана забравих,предполагам трябва да му подам 12волта на това краче което прави верига с това горе под бутона на педала ,ще направя пробата и ще пиша резултата.Но ако не цъка трябва да ме светнете как се сваля че нещо не му разбрах схемата на демотаж,за другия модел с ключ 19 ми стана ясно ама за този не.
Това трябва да е при мен предполагам буксата на кикдауна.
Бай Василе , това за клапана забравих,предполагам трябва да му подам 12волта на това краче което прави верига с това горе под бутона на педала ,ще направя пробата и ще пиша резултата.Но ако не цъка трябва да ме светнете как се сваля че нещо не му разбрах схемата на демотаж,за другия модел с ключ 19 ми стана ясно ама за този не.
Това трябва да е при мен предполагам буксата на кикдауна.
#19
Публикувано 17 юли 2011 - 20:14
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 17 юли 2011 - 20:18
Аз не мога да се ориентирам по тези снимки,ти си снимал 1/5 от кутията и то странично. Клапана е отзад,снимай кутията там където кардана е закачен,под опашката е клапана.
На тази букса която си показал,не подавай нищо докато не се осветлиме кво правиме.
Коя година е тази кола ? Вече започвам да се съмнявам че говориме едно и също. Кутийте от годините на модела SE имат клапан като този от снимката която съм ти поставил.
Защо снимаш странично,нали съм ти написал къде да гледаш. Създаваш впечатление че не си разбрал и че изобщо не си чел внимателно.
Тази букса която си снимал единична ли е според теб?
Моля да бъда извинен ако греша!
На тази букса която си показал,не подавай нищо докато не се осветлиме кво правиме.
Коя година е тази кола ? Вече започвам да се съмнявам че говориме едно и също. Кутийте от годините на модела SE имат клапан като този от снимката която съм ти поставил.
Защо снимаш странично,нали съм ти написал къде да гледаш. Създаваш впечатление че не си разбрал и че изобщо не си чел внимателно.
Клапанът за кикът се намира на задната част на кутията,ще го познаеш по това че в него влиза едножилно кабелче с удебелена гумирана глава
Тази букса която си снимал единична ли е според теб?
Моля да бъда извинен ако греша!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 18 юли 2011 - 07:09
Ще има нова фотосесия ,явно не съм разбрал кое къде е и за какво е.
Колата е 07 месец 1992г.
Колата е 07 месец 1992г.
#22
Публикувано 18 юли 2011 - 08:59
Снимката май си е правилна.
Никога не оставям магарето си в калта.
#23
Публикувано 18 юли 2011 - 17:21
И аз мисля,че снимката е правилна и 722,5 нямат такъв кикдаун клапан /solenoid/.
Инфото от оня PDF документ, който постнах по-назад, май го потвърждава.
Инфото от оня PDF документ, който постнах по-назад, май го потвърждава.
#25
Публикувано 21 септември 2011 - 13:25
Малко да повдигнеме темата.
Днес бях при едно майсторче което също ме посъветва да замеря долу на буксата дали на един от пиновете идва 12 волта.След замерването резултата е че на един от пиновете напрежението е 3.67 V.По неговите думи това означава че бутона е за смяна.Вярно ли е това или проблема е другаде.
Колеги някой да има 100% работещ бутон за кикдаун за проба ,че днес бях в една морга и свалихме един от една кола ама нямаше ефект ,а се съмнявам дали и техния беше наред.
Днес бях при едно майсторче което също ме посъветва да замеря долу на буксата дали на един от пиновете идва 12 волта.След замерването резултата е че на един от пиновете напрежението е 3.67 V.По неговите думи това означава че бутона е за смяна.Вярно ли е това или проблема е другаде.
Колеги някой да има 100% работещ бутон за кикдаун за проба ,че днес бях в една морга и свалихме един от една кола ама нямаше ефект ,а се съмнявам дали и техния беше наред.
#26
Публикувано 21 септември 2011 - 18:22
Ми,замери до бутона колко волта идва.
Никога не оставям магарето си в калта.
#27
Публикувано 21 септември 2011 - 22:26
Заявлениетоооо е те там е разковничето.....Малко да повдигнеме темата.
Днес бях при едно майсторче което също ме посъветва да замеря долу на буксата дали на един от пиновете идва 12 волта.След замерването резултата е че на един от пиновете напрежението е 3.67 V.По неговите думи това означава че бутона е за смяна.Вярно ли е това или проблема е другаде.
Колеги някой да има 100% работещ бутон за кикдаун за проба ,че днес бях в една морга и свалихме един от една кола ама нямаше ефект ,а се съмнявам дали и техния беше наред.
Въпреки че погледнато реално идваш редовно на срещите та може да спечелиш некой отговор бонус дет се вика
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#28
Публикувано 21 септември 2011 - 23:40
Ми,замери до бутона колко волта идва.
Dilqnski кажи как и къде да меря че вече ми иде да хвърля таа кутия и да си сложа 4-степенна.
Лазарее дай и ти некое бонусче дееееее.И ще ти покажа на другата среща каква екстра има моя кошник,а V12 неее.
#29
Публикувано 21 септември 2011 - 23:51
Аз все не мога да вдена,как 300se е с тая кутия. Тая кутия не е ли от по новите години? 300se не ли до 92?
Мимо,първо някой трябва да каже дали копчето от 500se е същото като твоето и ако става,ще ти дам едно за проба.
Но трябва да знаеме дали става. Онази кола обаче беше със 4 ст кутия.
Мимо,първо някой трябва да каже дали копчето от 500se е същото като твоето и ако става,ще ти дам едно за проба.
Но трябва да знаеме дали става. Онази кола обаче беше със 4 ст кутия.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 22 септември 2011 - 00:05
Утре ще му видя парт номера на бутона и ще го напиша да ги сравниме.Мойто нали си го возим у подлакатника сега.
Има и S 320 с тази кутия (722.5)и то 95 година и после им слагат 722.6,явно в началото през 92 са решили да изтепат рибата и конкуренцията от този клас (5 степенен автоматик ,я как звучи),е.а ли го.
Има и S 320 с тази кутия (722.5)и то 95 година и после им слагат 722.6,явно в началото през 92 са решили да изтепат рибата и конкуренцията от този клас (5 степенен автоматик ,я как звучи),е.а ли го.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни