![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-12382.jpg?_r=1640979044)
Неработещ кикдаун300SE
Started by mimo160, 09 Jul 2011 - 22:04:19
39 replies to this topic
#16
Posted 16 July 2011 - 15:28
Колеги направих снимки но си забравих кабела на фотоапарата така че ще ги кача по късно.
Замерих кабела от кутията до копчето под педала и прави връзка но само на едно краче от трите които са на буксата на скоростите .Незнам така ли трябва да е.
По между другото къде се намира релето на кикдауна.Гледах релетата зад бушоните но там няма.Има ли релета на друго място където мога да проверя.
Замерих кабела от кутията до копчето под педала и прави връзка но само на едно краче от трите които са на буксата на скоростите .Незнам така ли трябва да е.
По между другото къде се намира релето на кикдауна.Гледах релетата зад бушоните но там няма.Има ли релета на друго място където мога да проверя.
#17
Posted 16 July 2011 - 21:25
Колеги направих снимки но си забравих кабела на фотоапарата така че ще ги кача по късно.
Замерих кабела от кутията до копчето под педала и прави връзка но само на едно краче от трите които са на буксата на скоростите .Незнам така ли трябва да е.
Един кабел един пин.
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Posted 17 July 2011 - 17:50
Ето с голямо закъснение снимките ,но се наложи днес и малко лежане и на баща ми под колата.
Бай Василе , това за клапана забравих,предполагам трябва да му подам 12волта на това краче което прави верига с това горе под бутона на педала ,ще направя пробата и ще пиша резултата.Но ако не цъка трябва да ме светнете как се сваля че нещо не му разбрах схемата на демотаж,за другия модел с ключ 19 ми стана ясно ама за този не.
Това трябва да е при мен предполагам буксата на кикдауна.
![Posted Image](http://img190.imageshack.us/img190/3975/picture012it.jpg)
![Posted Image](http://img835.imageshack.us/img835/2729/picture003xt.jpg)
![Posted Image](http://img809.imageshack.us/img809/9062/picture005iu.jpg)
Бай Василе , това за клапана забравих,предполагам трябва да му подам 12волта на това краче което прави верига с това горе под бутона на педала ,ще направя пробата и ще пиша резултата.Но ако не цъка трябва да ме светнете как се сваля че нещо не му разбрах схемата на демотаж,за другия модел с ключ 19 ми стана ясно ама за този не.
Това трябва да е при мен предполагам буксата на кикдауна.
![Posted Image](http://img190.imageshack.us/img190/3975/picture012it.jpg)
![Posted Image](http://img835.imageshack.us/img835/2729/picture003xt.jpg)
![Posted Image](http://img809.imageshack.us/img809/9062/picture005iu.jpg)
![Posted Image](http://img197.imageshack.us/img197/4368/picture002yu.jpg)
#19
Posted 17 July 2011 - 20:14
![:slap:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/slap.gif)
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Posted 17 July 2011 - 20:18
Аз не мога да се ориентирам по тези снимки,ти си снимал 1/5 от кутията и то странично. Клапана е отзад,снимай кутията там където кардана е закачен,под опашката е клапана.
На тази букса която си показал,не подавай нищо докато не се осветлиме кво правиме.
Коя година е тази кола ? Вече започвам да се съмнявам че говориме едно и също. Кутийте от годините на модела SE имат клапан като този от снимката която съм ти поставил.
Защо снимаш странично,нали съм ти написал къде да гледаш. Създаваш впечатление че не си разбрал и че изобщо не си чел внимателно.
Тази букса която си снимал единична ли е според теб?
Моля да бъда извинен ако греша!
На тази букса която си показал,не подавай нищо докато не се осветлиме кво правиме.
Коя година е тази кола ? Вече започвам да се съмнявам че говориме едно и също. Кутийте от годините на модела SE имат клапан като този от снимката която съм ти поставил.
Защо снимаш странично,нали съм ти написал къде да гледаш. Създаваш впечатление че не си разбрал и че изобщо не си чел внимателно.
Клапанът за кикът се намира на задната част на кутията,ще го познаеш по това че в него влиза едножилно кабелче с удебелена гумирана глава
Тази букса която си снимал единична ли е според теб?
Моля да бъда извинен ако греша!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Posted 18 July 2011 - 07:09
Ще има нова фотосесия ,явно не съм разбрал кое къде е и за какво е.
Колата е 07 месец 1992г.
Колата е 07 месец 1992г.
#22
Posted 18 July 2011 - 08:59
Снимката май си е правилна.
Никога не оставям магарето си в калта.
#23
Posted 18 July 2011 - 17:21
И аз мисля,че снимката е правилна и 722,5 нямат такъв кикдаун клапан /solenoid/.
Инфото от оня PDF документ, който постнах по-назад, май го потвърждава.
Инфото от оня PDF документ, който постнах по-назад, май го потвърждава.
#25
Posted 21 September 2011 - 13:25
Малко да повдигнеме темата.
Днес бях при едно майсторче което също ме посъветва да замеря долу на буксата дали на един от пиновете идва 12 волта.След замерването резултата е че на един от пиновете напрежението е 3.67 V.По неговите думи това означава че бутона е за смяна.Вярно ли е това или проблема е другаде.
Колеги някой да има 100% работещ бутон за кикдаун за проба ,че днес бях в една морга и свалихме един от една кола ама нямаше ефект ,а се съмнявам дали и техния беше наред.
Днес бях при едно майсторче което също ме посъветва да замеря долу на буксата дали на един от пиновете идва 12 волта.След замерването резултата е че на един от пиновете напрежението е 3.67 V.По неговите думи това означава че бутона е за смяна.Вярно ли е това или проблема е другаде.
Колеги някой да има 100% работещ бутон за кикдаун за проба ,че днес бях в една морга и свалихме един от една кола ама нямаше ефект ,а се съмнявам дали и техния беше наред.
#26
Posted 21 September 2011 - 18:22
Ми,замери до бутона колко волта идва.
Никога не оставям магарето си в калта.
#27
Posted 21 September 2011 - 22:26
Заявлениетоооо е те там е разковничето.....Малко да повдигнеме темата.
Днес бях при едно майсторче което също ме посъветва да замеря долу на буксата дали на един от пиновете идва 12 волта.След замерването резултата е че на един от пиновете напрежението е 3.67 V.По неговите думи това означава че бутона е за смяна.Вярно ли е това или проблема е другаде.
Колеги някой да има 100% работещ бутон за кикдаун за проба ,че днес бях в една морга и свалихме един от една кола ама нямаше ефект ,а се съмнявам дали и техния беше наред.
Въпреки че погледнато реално идваш редовно на срещите та може да спечелиш некой отговор бонус дет се вика
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![Публикувано изображение](http://dobavi.info/cars/Mercedes/m12863.gif)
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#28
Posted 21 September 2011 - 23:40
Ми,замери до бутона колко волта идва.
Dilqnski кажи как и къде да меря че вече ми иде да хвърля таа кутия и да си сложа 4-степенна.
![:kill_myself](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/kill_myself.gif)
Лазарее дай и ти некое бонусче дееееее.И ще ти покажа на другата среща каква екстра има моя кошник,а V12 неее.
#29
Posted 21 September 2011 - 23:51
Аз все не мога да вдена,как 300se е с тая кутия. Тая кутия не е ли от по новите години? 300se не ли до 92?
Мимо,първо някой трябва да каже дали копчето от 500se е същото като твоето и ако става,ще ти дам едно за проба.
Но трябва да знаеме дали става. Онази кола обаче беше със 4 ст кутия.
Мимо,първо някой трябва да каже дали копчето от 500se е същото като твоето и ако става,ще ти дам едно за проба.
Но трябва да знаеме дали става. Онази кола обаче беше със 4 ст кутия.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 22 September 2011 - 00:05
Утре ще му видя парт номера на бутона и ще го напиша да ги сравниме.Мойто нали си го возим у подлакатника сега.
Има и S 320 с тази кутия (722.5)и то 95 година и после им слагат 722.6,явно в началото през 92 са решили да изтепат рибата и конкуренцията от този клас (5 степенен автоматик ,я как звучи),е.а ли го.
Има и S 320 с тази кутия (722.5)и то 95 година и после им слагат 722.6,явно в началото през 92 са решили да изтепат рибата и конкуренцията от този клас (5 степенен автоматик ,я как звучи),е.а ли го.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users