Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Механична инжекция


  • Please log in to reply
58 мнения по тази тема

#46 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2012 - 08:52

На една и съща позиция ли трябва да бъдат? :unsure
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#47 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 март 2012 - 20:08

аз съм с 300ЦЕ и пак зад акумолатора имам този плъзгач, който е с пломба, дайте инфо за него :)
  • 0

#48 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2012 - 20:23

Имате ли идеи дали и двата трябва да са на една и съща позиция?

Къде трябва да е втория според Вас?
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#49 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 12 март 2012 - 23:59

Скоро бях питал майстор за този плъзгач, та той ми каза да не го пипам и да го оставя в това положение в което е.... и неискаше да ми каже закакво е точно той ... да няма и във форума някъква такава тайна :D
  • 0

#50 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 март 2012 - 10:16

Това при компютрите е за нагласяне на инжекциоцна, но наистина е добре да стои там, където е пломбирано. Променя електронното обогатяване.

По принцип може да се ползва за леки корекции при глъхнене или трудна работа на студено, но ефективността е маргинална.

Ако има подобни проблеми, то е добре да им се обърне внимание и да бъде отстранена причината, отколкото да се пипа резисторната каскада.
  • 0

#51 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2012 - 19:55

Значи "МВ" на "водомера" все пак не е случайно, така си и мислех, и впредвид и мястото...Явно са го направили дурако-устойчиво/милено-устойчиво :) /! Много благодаря за мнението!
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#52 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 26 август 2012 - 21:43

Реглажния винт е шестограм 3мм. И за да го завъртиш - натискаш леко надолу. Но не много, че ще угасиш мотора.

4мм е на БРЦ изпарителите Публикувано изображение

Ако и на бензин не се регулира, значи имаш записан код за неизправност - трябва да прочетеш паметта - едва тогава ще почне да реагира.

Тествай прекъсвача на дросела и микро-ключето за принудителен празен ход.

Здравейте.
Искам да помоля за помощ.
Проблема е следния.
Не мога да регулирам сместа на праден ход.
При въртене на шестограма, стойностите не се променят.
Проверих за грешки, нямаше, за по сигурно откачих клемите на акумулатора и ги окъсих, след което отново опитах да регулирам, не става...
Странното е, че като натисна с шестограма, болта долу потъва, но колата нито гасне, нито се променят оборотите!
Къде да търся проблема?
Принципно колата си върви добре, като е топло пали малко по-трудно, от 3-4 завъртания.
Реостата на дрьосела е сменян с нов, не съм го мерил от тогава насам, но вярвам е добре, нямам проблем с гаснене на свободна.

Мотора е 102. 2.0Е 92г. няма газ

Този пост е редактиран от GiN: 26 август 2012 - 21:49

  • 0

#53 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 13 септември 2012 - 15:50

Колега, аз когато бях с газ и гръмна, след това неможех да регулирам празния ход. Според мен или си аз потенциометър или за нов дебитомер
  • 0

#54 HERMES

HERMES

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200CE; W140 S320

Публикувано 14 септември 2012 - 21:14

Аз имам въпрос свързан именно с газифицирането на този мотор. И аз имам 200 CE 122кс модел на двигателя 102.963 - механичен инжекцион. Четох известно време по темата за газифицирането на този двигател и все още се чудя заслужава ли си въобще да сложа газова уредба при положение, че колата в момента направо мърка, нищо че е на 20 години и пали само като помирише ключа? Не я карам много, основно в София, но колата е автомат и си папка 15/100. А и вече на два пъти ми източват бензина гадовете. Иначе според Цвъ.Цвъ. нямало престъпност. Но като гледам какви ядове имат повечето хора с газификацията на механичен инжекцион почвам да се разколебавам. Бях насочил към газова Lovato или Landi Renzo, която да я взема и да ми я поставят в техните сервизи. Също ще се радвам да дадете някакъв насочващ съвет. Признавам, че относно автомобилите съм технически неграмотен и просто искам колата да върви а тя в момента почти никакви ядове не ми създава. Благодаря ви предварително.
  • 0

#55 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 16 септември 2012 - 18:53

Здравейте.
Искам да помоля за помощ.
Проблема е следния.
Не мога да регулирам сместа на праден ход.
При въртене на шестограма, стойностите не се променят.
Проверих за грешки, нямаше, за по сигурно откачих клемите на акумулатора и ги окъсих, след което отново опитах да регулирам, не става...
Странното е, че като натисна с шестограма, болта долу потъва, но колата нито гасне, нито се променят оборотите!
Къде да търся проблема?
Принципно колата си върви добре, като е топло пали малко по-трудно, от 3-4 завъртания.
Реостата на дрьосела е сменян с нов, не съм го мерил от тогава насам, но вярвам е добре, нямам проблем с гаснене на свободна.

Мотора е 102. 2.0Е 92г. няма газ


Приятели, може ли малко помощ относно този въпрос?
Реостата е ок., но мултицета не реагира на въртенето на болта...
  • 0

#56 BAHKO 7

BAHKO 7

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 200E

Публикувано 02 септември 2013 - 12:03

Здравейте, може ли някой да ми препоръча майстор в София, който да разбира от механичен инжекцион, че колата трудно пали (пали само на бензин после минава на газ) и на бензин след като тръгне не си държи оборотите и гасне. Някой който да разбере сместа ли не е как трябва, въздух ли смуче, по ел настройките ли има проблем и тн... Благодаря предварително!


  • 0

#57 Denkooo

Denkooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes E200 W124

Публикувано 08 септември 2013 - 22:08

Здравейте момчета, нов съм във форума и като собственик на Мерцедес също и сега ми излязоха някакви проблемчета подобни като на колегата започнал темата, значи мени ниските обороти, пали трудно, но не всеки път...случва се когато запаля и като са ниски оборотите и тя угасне и след това идва трудното палене, това го прави и на газ и на бензин. Забелязах, че като са паднали оборотите на 500-550 и като натисна много леко педала се вдигат оборотите и остават на по високи, също и  държи  високи по някога( 1100-1500) както му дойде, даже и педала засяда някой път и държи на близо 2000 оборота и тогава само го пипам леко за да се оправи. Питах разни майстори и ми казаха да си видя да не би да е някоя свещ или стъпково моторче или нещо друго. Прочетох темата и горе долу разбрах какво става, но не мога сам да си оправя нещата, едно че нямам инструменти пък и не разбирам толкова много от автомобили. Бихте ли ми казали къде в София може някой да я види и да я оправи дай боже.

Благодаря предварително!!!

Поздрави!!!


  • 0

#58 qvor860719

qvor860719

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:dobrich
  • Автомобил:
    mercedes e260

Публикувано 03 януари 2014 - 01:22

Здравейте имам мерцедес е260 92.г сутрин като го паля стои на 500 оборота а като загрее след 60 градуса се вдигат. Друг проблем дави се по някои пат за около минута две и после спира.благодаря ви предварително.


  • 0

#59 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 януари 2014 - 15:53

Здравейте имам мерцедес е260 92.г сутрин като го паля стои на 500 оборота а като загрее след 60 градуса се вдигат. Друг проблем дави се по някои пат за около минута две и после спира.благодаря ви предварително.

 

OVP релето има нужда от презапояване или пък моторчето за празен ход е откачено.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни