Механична инжекция
Започната от dan4060 6ipa, 01 юли 2011 - 07:39:55
58 мнения по тази тема
#46
Публикувано 10 март 2012 - 08:52
На една и съща позиция ли трябва да бъдат?
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#47
Публикувано 10 март 2012 - 20:08
аз съм с 300ЦЕ и пак зад акумолатора имам този плъзгач, който е с пломба, дайте инфо за него
#48
Публикувано 12 март 2012 - 20:23
Къде трябва да е втория според Вас?Имате ли идеи дали и двата трябва да са на една и съща позиция?
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#49
Публикувано 12 март 2012 - 23:59
Скоро бях питал майстор за този плъзгач, та той ми каза да не го пипам и да го оставя в това положение в което е.... и неискаше да ми каже закакво е точно той ... да няма и във форума някъква такава тайна
#50
Публикувано 20 март 2012 - 10:16
Това при компютрите е за нагласяне на инжекциоцна, но наистина е добре да стои там, където е пломбирано. Променя електронното обогатяване.
По принцип може да се ползва за леки корекции при глъхнене или трудна работа на студено, но ефективността е маргинална.
Ако има подобни проблеми, то е добре да им се обърне внимание и да бъде отстранена причината, отколкото да се пипа резисторната каскада.
По принцип може да се ползва за леки корекции при глъхнене или трудна работа на студено, но ефективността е маргинална.
Ако има подобни проблеми, то е добре да им се обърне внимание и да бъде отстранена причината, отколкото да се пипа резисторната каскада.
#51
Публикувано 21 март 2012 - 19:55
Значи "МВ" на "водомера" все пак не е случайно, така си и мислех, и впредвид и мястото...Явно са го направили дурако-устойчиво/милено-устойчиво /! Много благодаря за мнението!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#52
Публикувано 26 август 2012 - 21:43
Здравейте.Реглажния винт е шестограм 3мм. И за да го завъртиш - натискаш леко надолу. Но не много, че ще угасиш мотора.
4мм е на БРЦ изпарителите
Ако и на бензин не се регулира, значи имаш записан код за неизправност - трябва да прочетеш паметта - едва тогава ще почне да реагира.
Тествай прекъсвача на дросела и микро-ключето за принудителен празен ход.
Искам да помоля за помощ.
Проблема е следния.
Не мога да регулирам сместа на праден ход.
При въртене на шестограма, стойностите не се променят.
Проверих за грешки, нямаше, за по сигурно откачих клемите на акумулатора и ги окъсих, след което отново опитах да регулирам, не става...
Странното е, че като натисна с шестограма, болта долу потъва, но колата нито гасне, нито се променят оборотите!
Къде да търся проблема?
Принципно колата си върви добре, като е топло пали малко по-трудно, от 3-4 завъртания.
Реостата на дрьосела е сменян с нов, не съм го мерил от тогава насам, но вярвам е добре, нямам проблем с гаснене на свободна.
Мотора е 102. 2.0Е 92г. няма газ
Този пост е редактиран от GiN: 26 август 2012 - 21:49
#53
Публикувано 13 септември 2012 - 15:50
Колега, аз когато бях с газ и гръмна, след това неможех да регулирам празния ход. Според мен или си аз потенциометър или за нов дебитомер
#54
Публикувано 14 септември 2012 - 21:14
Аз имам въпрос свързан именно с газифицирането на този мотор. И аз имам 200 CE 122кс модел на двигателя 102.963 - механичен инжекцион. Четох известно време по темата за газифицирането на този двигател и все още се чудя заслужава ли си въобще да сложа газова уредба при положение, че колата в момента направо мърка, нищо че е на 20 години и пали само като помирише ключа? Не я карам много, основно в София, но колата е автомат и си папка 15/100. А и вече на два пъти ми източват бензина гадовете. Иначе според Цвъ.Цвъ. нямало престъпност. Но като гледам какви ядове имат повечето хора с газификацията на механичен инжекцион почвам да се разколебавам. Бях насочил към газова Lovato или Landi Renzo, която да я взема и да ми я поставят в техните сервизи. Също ще се радвам да дадете някакъв насочващ съвет. Признавам, че относно автомобилите съм технически неграмотен и просто искам колата да върви а тя в момента почти никакви ядове не ми създава. Благодаря ви предварително.
#55
Публикувано 16 септември 2012 - 18:53
Здравейте.
Искам да помоля за помощ.
Проблема е следния.
Не мога да регулирам сместа на праден ход.
При въртене на шестограма, стойностите не се променят.
Проверих за грешки, нямаше, за по сигурно откачих клемите на акумулатора и ги окъсих, след което отново опитах да регулирам, не става...
Странното е, че като натисна с шестограма, болта долу потъва, но колата нито гасне, нито се променят оборотите!
Къде да търся проблема?
Принципно колата си върви добре, като е топло пали малко по-трудно, от 3-4 завъртания.
Реостата на дрьосела е сменян с нов, не съм го мерил от тогава насам, но вярвам е добре, нямам проблем с гаснене на свободна.
Мотора е 102. 2.0Е 92г. няма газ
Приятели, може ли малко помощ относно този въпрос?
Реостата е ок., но мултицета не реагира на въртенето на болта...
#56
Публикувано 02 септември 2013 - 12:03
Здравейте, може ли някой да ми препоръча майстор в София, който да разбира от механичен инжекцион, че колата трудно пали (пали само на бензин после минава на газ) и на бензин след като тръгне не си държи оборотите и гасне. Някой който да разбере сместа ли не е как трябва, въздух ли смуче, по ел настройките ли има проблем и тн... Благодаря предварително!
#57
Публикувано 08 септември 2013 - 22:08
Здравейте момчета, нов съм във форума и като собственик на Мерцедес също и сега ми излязоха някакви проблемчета подобни като на колегата започнал темата, значи мени ниските обороти, пали трудно, но не всеки път...случва се когато запаля и като са ниски оборотите и тя угасне и след това идва трудното палене, това го прави и на газ и на бензин. Забелязах, че като са паднали оборотите на 500-550 и като натисна много леко педала се вдигат оборотите и остават на по високи, също и държи високи по някога( 1100-1500) както му дойде, даже и педала засяда някой път и държи на близо 2000 оборота и тогава само го пипам леко за да се оправи. Питах разни майстори и ми казаха да си видя да не би да е някоя свещ или стъпково моторче или нещо друго. Прочетох темата и горе долу разбрах какво става, но не мога сам да си оправя нещата, едно че нямам инструменти пък и не разбирам толкова много от автомобили. Бихте ли ми казали къде в София може някой да я види и да я оправи дай боже.
Благодаря предварително!!!
Поздрави!!!
#58
Публикувано 03 януари 2014 - 01:22
Здравейте имам мерцедес е260 92.г сутрин като го паля стои на 500 оборота а като загрее след 60 градуса се вдигат. Друг проблем дави се по някои пат за около минута две и после спира.благодаря ви предварително.
#59
Публикувано 14 януари 2014 - 15:53
Здравейте имам мерцедес е260 92.г сутрин като го паля стои на 500 оборота а като загрее след 60 градуса се вдигат. Друг проблем дави се по някои пат за около минута две и после спира.благодаря ви предварително.
OVP релето има нужда от презапояване или пък моторчето за празен ход е откачено.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни