Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Механична инжекция


  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#16 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
Garage View Garage

Posted 23 August 2011 - 19:54

Наплюнчих го и влезе, ама какво се получи помагайте да разберем. На бензин при загрял мотор завъртях около 1/4 оборот обратно на часовниковата стрелка и гледах да падне до около 7V. Така и стана и я оставих така.После уреда започна да брои като бензинова колонка от 6,80V до към 8V и обратно.Стигне ли 8V се връща на около 6,80V и пак обратно.Това става в рамките на около 5-6 секунди.Оставих я така и обърнах на газ - 11,55V си ги държи без да се замисля, даже и с пълна гимнастика по всички газови врътки няма промяна. Утре съм на тест драйв. Ама ако някой има време да сподели опит дали имаме добър резултат, ще спя по-спокойно.
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 23 August 2011 - 21:39

Е, щом си успял да свалиш до 7 на бензин, значи си шест.

Пиши какво в станало, да знаем дали сме свършили работа или тепърва започваме ;)
  • 0

#18 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
Garage View Garage

Posted 24 August 2011 - 14:00

Ще пиша разбира се. Тези дни ще пътувам и ще я усетя по-добре. За сега из града добре се държи,върви плавно и мазно и като го стъпча полудява :flagmbcb !!! Ще го видя и на разход как е и ще пиша задължително! Лека и безаварийна на всички! И :flagmbcb
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#19 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
Garage View Garage

Posted 03 September 2011 - 17:47

Колеги, продължаваме. На бензин е ОК, но на газ е много лошо не върви като опел корса с 1.0 мотор, мудна трудно се набира..., гори 16 при 90км/ч извънградско. Смених въздучният филтър и я закарах на газ-анализатор.Същата работа.И това е шестият газаджия!!!Опитах и споменатия метод с девет-пиновата букса между пин 2 и 3 да дава 7V - въобще не може да ги стигне. Преди имах друга кола и я настройвах доста добре по показанията на ламбда сондата.Искам да избегна пускането на нов кабел директно от ламбдата. Много моля ако някой знае къде под капака отива този сигнал да ми пише да го взема от там и да опитам пак! Благодаря предварително!
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#20 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
Garage View Garage

Posted 08 September 2011 - 11:35

Колеги, дайте координати на читав газ-анализатор в Стара Загора, Сливен или Бургас, че иначе няма оправия.
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#21 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 08 September 2011 - 16:27

Колеги, продължаваме. На бензин е ОК, но на газ е много лошо не върви като опел корса с 1.0 мотор, мудна трудно се набира..., гори 16 при 90км/ч извънградско. Смених въздучният филтър и я закарах на газ-анализатор.Същата работа.И това е шестият газаджия!!!Опитах и споменатия метод с девет-пиновата букса между пин 2 и 3 да дава 7V - въобще не може да ги стигне. Преди имах друга кола и я настройвах доста добре по показанията на ламбда сондата.Искам да избегна пускането на нов кабел директно от ламбдата. Много моля ако някой знае къде под капака отива този сигнал да ми пише да го взема от там и да опитам пак! Благодаря предварително!

Колеги,за газта,си давайте предварение,по колите.Който има октан коректор,направо да го маха,пък тези с вакумните делка,да въртят,докато затрудни паленето.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#22 Patrikov

Patrikov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:Исперих
  • Автомобил:
    MB 230CE 1990

Posted 14 September 2011 - 13:21

Здравейте колеги
Нов съм във форума ама ми хареса.
В другите МБ форуми пишат само некомпетентни а тези дето разбират не помагат.
Моя проблем е подобен. Като си взех МБ беше само на бензин. Имаше и газ ама не работеше нямаше плочка и изпарителя не работеше. Купих си плочка и турски изпарител поставих ги и всичко тръгна перфектно до моменте когато спря да работи на бензин, започна да прекъсва и ми светна АБСа спря да ми работи и кикдауна. когато завалеше дъжд се оправяше започнах да ровя от кде е и установих, че алуминиевото реле зад акумолатора е прецакано смених го и абса тръгна ама за бензин не иска и да чуе. сега като сложа ал. реле на газ ми държи около 200о оборота а като го махна си е префектно. в началото забравих да напиша и какво карам МБ 230СЕ 124ка купе с автоматична кутия. имаше и един момент когато завалеше и се намокреше въпросното реле започваше да цъка АБСа и инжекцията и ми изтощаваше акумолатора това се е случвало поне 4 или 5 пъти. може ли така да съм изгорил нещо по инжекцията?
Много се надявам да ми помогнете щото вече съм се птчаял.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!
  • 0

#23 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 14 September 2011 - 15:35

За бензина виж помпата изобщо работи ли.Прекъсват я с едно реленце,което се монтира до акумулатора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#24 Patrikov

Patrikov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:Исперих
  • Автомобил:
    MB 230CE 1990

Posted 16 September 2011 - 19:52

Помпата работи незнам какво налягане прави ама се чува и като развия тръбата дето идва от помпата се вижда че има някакво наляган
  • 0

#25 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 16 September 2011 - 19:56

Помпата работи незнам какво налягане прави ама се чува и като развия тръбата дето идва от помпата се вижда че има някакво наляган

Кога чуваш помпата,като дадеш контакт,или като върти.Това са различни и важни моменти.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#26 Patrikov

Patrikov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:Исперих
  • Автомобил:
    MB 230CE 1990

Posted 17 September 2011 - 08:15

Кога чуваш помпата,като дадеш контакт,или като върти.Това са различни и важни моменти.

когато подам на контакт се чува помпата и като започна да въртя пак се чува да помпи
  • 0

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 17 September 2011 - 13:49

Колеги,за газта,си давайте предварение,по колите.Който има октан коректор,направо да го маха,пък тези с вакумните делка,да въртят,докато затрудни паленето.


Ако махнеш октан коректора на кола след 89-та, ще даде пълно закъснение, както и ако окъсиш изводите на октан коректора. Така са направили комутатора от по-късните години.

С един колега експериметиахме - най-голямо предварение дава с 2.4Кома. Който има толкова на октан коректора, да слага на толкова.

Аз понеже нямам - разпоих единия резистор 220 ома, на позиция 6 при мен, и запоих на негово място 2.4Кома, 1/8 ват, 10% резистор, че на останалите дупки няма пинове.

EDIT: Качил съм картинка, дето ми я беше дал Линкса, едно време. Пълно предварение при безкрайно съпротивление има на октан коректорите EZL-ECE, EZL-ECE-S, EZL-KAT, EZL.
На тези, на които пише EZL KAT AUTOMATISCH, EZL KAT MECHANISCH, най-голямото предварение на комутатора е на 2.4Кома. там където са дадени чертички, няма пинове и резистори.

Attached Files


  • 0

#28 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 17 September 2011 - 17:45

Ако махнеш октан коректора на кола след 89-та, ще даде пълно закъснение

На моята е махнато,както и на доста други.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#29 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 17 September 2011 - 17:48

Ти си с новия мотор. Там не знам какво е положението.

Тая мода с махането на резисторите съм я чел в един американски форум - но там нямат октан коректор, а на резистора му викат R16 и е до акумулатора.

Обаче много зависи дали комутатора е преди 89-та или след.

http://www.peachpart...ead.php?t=67772
  • 0

#30 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 17 September 2011 - 23:40

Ти си с новия мотор. Там не знам какво е положението.

Тая мода с махането на резисторите съм я чел в един американски форум - но там нямат октан коректор, а на резистора му викат R16 и е до акумулатора.

Обаче много зависи дали комутатора е преди 89-та или след.

http://www.peachpart...ead.php?t=67772

Така де,само,че и те си махат резистора,пък на бензин случайно,ако му чагърка аванса,си слагат чак тогава съпротивление от 2,4к.Когато са ни произвеждани колите,бензините са били пълни л...а.Сомо,че ние ги мъчим на газ,пък тя по бавно гори,затова и ни трябва допълнително предварение.Октан коректора донякъде помага,ма се иска още по прецизно действие.Дори си мислех,да си монтирам и допълнителен,ма пак трябва да идвам в Софето,че при моята с толкова валове,се оказа по-сложно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users