Механична инжекция
Започната от dan4060 6ipa, 01 юли 2011 - 07:39:55
58 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 август 2011 - 19:54
Наплюнчих го и влезе, ама какво се получи помагайте да разберем. На бензин при загрял мотор завъртях около 1/4 оборот обратно на часовниковата стрелка и гледах да падне до около 7V. Така и стана и я оставих така.После уреда започна да брои като бензинова колонка от 6,80V до към 8V и обратно.Стигне ли 8V се връща на около 6,80V и пак обратно.Това става в рамките на около 5-6 секунди.Оставих я така и обърнах на газ - 11,55V си ги държи без да се замисля, даже и с пълна гимнастика по всички газови врътки няма промяна. Утре съм на тест драйв. Ама ако някой има време да сподели опит дали имаме добър резултат, ще спя по-спокойно.
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#17
Публикувано 23 август 2011 - 21:39
Е, щом си успял да свалиш до 7 на бензин, значи си шест.
Пиши какво в станало, да знаем дали сме свършили работа или тепърва започваме
Пиши какво в станало, да знаем дали сме свършили работа или тепърва започваме
#18
Публикувано 24 август 2011 - 14:00
Ще пиша разбира се. Тези дни ще пътувам и ще я усетя по-добре. За сега из града добре се държи,върви плавно и мазно и като го стъпча полудява !!! Ще го видя и на разход как е и ще пиша задължително! Лека и безаварийна на всички! И
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#19
Публикувано 03 септември 2011 - 17:47
Колеги, продължаваме. На бензин е ОК, но на газ е много лошо не върви като опел корса с 1.0 мотор, мудна трудно се набира..., гори 16 при 90км/ч извънградско. Смених въздучният филтър и я закарах на газ-анализатор.Същата работа.И това е шестият газаджия!!!Опитах и споменатия метод с девет-пиновата букса между пин 2 и 3 да дава 7V - въобще не може да ги стигне. Преди имах друга кола и я настройвах доста добре по показанията на ламбда сондата.Искам да избегна пускането на нов кабел директно от ламбдата. Много моля ако някой знае къде под капака отива този сигнал да ми пише да го взема от там и да опитам пак! Благодаря предварително!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#20
Публикувано 08 септември 2011 - 11:35
Колеги, дайте координати на читав газ-анализатор в Стара Загора, Сливен или Бургас, че иначе няма оправия.
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#21
Публикувано 08 септември 2011 - 16:27
Колеги,за газта,си давайте предварение,по колите.Който има октан коректор,направо да го маха,пък тези с вакумните делка,да въртят,докато затрудни паленето.Колеги, продължаваме. На бензин е ОК, но на газ е много лошо не върви като опел корса с 1.0 мотор, мудна трудно се набира..., гори 16 при 90км/ч извънградско. Смених въздучният филтър и я закарах на газ-анализатор.Същата работа.И това е шестият газаджия!!!Опитах и споменатия метод с девет-пиновата букса между пин 2 и 3 да дава 7V - въобще не може да ги стигне. Преди имах друга кола и я настройвах доста добре по показанията на ламбда сондата.Искам да избегна пускането на нов кабел директно от ламбдата. Много моля ако някой знае къде под капака отива този сигнал да ми пише да го взема от там и да опитам пак! Благодаря предварително!
Никога не оставям магарето си в калта.
#22
Публикувано 14 септември 2011 - 13:21
Здравейте колеги
Нов съм във форума ама ми хареса.
В другите МБ форуми пишат само некомпетентни а тези дето разбират не помагат.
Моя проблем е подобен. Като си взех МБ беше само на бензин. Имаше и газ ама не работеше нямаше плочка и изпарителя не работеше. Купих си плочка и турски изпарител поставих ги и всичко тръгна перфектно до моменте когато спря да работи на бензин, започна да прекъсва и ми светна АБСа спря да ми работи и кикдауна. когато завалеше дъжд се оправяше започнах да ровя от кде е и установих, че алуминиевото реле зад акумолатора е прецакано смених го и абса тръгна ама за бензин не иска и да чуе. сега като сложа ал. реле на газ ми държи около 200о оборота а като го махна си е префектно. в началото забравих да напиша и какво карам МБ 230СЕ 124ка купе с автоматична кутия. имаше и един момент когато завалеше и се намокреше въпросното реле започваше да цъка АБСа и инжекцията и ми изтощаваше акумолатора това се е случвало поне 4 или 5 пъти. може ли така да съм изгорил нещо по инжекцията?
Много се надявам да ми помогнете щото вече съм се птчаял.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!
Нов съм във форума ама ми хареса.
В другите МБ форуми пишат само некомпетентни а тези дето разбират не помагат.
Моя проблем е подобен. Като си взех МБ беше само на бензин. Имаше и газ ама не работеше нямаше плочка и изпарителя не работеше. Купих си плочка и турски изпарител поставих ги и всичко тръгна перфектно до моменте когато спря да работи на бензин, започна да прекъсва и ми светна АБСа спря да ми работи и кикдауна. когато завалеше дъжд се оправяше започнах да ровя от кде е и установих, че алуминиевото реле зад акумолатора е прецакано смених го и абса тръгна ама за бензин не иска и да чуе. сега като сложа ал. реле на газ ми държи около 200о оборота а като го махна си е префектно. в началото забравих да напиша и какво карам МБ 230СЕ 124ка купе с автоматична кутия. имаше и един момент когато завалеше и се намокреше въпросното реле започваше да цъка АБСа и инжекцията и ми изтощаваше акумолатора това се е случвало поне 4 или 5 пъти. може ли така да съм изгорил нещо по инжекцията?
Много се надявам да ми помогнете щото вече съм се птчаял.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!
#23
Публикувано 14 септември 2011 - 15:35
За бензина виж помпата изобщо работи ли.Прекъсват я с едно реленце,което се монтира до акумулатора.
Никога не оставям магарето си в калта.
#24
Публикувано 16 септември 2011 - 19:52
Помпата работи незнам какво налягане прави ама се чува и като развия тръбата дето идва от помпата се вижда че има някакво наляган
#25
Публикувано 16 септември 2011 - 19:56
Кога чуваш помпата,като дадеш контакт,или като върти.Това са различни и важни моменти.Помпата работи незнам какво налягане прави ама се чува и като развия тръбата дето идва от помпата се вижда че има някакво наляган
Никога не оставям магарето си в калта.
#26
Публикувано 17 септември 2011 - 08:15
когато подам на контакт се чува помпата и като започна да въртя пак се чува да помпиКога чуваш помпата,като дадеш контакт,или като върти.Това са различни и важни моменти.
#27
Публикувано 17 септември 2011 - 13:49
Колеги,за газта,си давайте предварение,по колите.Който има октан коректор,направо да го маха,пък тези с вакумните делка,да въртят,докато затрудни паленето.
Ако махнеш октан коректора на кола след 89-та, ще даде пълно закъснение, както и ако окъсиш изводите на октан коректора. Така са направили комутатора от по-късните години.
С един колега експериметиахме - най-голямо предварение дава с 2.4Кома. Който има толкова на октан коректора, да слага на толкова.
Аз понеже нямам - разпоих единия резистор 220 ома, на позиция 6 при мен, и запоих на негово място 2.4Кома, 1/8 ват, 10% резистор, че на останалите дупки няма пинове.
EDIT: Качил съм картинка, дето ми я беше дал Линкса, едно време. Пълно предварение при безкрайно съпротивление има на октан коректорите EZL-ECE, EZL-ECE-S, EZL-KAT, EZL.
На тези, на които пише EZL KAT AUTOMATISCH, EZL KAT MECHANISCH, най-голямото предварение на комутатора е на 2.4Кома. там където са дадени чертички, няма пинове и резистори.
Прикачени файлове
#28
Публикувано 17 септември 2011 - 17:45
На моята е махнато,както и на доста други.Ако махнеш октан коректора на кола след 89-та, ще даде пълно закъснение
Никога не оставям магарето си в калта.
#29
Публикувано 17 септември 2011 - 17:48
Ти си с новия мотор. Там не знам какво е положението.
Тая мода с махането на резисторите съм я чел в един американски форум - но там нямат октан коректор, а на резистора му викат R16 и е до акумулатора.
Обаче много зависи дали комутатора е преди 89-та или след.
http://www.peachpart...ead.php?t=67772
Тая мода с махането на резисторите съм я чел в един американски форум - но там нямат октан коректор, а на резистора му викат R16 и е до акумулатора.
Обаче много зависи дали комутатора е преди 89-та или след.
http://www.peachpart...ead.php?t=67772
#30
Публикувано 17 септември 2011 - 23:40
Така де,само,че и те си махат резистора,пък на бензин случайно,ако му чагърка аванса,си слагат чак тогава съпротивление от 2,4к.Когато са ни произвеждани колите,бензините са били пълни л...а.Сомо,че ние ги мъчим на газ,пък тя по бавно гори,затова и ни трябва допълнително предварение.Октан коректора донякъде помага,ма се иска още по прецизно действие.Дори си мислех,да си монтирам и допълнителен,ма пак трябва да идвам в Софето,че при моята с толкова валове,се оказа по-сложно.Ти си с новия мотор. Там не знам какво е положението.
Тая мода с махането на резисторите съм я чел в един американски форум - но там нямат октан коректор, а на резистора му викат R16 и е до акумулатора.
Обаче много зависи дали комутатора е преди 89-та или след.
http://www.peachpart...ead.php?t=67772
Никога не оставям магарето си в калта.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни