Неработещ кикдаун300SE
Започната от mimo160, 09 юли 2011 - 22:04:19
39 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юли 2011 - 22:04
Колеги май ще почна да ви втръсвам вече с мойте проблеми,но се опитвам с повечето неща ако мога сам да се спрвя.
Проблема е че не ми работи кикдауна ,поиграх си с жилата горе при мотора наместих ги да са стрелките една срещу друга но ефект никакъв.Вчера в работата пак я качих на канала но не мога да видя къде е бутона за кикдауна как и от къде влиза в купето за да видя там как е полужението.
Ако знаете от какво и защо също може да не работи ще бъда благодарен да споделите.
Проблема е че не ми работи кикдауна ,поиграх си с жилата горе при мотора наместих ги да са стрелките една срещу друга но ефект никакъв.Вчера в работата пак я качих на канала но не мога да видя къде е бутона за кикдауна как и от къде влиза в купето за да видя там как е полужението.
Ако знаете от какво и защо също може да не работи ще бъда благодарен да споделите.
#2
Публикувано 09 юли 2011 - 23:10
Бутона не е ли под педала за газта.Захранва се от бушон.Този бутон управлява клапани.Не си спомням,твоята дали беше на тоз принцип.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 10 юли 2011 - 08:08
Проблемът може да е от кикдаун копчето под педала на газта.
http://www.autoparts...gU3dpdGNo&text=
А може и:
NO KICKDOWN
Check throttle control and pressure control cable engagement,
condition and adjustment. Connect kickdown solenoid to battery and
check for proper operation. Replace solenoid (if necessary). Check
kickdown valve in valve body. Replace valve body (if necessary).
http://www.autoparts...gU3dpdGNo&text=
А може и:
NO KICKDOWN
Check throttle control and pressure control cable engagement,
condition and adjustment. Connect kickdown solenoid to battery and
check for proper operation. Replace solenoid (if necessary). Check
kickdown valve in valve body. Replace valve body (if necessary).
#4
Публикувано 10 юли 2011 - 10:09
Колеги май ще почна да ви втръсвам вече с мойте проблеми,но се опитвам с повечето неща ако мога сам да се спрвя.
Няма да се коркаш за това пич! Ако втръснеш на някой киселяк сложи си го на подвижната рамка и го еви в г**а два пъти!!!
След като имаш желание да се справиш сам,ще се справиш. Питай си спокойно,това място е за това!
Клапанът за кикът се намира на задната част на кутията,ще го познаеш по това че в него влиза едножилно кабелче с удебелена гумирана глава и е захванaт с кух болт за ключ н.19 в който има подвижна игла от която също има вероятност да не работи коректно.
Откачи кабелчето и подай плюс там където е било закачено. Ако подаваш ток от акумулатора на колата,подаваш само плюс,колата да не е на контакт. Ако подаваш от друг акумулатор /по-лесно е понеже твоя е дълеко/ ще трябва да закачиш и минуса на корпуса на кутията. Цъка ли ел.магнитният клапан,разкачаш пробните жици и отиваш при ключа под педала,разкачаш буксичката от снимката на Пушката,даваш контакт и мериш дали идва напрежение на буксата му. Идва ли напрежение на буксата,мериш ключа,ако е изправен закачаш буксата и мериш дали напрежението стига до кабелчето с дебелата глава което си извадил от кика,при натиснат ключ. Така на бързо ще отсееш доста от вероятностите а по-важното е че има вероятност проблема да е по тази верига и да се справиш САМ.
Ако при подаването на ток на клапана не се чува отчетливо цъкане,точиш маслото само от пробката на кутията и отвиваш внимателно 19ката. Сваляш,разглеждаш,раздвижваш,почистваш и пак проба с акумулатора / масата на резбата,плюса на пина/ ако е мъртвец,трябва да си вземеш работещ.
Ако нещо се запънеш,дрънкай по телефона 0877577566,ще се опитам максимално да те ориентирам и да те улесня. Причината-знам какво е мерак при нова придобивка и разочарование от неуредиците.
Ето ти го и братчеда.
Изображение026.jpg 300,03K 85 Брой сваляния Изображение029.jpg 312,34K 100 Брой сваляния
Ето и захвата на ключа.
Изображение038.jpg 335,85K 83 Брой сваляния
Важно! При обратното поставяне на клапана,мазваш малката гумичка преди резбата със същото масълце и завиваш болта докато усетиш че е прибрал плътно. НИКОГА до откат!
п.с Сори за некачествените снимки,но така ми беше по-лесно!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 10 юли 2011 - 12:39
Това на снимките е въпросният kickdown solenoid ....
#6
Публикувано 10 юли 2011 - 21:06
Много благодаря за отговорите и снимките ,горе долу добих представа кое къде е.Във вторник съм на работа и пак на канала ще проверя по горе описаното как стоят нещата и дали ще има разрешение на проблема.
#7
Публикувано 12 юли 2011 - 13:34
Копчето под педала на газта е проверено и предполагам работи ,защото първоначално има верига на две от крачетата при натискане на бутона прави верига на другите две крачета,което според мен означава че бутона работи.
След това замерих буксата при подаден контакт и никаде не показа напрежение ,дали не е там проблема.Минава ли през бушон този кикдаун и ако минава къде се намира бушона.
По късно като я кача на канала ще пиша и отдолу с клапана какво е полужението.
След това замерих буксата при подаден контакт и никаде не показа напрежение ,дали не е там проблема.Минава ли през бушон този кикдаун и ако минава къде се намира бушона.
По късно като я кача на канала ще пиша и отдолу с клапана какво е полужението.
#8
Публикувано 12 юли 2011 - 14:48
Колега, за съжаление не мога да ти помогна с напътствия и подробни обяснения, обаче според мен би трябвало да има предпазител. Принципно в кутията с предпазителите( на капака й ) трябва да има описание кой бушон за какво е. Потърси първо там.Копчето под педала на газта е проверено и предполагам работи ,защото първоначално има верига на две от крачетата при натискане на бутона прави верига на другите две крачета,което според мен означава че бутона работи.
След това замерих буксата при подаден контакт и никаде не показа напрежение ,дали не е там проблема.Минава ли през бушон този кикдаун и ако минава къде се намира бушона.
По късно като я кача на канала ще пиша и отдолу с клапана какво е полужението.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#9
Публикувано 12 юли 2011 - 15:01
Гледах при бушоните но бушон за кикдаун няма, а и всичките са здрави.
#10
Публикувано 12 юли 2011 - 16:57
Премери при запален двигател.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 12 юли 2011 - 18:39
Колеги или а аз гледам на грешното място или при мен буксата за кикдауна е кръгла с три кабела.
Буксата която гледам на канала е от дясната страна отзад на скоростите (от към генерацията) погледната отдолу на канала и е кръгла и няма за клуч 19.
Ако бъркам моля насочете ме къде да търся тоя клапан за кикдауна на скоростите.
Буксата която гледам на канала е от дясната страна отзад на скоростите (от към генерацията) погледната отдолу на канала и е кръгла и няма за клуч 19.
Ако бъркам моля насочете ме къде да търся тоя клапан за кикдауна на скоростите.
#12
Публикувано 12 юли 2011 - 19:33
Направи една две снимки.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 12 юли 2011 - 20:29
Снимки ще направя но ще е чак в събота на другото дежурство,че вече не удобно да вадя камиона който седи на канала.
За сега нещата остават така, вече почти му свикнах да си връщам по една скорост чрез лоста,а и дано ми донесът и включвателя на 5-та скорост,та и тоя проблем да реша.
За сега нещата остават така, вече почти му свикнах да си връщам по една скорост чрез лоста,а и дано ми донесът и включвателя на 5-та скорост,та и тоя проблем да реша.
#14
Публикувано 13 юли 2011 - 12:07
Сега ще се окаже,че само коли със скорости 722,3 и 722,4 имат такъм кикдаун соленоид отзад на кутията.
Малко за разглеждане
http://w126.pp.ru/akp722.pdf
Малко за разглеждане
http://w126.pp.ru/akp722.pdf
#15
Публикувано 13 юли 2011 - 21:07
5th Gear
On 722.5 Series models, clutch K-1, clutch K-2 and overdrive
brake are applied in 5th gear. Overdrive clutch and 2nd one-way clutch
are also applied in all forward gears.
Valve body receives inputs from selector lever position, mode
selector switch, accelerator pedal position (control pressure), intake
manifold vacuum, kickdown function (if activated) and vehicle speed.
Depending on operating conditions, oil flow is controlled to various
points in transmission and pressure is adapted to requirements
Някой може ли да преведе това че в гугъл излизат като превод само глупости.
On 722.5 Series models, clutch K-1, clutch K-2 and overdrive
brake are applied in 5th gear. Overdrive clutch and 2nd one-way clutch
are also applied in all forward gears.
Valve body receives inputs from selector lever position, mode
selector switch, accelerator pedal position (control pressure), intake
manifold vacuum, kickdown function (if activated) and vehicle speed.
Depending on operating conditions, oil flow is controlled to various
points in transmission and pressure is adapted to requirements
Някой може ли да преведе това че в гугъл излизат като превод само глупости.
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни